Citat:
... Eller så skyddade hon SD - för att skydda sig själv?
Hon kan ha dribblat bort honom, van att navigera kontrollfreaket efter över 20 år i nivå med en personlig assistent.
Hon kan även ha ställt ultimatum.
Beror väl helt på hur samspelta de var.
Lite som att gå från misstänksam fru till att bli ett team och förena sig kring en gemensam fiende som måste bekämpas?
Det är många finesser på ett järnspett.
På morgonen efter att beholder messat och hon tycker att "såpan blir mer spännande" för att hon tänkte "på hans relation med L", så har JS läst igenom det hon skickat till LW - och han trodde att HD "skulle få ut för mycket frustration."
HD svarar att hon "är för smart för det."
Hon är ursinnig på LW, men undviker tydligen att få det på pränt.
KH säger att "Hanna blev väldigt arg av detta och pratade om att hon nu ville lämnas i fred från det som varit." Ab 150
Rätt weird påstående av HD till KH eftersom det a) är hon som startar upp grälet, och b) säger att hon förväntade sig reaktioner (till JS).
Troligen vet hon om att LW sagt att det är vissa cacher (tex elcentral) hon inte ska logga då hon ej deltagit.
LW bad nämligen SD förmedla detta till HD redan i mars, annars skulle hon prata med henne (SDs skräck).
HD gör motdrag och kräver att LW ska ta bort loggar som SD inte deltagit fysiskt i.
LW undrar vilka hon menar.
8 maj vill HD skriva in SD i LWs wig, dvs samma bluff som hon själv gnällt om?
KH berättar att HD "tyckte att det var jobbigt då hon mötte Lena, hon ville helst inte träffa henne".
Så hon flyttar 60 m från hatobjektet?
Hon påstår att LW förföljer och trakasserar henne. Förfasas i förhör vilken sjuk människa LW är.
De facto har de två kontakter 2018, varav HD själv är dess orsak (flytt och cacher).
JS säger till henne att hon typ inte kan älta vad SD gör. Han är ju rent krasst fri att göra vad han vill efter att hon begärt skilsmässa. IMO.
Det är paradoxalt.
Ibland undrar jag om hon hon lever i ett parallellt universum, typ tolkar nuet utifrån det förflutna - om hat och ältande har förvrängt skallen på henne.
Syster HD tar växelvård till en ny nivå:
Hon kan ha dribblat bort honom, van att navigera kontrollfreaket efter över 20 år i nivå med en personlig assistent.
Hon kan även ha ställt ultimatum.
Beror väl helt på hur samspelta de var.
Lite som att gå från misstänksam fru till att bli ett team och förena sig kring en gemensam fiende som måste bekämpas?
Det är många finesser på ett järnspett.
På morgonen efter att beholder messat och hon tycker att "såpan blir mer spännande" för att hon tänkte "på hans relation med L", så har JS läst igenom det hon skickat till LW - och han trodde att HD "skulle få ut för mycket frustration."
HD svarar att hon "är för smart för det."
Hon är ursinnig på LW, men undviker tydligen att få det på pränt.
KH säger att "Hanna blev väldigt arg av detta och pratade om att hon nu ville lämnas i fred från det som varit." Ab 150
Rätt weird påstående av HD till KH eftersom det a) är hon som startar upp grälet, och b) säger att hon förväntade sig reaktioner (till JS).
Troligen vet hon om att LW sagt att det är vissa cacher (tex elcentral) hon inte ska logga då hon ej deltagit.
LW bad nämligen SD förmedla detta till HD redan i mars, annars skulle hon prata med henne (SDs skräck).
HD gör motdrag och kräver att LW ska ta bort loggar som SD inte deltagit fysiskt i.
LW undrar vilka hon menar.
8 maj vill HD skriva in SD i LWs wig, dvs samma bluff som hon själv gnällt om?
KH berättar att HD "tyckte att det var jobbigt då hon mötte Lena, hon ville helst inte träffa henne".
Så hon flyttar 60 m från hatobjektet?
Hon påstår att LW förföljer och trakasserar henne. Förfasas i förhör vilken sjuk människa LW är.
De facto har de två kontakter 2018, varav HD själv är dess orsak (flytt och cacher).
