2021-06-24, 04:45
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
En stilla fundering...

OM det nu är så att vaccinerade blir magnetiska och "smittar" ovaccinerade med att bli magnetiska också, så betyder ju det i förlängningen att de som är skyldiga till detta även de kommer drabbas. Är inte det jävligt korkat..? Jag menar att.. låt oss kalla dem eliten, skjuter sig själva i foten eftersom även de kommer drabbas isåfall.

I teorin skulle ju de kunna ha ett botemedel. Eller inte ens röra sig bland vanligt folk.
Citera
2021-06-24, 04:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
I teorin skulle ju de kunna ha ett botemedel. Eller inte ens röra sig bland vanligt folk.

Men de rör sig ju bland oss andra än så länge åtminstone. Om teorin stämmer så måste de ha någon sorts antidote som inte gör dem magnetiska då.. vad nu det kan vara. Kryptonit?
Citera
2021-06-24, 04:54
Medlem
styckets avatar
Citat:
Men de rör sig ju bland oss andra än så länge åtminstone. Om teorin stämmer så måste de ha någon sorts antidote som inte gör dem magnetiska då.. vad nu det kan vara. Kryptonit?

Vilka är det du pratar om? Vilka är "de skyldiga" för dig och hur vet du att just de är skyldiga? Samt hur vet du att dessa rör sig bland oss ibland?
Citera
2021-06-24, 05:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Vilka är det du pratar om? Vilka är "de skyldiga" för dig och hur vet du att just de är skyldiga? Samt hur vet du att dessa rör sig bland oss ibland?

De som pushar för att vi ska vaccinera oss förstås! Eliten, eller vad vi nu ska kalla dem.. Dessa högt uppsatta politiker och andra makthavare har -ännu- inte bosatt sig på någon avlägsen ö tillsammans eller stuckit till Mars utan frotterar sig fortfarande bland oss dödliga och borde isåfall även DE utsättas för samma risk som oss andra om det som påstås i denna tråd har någon som helst bäring..
Citera
2021-06-24, 05:10
Medlem
styckets avatar
Citat:
De som pushar för att vi ska vaccinera oss förstås! Eliten, eller vad vi nu ska kalla dem.. Dessa högt uppsatta politiker och andra makthavare har -ännu- inte bosatt sig på någon avlägsen ö tillsammans eller stuckit till Mars utan frotterar sig fortfarande bland oss dödliga och borde isåfall även DE utsättas för samma risk som oss andra om det som påstås i denna tråd har någon som helst bäring..

Jaha du tänker så. Men de ligger ju endast bakom spridandet av propagandan inte de som skapade propagandan o lögnerna, som de själva förmodligen gått på också! Visst det kanske finns någon som vet lite mer än gemene man och inte vaccinerat sig själva men de kanske inte vet alla detaljer osådär.

De som ligger bakom propagandan är ju inte de du pratar med utan deras överordnade. Det finns eliten. Sen finns det de som är helt anonyma och är ännu högre upp i pyramiden som styr bakom kulisserna. Hänger du med? De du pratar om är säkert själva mer eller mindre hjärntvättade. Precis som befolkningen.

Åtminstone kan man tänka sig att det kan vara så.

Men t.ex. pratas det om att fauci låtsades ta vaccinet. Kanske vet han om att det är farligt, kanske vet han tom att det är farligt att vara nära vaccinerade. Vem vet? såfal kanske han har ett botemedel eller liknande. Eller så vet han inte om det. Finns många olika scenarion på hur det kan vara. Men oavsett är det ett faktum att de du ser och hör inte är de som gjort planen som rullas ut nu. De är mer anonyma och rör sig inte bland vanligt folk. Det är ingen vi teoretiserar om utan det är ett faktum.
Citera
2021-06-24, 05:40
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Jaha du tänker så. Men de ligger ju endast bakom spridandet av propagandan inte de som skapade propagandan o lögnerna, som de själva förmodligen gått på också! Visst det kanske finns någon som vet lite mer än gemene man och inte vaccinerat sig själva men de kanske inte vet alla detaljer osådär.

