2021-05-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Konstaterat?

Vart är det konstaterat? Jag ser en människa som ljuger en väldans massa, det är vad jag ser, upplys mig gärna.

Välkommen till verkligheten! Dom flesta ljuger i sociala medier. Killen saltar säkert lite men han har fortfarande pengar.
Citera
2021-05-02, 20:59
Medlem
Ballcancers avatar
känns som att svenska youtubers försöker köra nån amerikansk drama grej som sker bland amerikanska kreatörer. Han ljuger värdelöst och spelar ju bara en roll. Någon har väl gett honom lite cash för o spela så som han gör. Det måste dock vara små barn som ser det här och tror att det är riktigt beef mellan honom o nån annan och att den här snubben talar sanning. Se på hur han ser ut. Lyssna på hans röst. Kan man inte se och höra att han ljuger så måste man vara 15år gammal eller lite lågbegåvad.
Citera
2021-05-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Inte konstigt att han för den delen hyr om han åker omkring i Europa och är stationerad i Sydamerika.
Han är ju inte "stationerad" i Sydamerika, han är stationerad i Sverige, annars hade han aldrig besökt det här landet som han avskyr så mycket. Det finns liksom ingen anledning om han rest omkring och gjort stor business i Cartagena, New York, Los Angeles, Moskva, Dubai, och så vidare, i ett decennium. En tonåring med intelligens strax över genomsnittet kan lukta sig till att den här killen är en skitsnackare av rang.

Olof pratar bara i suddiga termer, just för att kunna få det till att han inte ljuger. Det är svårt att fånga honom i en lögn eftersom han egentligen aldrig säger någonting konkret. Han är intelligent, men psykiskt sjuk, glöm aldrig det. Han har nog tjänat ett par miljoner i sina dagar, men aldrig rent. Han har ett enormt mindervärdeskomplex eftersom han inte blev någon miljardär "I DOLLAR RÄKNAT", som vi hörde i den där intervjun på radion för så många år sedan.

Exempel: Han har bott i Trump Tower. Om vi ska uppfatta det uttalandet som alla normalt funtade människor uppfattar det så torde han ha massvis med foton från sin lya från den tiden. Det vi får se är bara något som ser ut som en legitimation, hur fan är det bevis på ett skit egentligen?

Exempel: Han är bundis med Roberto Escobar. Om han faktiskt är det så bör han ha massvis med foton från när de umgåtts under flera års tid, inte bara en fem år gammal mobilinspelning där Roberto knappt verkar veta var han är någonstans. Det räcker inte att ringa en gubbe som lever på turistdricks och fråga hur det är med familjen på knagglig spanska. Det hade inte förvånat mig om Olof faktiskt betalar gubben en fast summa för varje samtal de har.
Citera
2021-05-02, 21:09
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Inte konstigt att han för den delen hyr om han åker omkring i Europa och är stationerad i Sydamerika.

Det kan jag förstå att han gör, men han gör sken av att han äger ett privatplan, eller? Precis som många "miljardärer" har. Det är det som är problemet. Han gör sken av att han äger saker men vilket han inte gör. Men det är klart, man ska ha pengar kunna betala hyr planet också.... det är inte billigt i heller att hyra.
Citera
2021-05-02, 21:19
Medlem
Telepatisks avatar
Massa nya klipp med honom som kommit upp. Han har helt klart blivit mer intressant Undrar hur allt det här kommer att sluta, han verbalt attackerar ju varenda Youtuber och kändis som han kommer på i princip.
Citera
2021-05-02, 21:26
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Han är ju inte "stationerad" i Sydamerika, han är stationerad i Sverige, annars hade han aldrig besökt det här landet som han avskyr så mycket. Det finns liksom ingen anledning om han rest omkring och gjort stor business i Cartagena, New York, Los Angeles, Moskva, Dubai, och så vidare, i ett decennium. En tonåring med intelligens strax över genomsnittet kan lukta sig till att den här killen är en skitsnackare av rang.

