2021-06-26, 09:10
Medlem
atskitvlasovits avatar
"Kvinna krossade rutor på villa – efter urspårad tinderdejt

Strax efter klockan 02 under midsommarnatten larmades polisen till en villa i Surahammar där en kvinna slog sönder fönster på en villa.

Enligt uppgifter till Aftonbladet ska kvinnan, som är i 50-årsåldern, ha varit på tinderdejt hos mannen som bor i villan. Vad som fick dejten att spåra ur är oklart.

– Vem som bor i villan eller varför kvinnan gjorde som hon gjorde vet jag inte. Men jag kan bekräfta att vi varit där, säger polisen presstalesperson Tobias Ahlén-Svalbro.

En ambulans kallades till villan för att plåstra om kvinnan som skadade sig när hon krossade villans fönster.

En anmälan om skadegörelse är skriven."

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/kvinna-krossade-foenster-paa-villa-efter-urspaarad-tinderdejt.Xyp2Szlpg

Någon i Sura som vet mer?
Citera
2021-06-26, 09:28
Medlem
M_A_Rs avatar
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.
Citera
2021-06-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atskitvlasovit
"Kvinna krossade rutor på villa – efter urspårad tinderdejt

Strax efter klockan 02 under midsommarnatten larmades polisen till en villa i Surahammar där en kvinna slog sönder fönster på en villa.

Enligt uppgifter till Aftonbladet ska kvinnan, som är i 50-årsåldern, ha varit på tinderdejt hos mannen som bor i villan. Vad som fick dejten att spåra ur är oklart.

– Vem som bor i villan eller varför kvinnan gjorde som hon gjorde vet jag inte. Men jag kan bekräfta att vi varit där, säger polisen presstalesperson Tobias Ahlén-Svalbro.

En ambulans kallades till villan för att plåstra om kvinnan som skadade sig när hon krossade villans fönster.

En anmälan om skadegörelse är skriven."

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/kvinna-krossade-foenster-paa-villa-efter-urspaarad-tinderdejt.Xyp2Szlpg

Någon i Sura som vet mer?
Kanske lurades mannen och uppgav att han var singel. I själva verket var han boendes med sambo i villan.
Citera
2021-06-26, 10:00
Medlem
Bröllopsfotot kanske stod framme.
Citera
2021-06-26, 10:07
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Kvinnor på dejtingsidor blir idag överösta med komplimanger och hyllade som sexbomber, trots att de ser ut som ras. Många killar/män skriver detta för att få ligga. Kvinnan tror ju sedan att alla män vill ha henne som en partner, eftersom det är den bilden hon får via dejtingsidorna. Detta gör ju att hon söker sig till alldeles för unga och snygga killar. Killarna vill givetvis inte vill ha henne om de skrivit, utan bara få ett tillfälligt knull - sedan kan kärringjäveln fara åt helvete. Och kanske var det detta som inträffade, alltså kvinnan blir utslängd när han var klar.
Citera
2021-06-26, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Kvinnor på dejtingsidor blir idag överösta med komplimanger och hyllade som sexbomber, trots att de ser ut som ras. Många killar/män skriver detta för att få ligga. Kvinnan tror ju sedan att alla män vill ha henne som en partner, eftersom det är den bilden hon får via dejtingsidorna. Detta gör ju att hon söker sig till alldeles för unga och snygga killar. Killarna vill givetvis inte vill ha henne om de skrivit, utan bara få ett tillfälligt knull - sedan kan kärringjäveln fara åt helvete. Och kanske var det detta som inträffade, alltså kvinnan blir utslängd när han var klar.
Vilken tillbakablick jag fick till 2010. Nejdu, nu för tiden så är det kvinnorna som gör vad som helst för ett knull.
Citera
2021-06-26, 11:12
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.

"Kurvig"
Citera
2021-06-26, 12:47
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Vad är det för psykfall som går på Tinderdejt på midsommarafton?
Citera
2021-06-26, 13:14
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Vad är det för psykfall som går på Tinderdejt på midsommarafton?
Kontakt siter är överfyllda av dessa instabila kvinnorna som ofta har ett rejält bagage problem med sig. En polare som är singel o träffar folk över Tinder o Badoo berättar om de mest underliga träffarna med kvinnor som skär sig, vandrar in o ut på psyk, klippkort hos terapeuter osv.

De är jävliga o bli av med o accepterar inte ett nej eller sluta med o ses.

håll er undan grabbar ät mitt råd
Citera
2021-06-26, 17:37
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Jag tror snarare att hon hade druckit pga nervositet eller likanande inför dejten. Väl hemma hos sin dejt har hon blivit obehaglig eller aggressiv och sedan har mannen kastat ut henne från sitt hem. Det har utlöst en riktigt våldsam reaktion som hon har tagit ut i form av krossade fönster.
Citera
2021-06-26, 17:46
Medlem
Buket Sura är sig likt. Man kan inte låta bli att se det tragikomiska.
Jag tänker mig att om man bjuder hem någon på midsommaraftonen så har man väldigt höga förväntningar på kvällen. Mycket sprit och midsommar brukar ibland gå riktigt illa.
Han betalade kanske för resa, sprit, mat mm och sen ville hon inte gå lika långt som han på första dejten. Då kanske han ställde henne utanför dörren och letade ny på Tinder.
Citera
2021-06-26, 18:09
Medlem
Låter tragiskt. Hon kanske blev sur för uteblivet knull. Kanske va en djäkul på knulla.

Synd när så många fina fittor inte får knulla för att det sitter ett fult ansikte ovanför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in