Vi kan lika gärna leva i ett Universum där verkligheten skapas som en virtuell representation av medvetandet, liksom Universum, kvantfysiken, rumstiden och neuronerna i din hjärna.
Ja, så är det väl uppenbart? Vi lever alla i vårt eget universum skapat av vår hjärna...