2021-06-23, 11:36
Medlem
Partipengar. De har gjort en rejäl satsning på kanalen och avsatt stora summor för denna typ av marknadsföring.

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Undrar hur många anställda de har råd med, de har inga andra inkomster än reklamen från Youtube.
Citera
2021-06-23, 14:25
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moman2
Partipengar. De har gjort en rejäl satsning på kanalen och avsatt stora summor för denna typ av marknadsföring.

Precis. Det svenska partistödet ökar med storleken och SD har massor av pengar, som de dessutom har svårt att använda på traditionell reklam.

Med det sagt tror jag inte Riks är jättedyrt. SD har fördel av att inte ha en kommunikationsavdelning full av femtioplussare, utan istället kids som kan ny teknik.
Citera
2021-06-25, 11:47
Medlem
Undra just varför kanalen valt att fokusera just så mycket på Rebecka? Om man tittar på deras vinjett som inleder varje program så var det tidigare först en stor bild på Amerikanskan (som jag inte vet namnet på just nu) och REBECKA. Till vänster är det pyttesmå bilder på Emmie och Isabell. Sedan klipper det över till att återigen är Amerikanskan och REBECKA i bild innan det till slut panorerar till höger då vi får se Emmie och Isabelle en mikrosekund i bild.

De har gjort en ny vinjett bara för någon vecka sedan där det åter är stort fokus på REBECKA. Varför är hon sedd som ansiktet utåt? Personligen lyssnar jag hellre på Emmie (trots att hon p.g.a. märkbar nervositet pratar lite onaturligt HÖGT i pitch) och framförallt Destiny och Isabelle som framstår som väldigt kunniga och seriösa. Visserligen är REBECKA också duktig när man lyssnar på VAD hon säger men precis som jag har svårt för att lyssna på Katerina Janouch när hon pratar, däremot älskar jag hennes texter, för att hon låter som en dryg överklass dagis fröken pallar jag inte med REBECKAS forcerade bollibompa skrik och skrän med utropstecken i varje mening. Kan det vara för att hon är extrovert som redaktionen riktar allt ljus på henne?
Citera
2021-06-25, 11:54
Medlem
LightCameraActions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats_atari
Undra just varför kanalen valt att fokusera just så mycket på Rebecka? Om man tittar på deras vinjett som inleder varje program så var det tidigare först en stor bild på Amerikanskan (som jag inte vet namnet på just nu) och REBECKA. Till vänster är det pyttesmå bilder på Emmie och Isabell. Sedan klipper det över till att återigen är Amerikanskan och REBECKA i bild innan det till slut panorerar till höger då vi får se Emmie och Isabelle en mikrosekund i bild.

De har gjort en ny vinjett bara för någon vecka sedan där det åter är stort fokus på REBECKA. Varför är hon sedd som ansiktet utåt? Personligen lyssnar jag hellre på Emmie (trots att hon p.g.a. märkbar nervositet pratar lite onaturligt HÖGT i pitch) och framförallt Destiny och Isabelle som framstår som väldigt kunniga och seriösa. Visserligen är REBECKA också duktig när man lyssnar på VAD hon säger men precis som jag har svårt för att lyssna på Katerina Janouch när hon pratar, däremot älskar jag hennes texter, för att hon låter som en dryg överklass dagis fröken pallar jag inte med REBECKAS forcerade bollibompa skrik och skrän med utropstecken i varje mening. Kan det vara för att hon är extrovert som redaktionen riktar allt ljus på henne?
Det är nog för att hon är humoristisk och man inte vill ge kanalen en alltför allvarlig och dyster framtoning när man är så samhällskritisk.
Citera
2021-06-25, 12:16
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Har hört av insiders att hon släpper löst lätt Taktiken att hyra in unga, promiskuösa jäntor verkar funka!
ögonen! grrr

Tycker dock dessvärre att det är svårt att se hela inslag med brudarna då det blir för pinsamt rätt ofta. Den här Destiny som framställs som en "expert på Peter Hultqvist" t.ex. vars expertis verkar bestå i att hon har sett hans framträdande på Agenda och läst hans två tre senaste debattartiklar. Jag har väldigt svårt att se de här korta nyhetsinslagen med softballintervjuer och opinionsgrejerna lockar nya väljare alltså
Citera
2021-06-25, 12:21
Medlem
Citat:
Har hört av insiders att hon släpper löst lätt Taktiken att hyra in unga, promiskuösa jäntor verkar funka!
Du menar att de är horor?
Citera
2021-06-26, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Du menar att de är horor?

