Citat:
Ursprungligen postat av
M_A_R
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.
Jo känner igen det från min senaste dejt.
Det var bilder på en rätt attraktiv kvinna. Vi pratade i telefonen en hel timme och allt kändes skitbra.
Vi skulle åka och fika. Jag skulle hämta henne utanför hennes hyreshus. Var nervös och förväntansfull.
Ut kommer en kvinna som väger minst 15 kilo mer och ser helt annorlunda ut mot för bilderna som måste vara minst 10 år gamla.
Vad i helvete???
Hur fan kan man göra så? Jag fattar inte? Folk får väl se ut hur fan dom vill men att börja en dejt med att känna sig lurad är då fan ingen bra start.