2021-06-29, 11:29
Medlem
coclss avatar
En sista bump innan den ryker från aktuella ämnen. Den förtjänar ändå inte att vara här, men jag kan inte låta bli. Så, någon med mer info?
Citera
2021-06-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocls
En sista bump innan den ryker från aktuella ämnen. Den förtjänar ändå inte att vara här, men jag kan inte låta bli. Så, någon med mer info?
Inte mer än att "barnfistaren" var ett jävla troll som påstod sig veta...
Citera
2021-06-29, 12:53
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.

Jo känner igen det från min senaste dejt.
Det var bilder på en rätt attraktiv kvinna. Vi pratade i telefonen en hel timme och allt kändes skitbra.
Vi skulle åka och fika. Jag skulle hämta henne utanför hennes hyreshus. Var nervös och förväntansfull.

Ut kommer en kvinna som väger minst 15 kilo mer och ser helt annorlunda ut mot för bilderna som måste vara minst 10 år gamla.

Vad i helvete???

Hur fan kan man göra så? Jag fattar inte? Folk får väl se ut hur fan dom vill men att börja en dejt med att känna sig lurad är då fan ingen bra start.
Citera
2021-06-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.

Ett till tips är, om de bara har bilder på sitt ansikte så är det garanterat att de är tjocka som faaaan.

I övrigt tror jag att det är tvärtom, de knullade och sedan ville mannen att hon skulle dra hem.
Citera
2021-06-29, 17:11
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Så fram med namnet på kärringen nu
Citera
2021-06-29, 18:33
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Hört att det är mycket droger i Surahammar, stämmer det?
Kan den här "sköna" snedtändningen ha något att göra med det?

Jag menar krossa alla fönster i en bostad när man är på en knulldejt? WTF?
Underliggande mental sjukdom kombinerat med fuldroger?

Alla som stött på det i sin närmiljö kan intyga att östrogen i stora doser gör folk helgalna.
Citera
2021-06-29, 21:54
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Alla som stött på det i sin närmiljö kan intyga att östrogen i stora doser gör folk helgalna.

Indeed...
Citera
2021-06-29, 22:28
Medlem
Jag tror mannen utgett sig för 20+ och sedan visade sig vara prinskorv. Har märkt det på dejting. Inte bara kvinnor som utger sig vara bättre än vad man är.
Citera
2021-06-29, 23:50
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Det är väl därför ölstinna karlar löper amok. Bira ger oss snubbar man boobs på grund av östrogenet som ökar av ölet. Jag har dock klarat mig.
Citera
2021-06-30, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
Jag vet vad MGM heter.

Vem är det? Hur vet du det?
Citera
2021-06-30, 08:34
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocls
Ajjemen, drogerna flödar i Surahammar (som i alla andra orter i Sverige). Detta i kombination med tristess, låg utbildningsgrad på större delen av befolkningen samt utbredd social misär (för att vara en sömnig landsort) är nog anledningarna till att Sura abonnerar på en plats på aktuella ämnen.

Kan det vara den gamla vanliga Lisa Marie Pettersson?
Citera
2021-06-30, 09:06
Medlem
Solituds avatar
Jösses vad sorgligt att vara 50-år och sitta på Tinder..

Inte nog med det, hamna i blaskorna och på Internet för att man attackerar en "Tinderdejts" hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in