JS säger till henne att hon typ inte kan älta vad SD gör. Han är ju rent krasst fri att göra vad han vill efter att hon begärt skilsmässa. IMO.
Det är paradoxalt.
Ibland undrar jag om hon hon lever i ett parallellt universum, typ tolkar nuet utifrån det förflutna - om hat och ältande har förvrängt skallen på henne.
Syster HD tar växelvård till en ny nivå:
27 april
HD till SD: Du väckte varma känslor hos mig när jag var hos dig härom kvällen.
SD: Har alltid de varmaste känslorna för dig.
HD: Ler
28 april
Kl 17:26
HD: Var i Enköping igår och loggade
Blev kvar tills idag. "
"Bara vänner"
SD: "Du får vara vad du vill med honom och andra. Men du har lovat säga till om någonting ändras. Blir konstigt annars om du nu säger ni är bara vänner. "
HD: Ok. Ville bara vara tydlig men säger till om det blir ngt annat."
Kl 21:52:
HD till SD: Bryter ihop och gråter.
Har kännt sån längtan efter dig idag"
SD: Mmm.
29 april
HD till JS:" önskar att jag låg hos dig."
"Vill kramas"
"Mycket"
3 maj
HD till SD: Älskar dig.
5 maj
HD till SD: Idag har du funnits i mina tankar mer än vanligt. Vill krama dig.
9 maj
HD till JS: "Goa du, om du var här skulle jag ta dig i min famn och tala om att du är värdefull och att jag tycker om dig. Jag längtar efter dig!"
" Kanske ska jag krypa ner naken nu med och tänka på dig" Ab 165
JS i förhör 2020:
"J och H stod varandra som mest känslomässigt nära är under maj 2018."
Ab 17
HD i förhör 2019:
"Okej, jag ska tala om vad som hände med känslorna med J. Han blev för mycket på, jag blev kvävd av hans känslor, han älskade mig ... eller älskade? Uttry ... jo han kanske har sagt det en gång. Men det är jag inte säker på, men han kvävde mig, han ville för mycket."
Ab 149
HD till SD: Du väckte varma känslor hos mig när jag var hos dig härom kvällen.
SD: Har alltid de varmaste känslorna för dig.
HD: Ler
28 april
Kl 17:26
HD: Var i Enköping igår och loggade
Blev kvar tills idag. "
"Bara vänner"
SD: "Du får vara vad du vill med honom och andra. Men du har lovat säga till om någonting ändras. Blir konstigt annars om du nu säger ni är bara vänner. "
HD: Ok. Ville bara vara tydlig men säger till om det blir ngt annat."
Kl 21:52:
HD till SD: Bryter ihop och gråter.
Har kännt sån längtan efter dig idag"
SD: Mmm.
29 april
HD till JS:" önskar att jag låg hos dig."
"Vill kramas"
"Mycket"
3 maj
HD till SD: Älskar dig.
5 maj
HD till SD: Idag har du funnits i mina tankar mer än vanligt. Vill krama dig.
9 maj
HD till JS: "Goa du, om du var här skulle jag ta dig i min famn och tala om att du är värdefull och att jag tycker om dig. Jag längtar efter dig!"
" Kanske ska jag krypa ner naken nu med och tänka på dig" Ab 165
JS i förhör 2020:
"J och H stod varandra som mest känslomässigt nära är under maj 2018."
Ab 17
HD i förhör 2019:
"Okej, jag ska tala om vad som hände med känslorna med J. Han blev för mycket på, jag blev kvävd av hans känslor, han älskade mig ... eller älskade? Uttry ... jo han kanske har sagt det en gång. Men det är jag inte säker på, men han kvävde mig, han ville för mycket."
Ab 149
Heheheee, ja hon är inte den pålitligaste personen. Milt uttryckt. Inte många sanningar finns där. Inte mycket uppriktighet. Inget äkta. En lömsk och opålitlig person, inte helt olikt SD...Hennes hat kommer äta upp henne inifrån. Fortfarande tre år efter Lenas död fortsätter hon.
Senast redigerad av zilvereko 2021-06-29 kl. 11:31.
Senast redigerad av zilvereko 2021-06-29 kl. 11:31.