Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Ja du har skrivit med massa text där det ska stå ett svar, men du har inte svarat på frågorna.
Du skriver själv bokstavligen ”jag vet inte”, ”sannolikt”, ”om vi har tur”, ”kanske” och ”troligtvis” osv på alla svar. Alltså har du ingen som helst aning. Hade du vetat skulle du inte svara så.
Du ”vet” bara att att det är någon slags världsomfattande komplott och världshistoriens största massmord på gång. Men du har inte ett enda namn som ligger bakom eller ens vet vad syftet med ”magnetismen” är, och än mindre varför det skulle bli ett massmord.
Du förstår inte själv hur jävla korkad och lättlurad du är.
Då måste växa upp, läsa på om saker och börja ta lite eget ansvar. Annars kommer du aldrig klara dig i det vuxna arbetslivet sen när du växer upp. Livet är inget nöjesfält.
Internet och fri information är oftast väldigt bra. Men i ytterst enstaka fall blir det helt fel och kan få motsatt effekt. Det här är ett exempel på det.
Jag får be om ursäkt då jag flippade ur lite igår. Har lovat mig själv att inte sprida massa rädsla men det löftet svek jag. Men det är svårt att förstå för mig hur du kan tro att en korrupt läkemedelsindustri, lika korrupta politiker, samt massmedia som bara erbjuder ett perspektiv och dessutom för folket bakom ljuset skulle ha vårt bästa i åtanke. Om inget konstigt är på gång så undrar jag varför all obekväm information on pandemin och sprutorna blir censurerat?
Om det faktiskt funnits en vilja att rädda människoliv så hade vi också erbjudits alternativa läkemedel som funkar istället för att alla ska ta deras sprutor så de kan tjäna sina pengar. Ivermectin, Hydroxiklorokin och andra alternativ borde isåfall erbjudas men istället tvingas vi alla att ta vaccinen som vi inte ens vet effekterna av både på kort och lång sikt.
Du kanske inte tycker det är konstigt men det gör jag.
Sedan undrar jag fortfarande varför jag är magnetisk, har jag alltid varit det utan att märka detta? Eller är det av någon annan anledning som folk blir magnetiska? Jag har tänkt lite på detta inlägget idag:
Citat:
Ursprungligen postat av
engammalfisk
Personligen tror jag det är något med rymden inte Covid.
Kan det vara så att vi träffas mer intensivt av molnet av plasma som planeten färdas genom, och därför börjar vi bli mer magnetiska?
https://www.sciencealert.com/earth-might-be-moving-through-the-debris-of-ancient-supernovae