2021-06-30, 09:29
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweep
Jag tror mannen utgett sig för 20+ och sedan visade sig vara prinskorv. Har märkt det på dejting. Inte bara kvinnor som utger sig vara bättre än vad man är.

Hehe jag har själv gjort det, 10 kg tyngre och 5år äldre än fotot. Hjälpte inte TT jag svepte en vinnare med en polare precis innan. Det blev inga fler dater med henne.
Citera
2021-06-30, 10:18
Medlem
coclss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG81
Kan det vara den gamla vanliga L*sa Mar*e Petterss*n?

Maska så det inte blir sökbart.

Är det hon som har några mäns liv på sitt samvete? Eller tänker jag på någon annan nu?
Citera
2021-06-30, 13:37
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.
Different strokes, själv har jag inget emot en "lite mullig" kvinna, men det är sant som du säger att vissa gravt överviktiga människor (kvinnor) gärna benämner sig själva som "curvy" eller liknande.
Citera
2021-06-30, 15:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.

tack för dagens skratt!
Citera
2021-06-30, 18:36
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det är väl därför ölstinna karlar löper amok. Bira ger oss snubbar man boobs på grund av östrogenet som ökar av ölet. Jag har dock klarat mig.

Det är korrekt. Efter ca 8-10 långburkar gör östrogenet att man varken kan hålla käften eller köra bil.
Citera
2021-06-30, 19:22
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Det är korrekt. Efter ca 8-10 långburkar gör östrogenet att man varken kan hålla käften eller köra bil.
Och få hängpattar efter nåt år.
Citera
2021-06-30, 20:30
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocls
Maska så det inte blir sökbart.

Är det hon som har några mäns liv på sitt samvete? Eller tänker jag på någon annan nu?

Japp. Det är hon som har MÅNGA mäns död på samvetet.
Citera
2021-06-30, 20:57
Medlem
Citat:
Japp. Det är hon som har MÅNGA mäns död på samvetet.
Wow, ni lever farligt göbbar, att ni vågar! men nu är väl hon bakom lås och bom?
Citera
2021-06-30, 21:16
Medlem
Med tanke på att det var vid 02 så kan de ju inte precis mötts. Låter mer som att hon åkte ut efter att de haft sex efter att först ha blivit lovad äktenskap. Han kan ju även börjat nyktra till lite och börjat se något klarare.

Framgår det om hon blev tagen av polisen eller bara är misstänkt för brott?
Senast redigerad av KamratBlue 2021-06-30 kl. 21:18.
Citera
2021-06-30, 22:43
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Wow, ni lever farligt göbbar, att ni vågar! men nu är väl hon bakom lås och bom?

Man kan hoppas. Såg henne på Willys för en vecka sedan.
Citera
2021-07-01, 01:22
Medlem
avcs avatar
Citat:
Kurvig är en annan mainstream "synonym". Meme för dem som inte ser skillnaden.
Citera
2021-07-01, 05:40
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Man kan hoppas. Såg henne på Willys för en vecka sedan.

Finns det någon annan flashbacktråd där den här människan figurerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in