2021-07-01, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kommer bli intressant om GM visar sig vara under 18 lr 16 år och får några lr något år på ungdomsanstalt för ett polismord.
Då blir det svårt för Löfvens regering under en kommande valrörelse 👮🏽‍♀️

Nja. Det är intressanta är vem som ligger bakom uppdraget som GM utfört exemplariskt.
Citera
Medlem
rex144s avatar
Visst nu kommer polisen göra en massa husrannsakningar och sätta press på kriminella,
men det kan man inte göra hur länge som helst, max i ett-två dygn kan polisen sätta in maximala resurser sedan måste man återgå till sina ordinarie uppgifter annars kommer det bli kaos på andras ställen.
Citera
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland
Hur ser jag filmen alla påstår ska finnas?

Samnytt har video
Citera
2021-07-01, 11:47
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland
Hur ser jag filmen alla påstår ska finnas?
https://www.youtube.com/watch?v=Tw5P_0EFOZs
Citera
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Vad det än är som hänt uppe i biskopsgården, så är det bortåt två timmar sedan vid det här laget. Jag har inte exakta klockslag i huvudet, men var ute o gick runt 10-tiden, och det var då jag först hörde sirener och såg helikoptern. Bor en bit nedanför biskopsgården, men som andra nämnt så var det ett jädra pådrag av poliser, och de åker oftast genom mina hemkvarter när de ska upp till biskopsgården. GP mfl var lite sena med att påbörja rapporteringen.
Polisstationer har ju attackerats länge. Det enda som saknades var att man började skjuta poliser.
Brottsligheten i Biskopsgården är sedan länge värre än i öst Europa. Nu är den på samma nivå som Haiti, vilket jag skrev för ett tag sedan.
Nästa steg är att en före detta polisman enar alla klaner i Göteborg och börjar anklaga myndigheterna.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Nja. Det är intressanta är vem som ligger bakom uppdraget som GM utfört exemplariskt.

Om nu GM agerade på uppdrag.
Citera
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Försöker lokalisera och höra vittnen, kollar övervakningskameror, spanar runt på sociala medier (bland annat filmerna, och försöker känns igen de som syns), är på plats i förhoppning att vittnen eller någon som vet mer går dit. Skapar sig en bild och kronologiskt skeende av vad som hänt.

Har det tagits in extra resurser för att snabba på arbetet? Jag läste tidigare i tråden att polisen tackat nej till resurser från annat polisområde inatt
Citera
Medlem
EggBoxJuans avatar
Varför så tyst om den/dem andra som fördes till sjukhus?
Var det något som media felaktigt berättade?

Är det en snubbe på sjukhus som är inblandad på något sätt så borde det gå att lösa fort vem skytten är tycker man.
Man får bara hoppas att det går att bevisa i domstol.
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Polisen på Hisingen lekte med områdets barn igår.
Bild 7 finns video på ung polis.

https://www.instagram.com/p/CQv0K4hJFDQ/

Bild 7 är från backaplan, inte ens i närheten av biskopsgården.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det är väl nåt feministiskt skit. Alla naturliga spärrar och instinkter ska undantryckas. Genom en fin dialog med saft och halalkorv löser vi allt i en jättegullig anda av samförstånd.

Man skulle kunna säga att den här polisen blev ett offer för Sveriges feministiska identitetspolitik.

Om det nu stämmer som GP uppger att polisen försökt störa den organiserade brottsligheten genom en ökad närvaro i Biskopsgården den sista tiden tror jag inte att de handlade om några saftkalas.
Citera
2021-07-01, 11:48
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Kameraövervakning av de kriminella miljöer istället än att ”åka moppe” på de kriminella område och bli skjuten är det enda rätta.
Helt rätt. En övervakningskamera hade räddat livet på denna polis. Fan att ingen kommit på det förut.
Jag tycker du sätter dig i kontakt med RPS omgående. Du kommer få Serafimerorden.
Citera
2021-07-01, 11:48
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Polisstationer har ju attackerats länge. Det enda som saknades var att man började skjuta poliser.
Brottsligheten i Biskopsgården är sedan länge värre än i öst Europa. Nu är den på samma nivå som Haiti, vilket jag skrev för ett tag sedan.
Nästa steg är att en före detta polisman enar alla klaner i Göteborg och börjar anklaga myndigheterna.

Hisingen är embryot till Brasiliens favelor. Ge det 20 år till så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in