2021-06-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Många yngre och andra kommer nog avstå vaccinet, när biverkningarna är farligare än sjukan.

Ett stort bakslag för vaccinet.

Nu var ju inte detta en verifierad biverkning. Du ska kanske inte tro allt du läser på fb.
2021-06-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5t1ck
Har du någon riktig källa istället för Hitta-på-Börje?
Här är den riktiga källan. Direkt från Senaten i Texas och riktiga amerikanska läkare. Välj bland.
Citat:
Texas Senate Hearing; COVID Vaccines DID have Animal Trials, All were halted because they Kept Dying

COVID Vaccine Testing Stopped After the Animals Died. We are the Guinea Pigs! - Texas Senate Hearing
https://www.bitchute.com/search/?query=texas%20senate%20covid&kind=video
2021-06-30, 08:14
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nej, det har jag mycket svårt att tro. Du är bara rädd och vill sprida desinformation.

Du är samtidigt elbilsmotståndare, pratar om globalistsvin och stämmer in på ytterligare en lång rad av vanliga samband.
Ja att en foliehatt som är antivaxxare skulle känna 2 personer som tagit vaccinet känns ju bara det osannolikt. Att de dessutom skulle drabbats av svåra biverkningar känns ju ännu mer osannolikt. Denna idiot hittar ju bara på.

Troligtvis är han en misslyckad individ som går på bidrag och sitter hemma bakom datorn. Han får livsluft från olika foliehattssidor och sprider skiten här…
2021-06-30, 08:15
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz
Här är den riktiga källan. Direkt från Senaten i Texas och riktiga amerikanska läkare. Välj bland.

Bitchute är ingen seriös källa din jävla idiot!
2021-06-30, 08:45
Medlem
Tog sprutan igår eftermiddag och fick lite ont i armen igår kväll, men ingenting som var värt att klaga över. Men nu idag har jag faktiskt riktigt ont i armen. Eller det gör åtminstone ont när jag rör på den, kan i princip inte lyfta min arm. Hur länge brukar detta hålla i sig?
2021-06-30, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superklister
Tog sprutan igår eftermiddag och fick lite ont i armen igår kväll, men ingenting som var värt att klaga över. Men nu idag har jag faktiskt riktigt ont i armen. Eller det gör åtminstone ont när jag rör på den, kan i princip inte lyfta min arm. Hur länge brukar detta hålla i sig?
Det var borta efter 3-4 dagar för min del.
2021-06-30, 10:48
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Men det verkar vara en video direkt från senaten i Texas.
Eller tror du videon är fejk? Skådespelare? Skapad av Bitchute?
2021-06-30, 10:57
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superklister

Det är för sent den kommer att ruttna och trilla av. Skojar!! Fick inga känningar alls, ett myggbett är värre, men andra sprutor jag tagit i armen satt ömhet och stelhet i en vecka ungefär.
2021-06-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Bitchute är inte källan, utan källan är Senaten i Texas och de amerikanska läkarna. Du är dummare än en utvecklingsstörd åsna.
Du är rädd att se sanningen i vitögat därför att du tagit det där giftiga, experimentella "vaccinet", och nu finns det inte nåt jävla återvändo, din korkade labbråtta. Så är det. Det är farligt och ohälsosamt att vara intellektuellt funktionsnedsatt idiot som du är.
2021-06-30, 11:35
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Hahaha idiot, är det därför Aztrq och Johnson stoppades? Samma jävla löjliga argument från er provaccintöntar. Fortfarande inte ett enda vettigt argument varför unga och friska människor ska köra rysk roulette och låta sig injiceras med ert vaccin för en snuva 😂
De stoppades för att det fanns fall, två på miljonen, för allvarliga biverkningar. Så det är klart, om du känner ALLA som fått AZ i Sverige så kan du kanske känna 2 som fått allvarliga biverkningar av det. Då HAR en jäkligt stor umgängeskrets alltså!

Det är lite synd att man inte kan ge C19-förnekare en dos C19 så de får känna på hur ofarligt det är (för du tror väl inte på siffrorna med de till synes helt friska yngre som blivit allvarligt sjuka och till och med dött?).
2021-06-30, 11:52
Medlem
”Sen. Ron Johnson holds forum with people who claim adverse reactions to COVID-19 vaccine”

Sänt live den 28e Juni. Olika personer som berättar om vilka hemska biverkningar dom fått efter vaccinet. Bland annat en 12-åring som verkar fått skador för livet..

https://youtu.be/lAeVLdMnerQ
2021-06-30, 11:54
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz

Det som sägs i senatsförhöret, om du orkat titta (vilket jag har), är inte vad rubriken för videon säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in