Olof pratar bara i suddiga termer, just för att kunna få det till att han inte ljuger. Det är svårt att fånga honom i en lögn eftersom han egentligen aldrig säger någonting konkret. Han är intelligent, men psykiskt sjuk, glöm aldrig det. Han har nog tjänat ett par miljoner i sina dagar, men aldrig rent. Han har ett enormt mindervärdeskomplex eftersom han inte blev någon miljardär "I DOLLAR RÄKNAT", som vi hörde i den där intervjun på radion för så många år sedan.

Exempel: Han har bott i Trump Tower. Om vi ska uppfatta det uttalandet som alla normalt funtade människor uppfattar det så torde han ha massvis med foton från sin lya från den tiden. Det vi får se är bara något som ser ut som en legitimation, hur fan är det bevis på ett skit egentligen?

Exempel: Han är bundis med Roberto Escobar. Om han faktiskt är det så bör han ha massvis med foton från när de umgåtts under flera års tid, inte bara en fem år gammal mobilinspelning där Roberto knappt verkar veta var han är någonstans. Det räcker inte att ringa en gubbe som lever på turistdricks och fråga hur det är med familjen på knagglig spanska. Det hade inte förvånat mig om Olof faktiskt betalar gubben en fast summa för varje samtal de har.

Exakt!! Han har säkert lovat Roberto gröna skogar o ängar, bara de jobbar ihop. Att de ska bli rika med stämma en massa aktörer som då Netflix för serien Narcos m.m. Roberto vill ha sin del av kakan, så klart han kan skriva på papper. Han har ingenting att förlora.
Citera
2021-05-02, 21:29
Medlem
Citat:
Välkommen till verkligheten! Dom flesta ljuger i sociala medier. Killen saltar säkert lite men han har fortfarande pengar.
Saltar lite?

Jag tror att han säkert har gjort sig lite pengar på fula affärer, han är en bedragare.

Ska bli roligt allt eftersom hans lögner blir synade i tråden, en vettig framgångsrik person håller inte på sådär, men han är bra content, kidsen tycker säkert han är häftig.
Citera
2021-05-02, 23:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Saltar lite?

Jag tror att han säkert har gjort sig lite pengar på fula affärer, han är en bedragare.

Ska bli roligt allt eftersom hans lögner blir synade i tråden, en vettig framgångsrik person håller inte på sådär, men han är bra content, kidsen tycker säkert han är häftig.

Tänk på att kidsen är vår framtid oavsett vad vi nu tycker om dom.
Men jag undrar varför han *gästar* andras kanaler? Han skulle kunna bli stor med en egen kanal på Youtube tex.
Må så vara om han nu trollar allt och alla men han lyckas. Han påverkar inte bara kidsen se bara på denna tråd. Ni är väl inte kids?
Tycker den svenska avundsjukan är mer skrämmande än vad han gör.
Även matkoma som köper lägenheter och bilar sticker i ögonen på folk.
🤔
Citera
2021-05-03, 00:43
Medlem
1. Skapa en telefon-scam.
2. Dra in pengar som räcker till ett par snygga bilar och lite till.
3. Bli gripen av typ Interpol? Tidsfråga bara?
Citera
2021-05-03, 02:37
Medlem
mr.aidss avatar
Olof sa i sin intervju med Dialogiskt på ett nästan skrytsamt vis något i stil med: ”känner du till Bella Nilsson, Think Pink? Det är min moster.”

Tycker det uttalandet säger de mesta om vad detta är för kille vi har att göra med.
Citera
2021-05-03, 06:49
Medlem
Hoppade in och lyssnade lite på hans live lagom till när han berättade att han har gjort en film med Tom Cruise och tjänat några 100 millar.
Citera
2021-05-03, 07:46
Medlem
apanola IIs avatar
Olof har en helt osund kroppsform, övervikt som gått över i grav fetma. Han bör alla gånger ta hand om sig, annars kommer hälsoproblemen att stå som spön i backen.
Senast redigerad av apanola II 2021-05-03 kl. 08:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in