De som ligger bakom propagandan är ju inte de du pratar med utan deras överordnade. Det finns eliten. Sen finns det de som är helt anonyma och är ännu högre upp i pyramiden som styr bakom kulisserna. Hänger du med? De du pratar om är säkert själva mer eller mindre hjärntvättade. Precis som befolkningen.

Åtminstone kan man tänka sig att det kan vara så.

Men t.ex. pratas det om att fauci låtsades ta vaccinet. Kanske vet han om att det är farligt, kanske vet han tom att det är farligt att vara nära vaccinerade. Vem vet? såfal kanske han har ett botemedel eller liknande. Eller så vet han inte om det. Finns många olika scenarion på hur det kan vara. Men oavsett är det ett faktum att de du ser och hör inte är de som gjort planen som rullas ut nu. De är mer anonyma och rör sig inte bland vanligt folk. Det är ingen vi teoretiserar om utan det är ett faktum.

Jag är övertygad om att sådana som Fauci och Gates inte vaccinerat sig på riktigt, om inte för att det kan vara farligt så åtminstone för att de vet att det är helt onödigt om man inte är i en riskgrupp och för ovissheten om effekter på lång sikt.
Citera
2021-06-24, 05:42
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag är övertygad om att sådana som Fauci och Gates inte vaccinerat sig på riktigt, om inte för att det kan vara farligt så åtminstone för att de vet att det är helt onödigt om man inte är i en riskgrupp och för ovissheten om effekter på lång sikt.

Verkar onekligen så =) <3
Citera
2021-06-24, 10:53
Medlem
Magnetismen är säkerligen en slags reaktion/resultat av sprutan. Man kan också spekulera om partiklarna (eller vad det nu handlar om) på något sätt kan aktiveras/manipuleras via t.ex. 5G men också betydligt starkare strålning.

I vilket fall som helst så råder det inget som helst tvivel om att skiten de sprutar i folk redan nu visar på tydliga biverkningar. Dödsfall mörkas självklart. Man kommer att skylla på mutationer (om det inte redan görs). Folk kan dö i drivor och de som ännu inte har drabbats kommer likt förbannat att tro på samma lögner då som nu och undra var alla dessa "drivor" finns. Man vill inte se sanningen eller verkligheten ur ett annat perspektiv öht och går som fromma får till slakt. Det enda de ser genom sugröret är möjligheten att få tillbaka sina gamla liv och gör precis vad som helst för att nå dit. Fast livet Kommer aldrig att bli som det en gång var. Det är bara att acceptera det och göra vad som krävs för att stoppa vansinnet här och nu.
Citera
2021-06-24, 14:47
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ja du har skrivit med massa text där det ska stå ett svar, men du har inte svarat på frågorna.

Du skriver själv bokstavligen ”jag vet inte”, ”sannolikt”, ”om vi har tur”, ”kanske” och ”troligtvis” osv på alla svar. Alltså har du ingen som helst aning. Hade du vetat skulle du inte svara så.

Du ”vet” bara att att det är någon slags världsomfattande komplott och världshistoriens största massmord på gång. Men du har inte ett enda namn som ligger bakom eller ens vet vad syftet med ”magnetismen” är, och än mindre varför det skulle bli ett massmord.

Du förstår inte själv hur jävla korkad och lättlurad du är.

Då måste växa upp, läsa på om saker och börja ta lite eget ansvar. Annars kommer du aldrig klara dig i det vuxna arbetslivet sen när du växer upp. Livet är inget nöjesfält.

Internet och fri information är oftast väldigt bra. Men i ytterst enstaka fall blir det helt fel och kan få motsatt effekt. Det här är ett exempel på det.

Jag får be om ursäkt då jag flippade ur lite igår. Har lovat mig själv att inte sprida massa rädsla men det löftet svek jag. Men det är svårt att förstå för mig hur du kan tro att en korrupt läkemedelsindustri, lika korrupta politiker, samt massmedia som bara erbjuder ett perspektiv och dessutom för folket bakom ljuset skulle ha vårt bästa i åtanke. Om inget konstigt är på gång så undrar jag varför all obekväm information on pandemin och sprutorna blir censurerat?

