2021-06-29, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Så, trots massvaccination så kan det bli lockdowns återigen och hälften av alla smittade vuxna var fullt vaccinerade?

Det var ju inget vidare.

Då har man ändå kört med pfizers premium vaccin.
Men det är klart smittad kan man bli även att man är vaccinerad. Återstår och se hur många av dom som blir svårt sjuka.
Tänk då på andra länder som australia t.ex som bara har 5% av befolkningen vaccinerad.

Det tar tid att vaccinera hela jordklotet.
2021-06-29, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DedMoroz
Nu är det officiellt. "Foliehattarna" har vetat det i flera månader. Folk dör ju och blir svårt sjuka av "vaccinet" mot en ofarlig förkylning, helt i onödan. Det är galet och skamligt.

https://www.friatider.se/moderna-och-pfizer-ger-hjartinflammation

Många yngre och andra kommer nog avstå vaccinet, när biverkningarna är farligare än sjukan.

Ett stort bakslag för vaccinet.
2021-06-29, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Många yngre och andra kommer nog avstå vaccinet, när biverkningarna är farligare än sjukan.

Ett stort bakslag för vaccinet.
De har tyvärr redan lyckats förgifta folk med skiten, och har redan lyckats begå massmordet på tusentals människor, eller gud vet hur många. Och det är bara början. Eventuella biverkningar kan komma i framtiden.
2021-06-29, 17:15
Medlem
trillians avatar
Jag hade covid i mars 2020. Har haft ont i halsen dagligen sedan dess och huvudvärk som kommer och går några gånger i veckan. Nedsatt/försvunnet/förändrat luktsinne.

Nu till det skumma: ca. 5-7 dygn efter första sprutan Pfizer så försvann min halsont helt. En läkare hade tidigare sagt att det troligtvis var kroppen som hade kvar ett "sår" i halsen typ. Men detta tyder ju på att jag sannolikt gått runt med en infektion i kroppen som sedan brottas omkull av vaccinet.

Vad fan ÄR detta för nåt?! Har nu gått ca. 11 dygn sedan vaccinering och ännu inte huvudvärk en enda gång. Inte ens på midsommardagen! Jag är inte dum i huvudet, jag förstår också att vaccinet inte borde funka såhär. Är jag knäpp? Man vet ju inte nånting längre.
2021-06-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vaknade dagen efter första dosen med ryggvärk från helvetet. Trodde först det var ryggskott men detta är något annat, och fyra dagar senare är skiten kvar. Kan knappt gå raklång och gör ont som fan.

Har du anmält det som en biverkning? Viktigt att alla biverkningar anmäls.
2021-06-29, 18:44
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Jag hade covid i mars 2020. Har haft ont i halsen dagligen sedan dess och huvudvärk som kommer och går några gånger i veckan. Nedsatt/försvunnet/förändrat luktsinne.

Nu till det skumma: ca. 5-7 dygn efter första sprutan Pfizer så försvann min halsont helt. En läkare hade tidigare sagt att det troligtvis var kroppen som hade kvar ett "sår" i halsen typ. Men detta tyder ju på att jag sannolikt gått runt med en infektion i kroppen som sedan brottas omkull av vaccinet.

Vad fan ÄR detta för nåt?! Har nu gått ca. 11 dygn sedan vaccinering och ännu inte huvudvärk en enda gång. Inte ens på midsommardagen! Jag är inte dum i huvudet, jag förstår också att vaccinet inte borde funka såhär. Är jag knäpp? Man vet ju inte nånting längre.
Ja det har ju konstaterats att vaccinet har hjälpt människor med postcovid. Så det är väl bara att inse att vaccinet är väldigt bra på fler sätt!
2021-06-29, 18:46
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
De har tyvärr redan lyckats förgifta folk med skiten, och har redan lyckats begå massmordet på tusentals människor, eller gud vet hur många. Och det är bara början. Eventuella biverkningar kan komma i framtiden.
Nej det är ingen massdöd bland vaccinerade!
Sluta ljug din satans foliehatt!

Hur i helvete kan man bli så jävla dum i huvudet som du?
2021-06-29, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
Pfizer och Moderna får varningstext nu, risk med hjärtmuskelinflammation.

Ouch...
2021-06-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Nej det är ingen massdöd bland vaccinerade!
Sluta ljug din satans foliehatt!

Hur i helvete kan man bli så jävla dum i huvudet som du?
Jupp, det är det. Massmord. Det onödiga "vaccinet" mot s.k. Covid 19 är beviserligen 60 gånger dödligare och farligare än summan av alla andra vacciner.
Citat:
På fyra månader har över 4000 dött vilket är lika många som dött under 20 års vaccinhistorik i USA.
https://newsvoice.se/2021/06/forhor-senaten-texas-covidvaccinationerna/
2021-06-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hur många är flera? Antalet inrapporterade fall med svåra biverkningar (av de slag du nämner) från samtliga vaccin i detta land ryms på två normala människors tår och fingrar... Antingen har du jävligt stor umgängeskrets eller så fabulerar du.

Hahaha idiot, är det därför Aztrq och Johnson stoppades? Samma jävla löjliga argument från er provaccintöntar. Fortfarande inte ett enda vettigt argument varför unga och friska människor ska köra rysk roulette och låta sig injiceras med ert vaccin för en snuva 😂
2021-06-29, 21:53
Medlem
Citat:
Jupp, det är det. Massmord. Det onödiga "vaccinet" mot s.k. Covid 19 är beviserligen 60 gånger dödligare och farligare än summan av alla andra vacciner.

https://newsvoice.se/2021/06/forhor-senaten-texas-covidvaccinationerna/

Har du någon riktig källa istället för Hitta-på-Börje?
2021-06-29, 22:02
Medlem
Citat:
Nu är det officiellt. "Foliehattarna" har vetat det i flera månader. Folk dör ju och blir svårt sjuka av "vaccinet" mot en ofarlig förkylning, helt i onödan. Det är galet och skamligt.

https://www.friatider.se/moderna-och-pfizer-ger-hjartinflammation

Om du orkar läsa texten på CDC så ser du att de 393 konfirmerade fallen av hjärtmuskelinflammation utreds för att se om det finns ett samband med vaccinationen. Dvs ingen vet ännu. 393 falla vi 173 miljoner vaccinerade är otroligt svagt samband och kan lika gärna vara ett naturligt antal i en så stor grupp. Vi for helt enkelt se om de finner en stor andel icke rapporterade fall eller på något annat sätt kan stärka sambandet.

Oftast finns det en anledning att bar Agria tider eller newsvoice skriver om något. Ibland tror jag det beror på att de driver en egen agenda, ibland verkar de bero på att de inte förstår vad deras källa egentligen säger (läst men inte förstått).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in