Naah..... visserligen är det väl allmänt känt i partiets inre kretsar att Rebecka Rapp har "knatat runt" så att säga men ditt ordval e väl lite att ta i.
Citera
2021-06-26, 14:16
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Naah..... visserligen är det väl allmänt känt i partiets inre kretsar att Rebecka Rapp har "knatat runt" så att säga men ditt ordval e väl lite att ta i.

Känner du någon i partiets inre kretsar som har förmedlat uppgifterna till dig, eller är det bara allmänt skitsnack från din sida?
Citera
2021-06-26, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Hann bara se några sekunder innan jag höll på att kräkas.

Han är verkligen en vidrig individ med vidrig utstrålning.

Förstår inte riktigt vad det är som gör det. Finns väl många värre än honom.

Men när idioten sitter där och skryter om svenska "uppfinningar" på medieområdet osv.

Vilken substanslös goja...

/Johan

Det intressanta var att han, Mattsson, deltog i Riks.

Han måste ha hämndlust för att han blev utkickad från Expressen för att kliva in på Riks-redaktionen.

Blev han obekväm på Expressen för att han vägrade mörka sanningen längre?

Du måste ju trots allt hålla med om att det är underligt att Mattsson ens deltar i Riks?
Citera
2021-06-26, 14:27
Medlem
Citat:

Svagt inlägg.

Vem och hur de väljer att ha sex med är deras ensak.

Fult att sprida rykten.

Skäms på dig.
Citera
2021-06-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Det intressanta var att han, Mattsson, deltog i Riks.

Han måste ha hämndlust för att han blev utkickad från Expressen för att kliva in på Riks-redaktionen.

Blev han obekväm på Expressen för att han vägrade mörka sanningen längre?

Du måste ju trots allt hålla med om att det är underligt att Mattsson ens deltar i Riks?

Jo det är underligt - det var därför jag började se.

Men som sagt han fullkomligt lyste av list och hyckleri.

Så därför slog jag snart av igen.

Jag tror absolut inte att han skulle ha vägrat någonting. Utan han vittrar nog bara en ny marknad att exploatera, dvs alternativmedia. Eller så passar han på att lägga lite ägg varstans för att se vad som händer sedan.

Jarnebring upprätthåller ju även ett skimmer av belevad liberal med ett förflutet inom samma tidningskoncern som Mattsson så jag antar att han lockat dit honom med löftet att få "berätta sin historia". Förstår inte hur den här Jarnebring kan förmå sig till att sitta och fjäska för den ormen...

/Johan
Citera
2021-07-02, 14:34
Medlem
Mmm känns inte som att det lyfter direkt. Rebecca såklart duktig men det blir inte mycket "mångfald" när det mest är hon i bild. Och tre tjejer är ju inte heller direkt mångfald.
Varför är då mångfald viktigt? Jo för man känner att man får fler vinklar då. Man kan kolla på Fox News , t.ex. Fox & Friends. https://www.youtube.com/watch?v=5IJZPNF7kwQ
Insatta och intressanta, och intelligenta, personer som talar om dagens händelser, klagar på MSM, osv. Då hade jag haft en anledning kolla på Riks.

Och jag räknar in samtal mellan Linus Bylund och Dick Erixon, eftersom de för det första är uppenbart knutna till SD och för det andra är tämligen självcentrerade.

Helst skulle jag vilja ha som typ Fria Tider, som ju faktiskt gör det bra, men som videoklipp. Fria Tider är sådant man kan kolla på för att få reda på vad som hänt utan MSM-filter. Men ska man göra TV behövs det mer än att läsa upp nyheter eftersom det gör jag lika bra själv.

Sen borde de muntra upp lite. Den här invandringskritiska rörelsens ständiga butterhet blir tröttsam efterhand. USA hade rush Limbaugh, en intelligent och snabbtalande showman/radioman först och konservativ i andra hand som folk lyssnade på för att bli underhållna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in