Citat:
Ursprungligen postat av
EggBoxJuan
Fy fan om detta är sant, BLM är en terrororganisation som frodas på lögner som media ställer sig bakom.
Ville denne skjutne polisen inte knäböja för detta äckliga svin som sköt honom?
Är det BLM så är svenska medier ansvariga till max så som de propagerat och ljugit om att svarta skulle vara mer utsatta för något an vad vita är.
Det är nog inte Bonniers Litterära Magasin (BLM) som ligger bakom skjutningen av polisen.
Den tidskriften lades ned år 2004. Bonniers brukar ju annars alltid få skulden för allting, då Bonniers också anklagas för att vara judar.
Själv var jag inte i Sverige vid tidpunkten då snuten blev skjuten, vilket kan bevisas,
så det var i varje fall inte jag som var gärningsmannen. Men det kan ju vara någon annan som hatar
svenska poliser lika mycket som jag gör, och av samma legitima skäl. Inte nödvändigtvis en kriminell invandrare som det spekuleras om. Svensk polis (och övriga myndigheter, samt media) är ju närmast allierade medbrottslingar till dessa speciella invandrare, så det vore ur den synpunkten kontraproduktivt för invandrarna att avrätta poliser.
Man får istället uppfattningen att personer mördade av invandrare oftast är försvarslösa och oskyldiga offer, vilket inte en beväpnad svensk polis kan betraktas som.
Dessutom är ju kriminella och poliser i samma branch, så en viss kollegialitet och ömsesidig respekt
måste ju råda mellan parterna samt att man har spelregler att följa. Men sedan länge kan man dessutom konstatera att polisen och de kriminella är allierade och samarbetar i allt större omfattning.
Invandrare har ju mer eller mindre rättslig immunitet, och polisen i sin tur övergår till att förfölja oskyldiga och försvarslösa svenska medborgare med svenskt ursprung. Polisen i Sverige är ju rekryterad från samma underklass som dom kriminella är. De heter "Tommy", "Conny" och har nästan alltid son-namn typ "Andersson" "Johansson" osv. Dessutom kommer de från landsorten, vilket gör dem ännu mindre lämpliga som aktörer i storstäder. Polisen är ett slödder. Brottsbekämpning är inte deras huvudsakliga sysselsättning. Det är det första man konstaterar. Att den numera avlidne polismannen har ett namn som bara delas av 5 andra personer i Sverige, väcker misstankar om att någon "karlsson" eller "Nilsson" med namnbyte vill framstå som finare än den är. Enligt uppgifter från media skulle den avlidne polismannen fått avslag 5 gånger vid ansökan till polisskolan innan han slutligen antogs. Vidare framgår enligt media(se länk nedan) att den ihjäldödade polisen, skulle ha haft en kvinnlig gravid sambo som också skulle vara polis, dessutom skulle den skjutne snuten ha haft en bror som är polis. Tydligen är det inte bara den sekteristiska kollegialiteten hos "kollegorna" eller "kollegerna" som polisen kollektivt kallar sig för som korrumperar och hotar rättssäkerheten med sitt konstanta jäv.
Det är även inom familjen, där det i detta fall är både bror och kvinnlig gravid sambo som tjänstgör som poliser. Personligen ser jag därför ingen som helst skillnad mellan islamister och polisväsendet i fråga om sekterism, extremism och den hotbild som uppstått. Jag ser en allians mellan poliser och muslimer, i synnerhet mot judar, men även mot oskyldiga svenska medborgare i allmänhet. Polismannens död kallas "nationell tragedi", och därmed har man passerat anständighetens gräns i fråga om trovärdighet. Alla utom WT från glesbygden förstår ju att det handlar om en nationell teater istället. "Mina tankar går till de anhöriga", osv osv sov... Varför skulle en malplacerad djuphavsfisk som Sveriges statsminister ha något som helst intresse av mänskliga tragedier?
Mina tankar gick också till de anhöriga men inte i form av någon jävla "empati", utan istället då jag nåddes av uppgifterna om att både brodern och den gravida sambon var poliser. I en polishatares perspektiv är det nästan för dåligt för att vara sant. Låt oss slå fast direkt att en enskild polis som avlider i tjänsten oavsett dödsorsak är en mycket ringa förlust för andra än de närmast anhöriga.
Den teater man spelar upp, som om självaste kungen hade dött, är närmast komisk.
Blir det statsbegravning också?
För att återgå till ämnet, så borde motivet för ett polismord eller dråp vara ett hat mot poliser, alternativt ett nödvärn mot poliser.
En gärningsmannaprofil borde motsvara mig, men jag var ju inte på plats vid tillfället, och jag saknar vapen. Men det kan vara, (eller borde vara) någon så kallad "högerextremist". Läste på ett ställe att gärningsmannen skulle ha varit "mörkhyad". Men tidigare skall (enl wikipedia) en något mörkhyad person faktiskt avrättad två poliser i Sverige. Så utseendet kan nog variera i de flesta aktiviteter. Exv är ju inte alla med judiskt utseende Nobelpristagare, om någon skulle tro det. Bland dem kan det ju finnas en och annan "polismördare" också, även om de är mest omtalade för att ha mördad Jesus, vid sidan av sitt Nobelpristagarskap. Att BLM, som det föreslogs, (Bonniers Litterära Magasin) skulle ha något med skjutningen att göra vill jag avfärda. Även om Bonniers sägs vara judar. Men en judisk gärningsman vore åtminstone rimligt i teorin, då polisen historiskt sett, bl.a i tyskland enligt uppgift skulle ha medverkat till att ett större antal judar skulle ha bragts om livet. Det brukar också beskrivas som en global tragedi, apropå den "nationella tragedin"
att en enstaka svensk polis har råkat hamna i vägen för en skottlossning. Det var säkert bara någon som ville träffa en polis som annars i likhet med sina "kollegor" är oanträffbar. Det blev kanske i mer bokstavlig mening. "De anhöriga" (som tankarna gick till) om de också var poliser, kanske nu överväger att frivilligt sluta som poliser. Det skulle åtminstone för en polishatare som mig vara en framgång. En liten framgång, men ändå några färre poliser i Sverige vilket gagnar mina intressen.
De anhöriga:
Rättelse:
Tar nu bort länken om "de anhöriga" då den nu ej fungerar.
Kanske någon annan kan bekräfta om uppgiften att den döde polisens bror är polis är sann, samt att den döde polisens gravida sambo också skulle vara polis?