Om det faktiskt funnits en vilja att rädda människoliv så hade vi också erbjudits alternativa läkemedel som funkar istället för att alla ska ta deras sprutor så de kan tjäna sina pengar. Ivermectin, Hydroxiklorokin och andra alternativ borde isåfall erbjudas men istället tvingas vi alla att ta vaccinen som vi inte ens vet effekterna av både på kort och lång sikt.

Du kanske inte tycker det är konstigt men det gör jag.

Sedan undrar jag fortfarande varför jag är magnetisk, har jag alltid varit det utan att märka detta? Eller är det av någon annan anledning som folk blir magnetiska? Jag har tänkt lite på detta inlägget idag:

Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
Personligen tror jag det är något med rymden inte Covid.

Kan det vara så att vi träffas mer intensivt av molnet av plasma som planeten färdas genom, och därför börjar vi bli mer magnetiska?

https://www.sciencealert.com/earth-might-be-moving-through-the-debris-of-ancient-supernovae
Senast redigerad av YeeNaaldloshii- 2021-06-24 kl. 15:17.
Citera
2021-06-24, 15:21
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Jag kan lätt tänka mig att innan man förstod sig på vad som fordras för att magnetism ska uppstå att folk såg det som något närmast magiskt. Att folk ute i stugorna fortfarande i viss mån inte bemödat sig med att ta reda på hur det fungerar och istället väljer att förbli ovetande är åtminstone för mig en främmande livsföring.

Men då är ju den största delen av världens befolkning religiösa på olika sätt också.
Citera
2021-06-24, 15:27
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Jag kan lätt tänka mig att innan man förstod sig på vad som fordras för att magnetism ska uppstå att folk såg det som något närmast magiskt. Att folk ute i stugorna fortfarande i viss mån inte bemödat sig med att ta reda på hur det fungerar och istället väljer att förbli ovetande är åtminstone för mig en främmande livsföring.

Men då är ju den största delen av världens befolkning religiösa på olika sätt också.

Om människor alltid varit så magnetiska som de exempel vi kan se idag med alla videor där folk får gafflar att fästa sig i pannan så hade the Magnet Challenge varit fem gånger mer uttjatat än Harlem Shake och diverse andra internetfenomen.
Citera
2021-06-24, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Jag får be om ursäkt då jag flippade ur lite igår. Har lovat mig själv att inte sprida massa rädsla men det löftet svek jag. Men det är svårt att förstå för mig hur du kan tro att en korrupt läkemedelsindustri, lika korrupta politiker, samt massmedia som bara erbjuder ett perspektiv och dessutom för folket bakom ljuset skulle ha vårt bästa i åtanke. Om inget konstigt är på gång så undrar jag varför all obekväm information on pandemin och sprutorna blir censurerat?

Om det faktiskt funnits en vilja att rädda människoliv så hade vi också erbjudits alternativa läkemedel som funkar istället för att alla ska ta deras sprutor så de kan tjäna sina pengar. Ivermectin, Hydroxiklorokin och andra alternativ borde isåfall erbjudas men istället tvingas vi alla att ta vaccinen som vi inte ens vet effekterna av både på kort och lång sikt.

Du kanske inte tycker det är konstigt men det gör jag.

Sedan undrar jag fortfarande varför jag är magnetisk, har jag alltid varit det utan att märka detta? Eller är det av någon annan anledning som folk blir magnetiska? Jag har tänkt lite på detta inlägget idag:

Kan det vara så att vi träffas mer intensivt av molnet av plasma som planeten färdas genom, och därför börjar vi bli mer magnetiska?

https://www.sciencealert.com/earth-might-be-moving-through-the-debris-of-ancient-supernovae

Det är lugnt.

Men du är inte magnetisk.

Det är jättelätt att kontrollera utan att hålla på att klibba fast mynt på kala delar av huden med suspekta lutningar.

Köp eller låna en s.k magnometer eller en apparat som mäter magnetism. Det är ganska billigt och lättillgängligt.

Tar en sekund att mäta, filma och posta. Konstigt att ingen gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in