Mmm känns inte som att det lyfter direkt. Rebecca såklart duktig men det blir inte mycket "mångfald" när det mest är hon i bild. Och tre tjejer är ju inte heller direkt mångfald.
Varför är då mångfald viktigt? Jo för man känner att man får fler vinklar då. Man kan kolla på Fox News , t.ex. Fox & Friends.
https://www.youtube.com/watch?v=5IJZPNF7kwQ
Insatta och intressanta, och intelligenta, personer som talar om dagens händelser, klagar på MSM, osv. Då hade jag haft en anledning kolla på Riks.
Och jag räknar in samtal mellan Linus Bylund och Dick Erixon, eftersom de för det första är uppenbart knutna till SD och för det andra är tämligen självcentrerade.
Helst skulle jag vilja ha som typ Fria Tider, som ju faktiskt gör det bra, men som videoklipp. Fria Tider är sådant man kan kolla på för att få reda på vad som hänt utan MSM-filter. Men ska man göra TV behövs det mer än att läsa upp nyheter eftersom det gör jag lika bra själv.
Sen borde de muntra upp lite. Den här invandringskritiska rörelsens ständiga butterhet blir tröttsam efterhand. USA hade rush Limbaugh, en intelligent och snabbtalande showman/radioman först och konservativ i andra hand som folk lyssnade på för att bli underhållna.