2021-06-02, 17:26
Medlem
Skulle gärna behöva en bra guide hur man handlar på FS en enkel sådan vart man köper btc och vart man kan mixa och vilken wallet man ska ha tack på förhand
Citera
2021-06-02, 17:43
Medlem
smygrasistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icebody023
Skulle gärna behöva en bra guide hur man handlar på FS en enkel sådan vart man köper btc och vart man kan mixa och vilken wallet man ska ha tack på förhand

https://www.luffarn.com/nya-flugsvamp-3-0/
Citera
2021-06-07, 21:22
Medlem
Köpte från Localbitcoin och förde över till electrumwallet. Fick mitt paket snabbt och allt gick smidigt!
Citera
2021-06-16, 00:21
Medlem
Kan någon hjälpa mig med tips här.
Är blockad på Localbitcoin och har endast köpt därifrån. Har inga erfarenheter av andra sidor.
Tänkte fråga er experter om man kan köpa Bitcoin via swish på bt.cv och föra över dom till min Wallet för att senare vidare till FS?
Eller var rekommenderar ni mig att köpa ifrån? Köpet ska helst kunna genomföras via swish då det underlättar för mig.
Citera
2021-06-16, 18:12
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syrligahallon
Kan någon hjälpa mig med tips här.
Är blockad på Localbitcoin och har endast köpt därifrån. Har inga erfarenheter av andra sidor.
Tänkte fråga er experter om man kan köpa Bitcoin via swish på bt.cv och föra över dom till min Wallet för att senare vidare till FS?
Eller var rekommenderar ni mig att köpa ifrån? Köpet ska helst kunna genomföras via swish då det underlättar för mig.
Jag är också bannad på Localbitcoin. Köpte på Crypto.com, förde över till Coinbase wallet och sedan till FS, fungerade utan problem för mig. Vissa banker tillåter endast banköverföringar till Crypto.com dock...

En fråga till er alla - går det att ta ut sina BTC från FS eller är de låsta där när man väl gjort sin överföring? Jag hittar nämligen ingenting, så jag antar att det inte går.
Citera
2021-06-16, 18:20
Medlem
Hur lyckades du blir bannad från localbitcoin? Tror inte de går och få tillbaka har inte sett något sätt heller
Citera
2021-06-16, 18:59
Medlem
KÖp btc med swish.
Mixa dom.
Klart.

Du behöver inte ens mixa dom.
Räcker med att du skickar bitcoin till någon annonym wallet som mycelium 1 eller 2 gånger.

Det är endast som du skickar bitcin direkt från btcx till flugsvamp som dom kan spärra.
Annars finns det flugsvampskonton till salu på lite olika sidor. Alltså folk som hackat konton. Köpte själv ett konto för 50% av värdet.

Man kan ju som köpare inte ta ut sina bitcoin så därför är det enda sättet att casha ut på är att sälja hela kontot.
Man kan, om man känner någon säljare, också göra fejkköp där och sen skickar säljaren bitcoinen tillbaka mot en liten avgift. Men då måste man ju lita på säljaren.
Citera
2021-06-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
KÖp btc med swish.
Mixa dom.
Klart.

Du behöver inte ens mixa dom.
Räcker med att du skickar bitcoin till någon annonym wallet som mycelium 1 eller 2 gånger.

Det är endast som du skickar bitcin direkt från btcx till flugsvamp som dom kan spärra.
Annars finns det flugsvampskonton till salu på lite olika sidor. Alltså folk som hackat konton. Köpte själv ett konto för 50% av värdet.

Man kan ju som köpare inte ta ut sina bitcoin så därför är det enda sättet att casha ut på är att sälja hela kontot.
Man kan, om man känner någon säljare, också göra fejkköp där och sen skickar säljaren bitcoinen tillbaka mot en liten avgift. Men då måste man ju lita på säljaren.

Vad jag läst så kan de spärra även andrahands adresser.

Alltså om du köper btc, sen skickar du dom till min localbitcoinwallet där jag är reggad, och sen skickar jag till flugsvamp. Då kan mitt localbitcoinkonto bli spärrat.

Mixing hjälper till 100%. Möjligtvis om de skulle välja att lägga enorma resuser på att spåra transaktinen att dom kanske skulle lyckas men så jävliga är dom inte.
Citera
2021-06-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Är spärrad både från btcx och safello och har alltid skickat via electrum utan någon mixer.
Citera
2021-06-24, 01:29
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Köpte BTC från Safello in till min wallet på Exodus, där jag sedan , skrev in min wallet på FS som "Destination Address" på CoinJoin och överförde BTC:n till den autogenererade wallet:en som CoinJoin gav mig. Väntat typ 1,5h på att BTC:n ska komma till min FS-wallet men det står fortfarande "Awaiting Deposit" på Coinjoin. Har jag gjort något fel eller ska det ta sån här lång tid?
Citera
2021-06-24, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Köpte BTC från Safello in till min wallet på Exodus, där jag sedan , skrev in min wallet på FS som "Destination Address" på CoinJoin och överförde BTC:n till den autogenererade wallet:en som CoinJoin gav mig. Väntat typ 1,5h på att BTC:n ska komma till min FS-wallet men det står fortfarande "Awaiting Deposit" på Coinjoin. Har jag gjort något fel eller ska det ta sån här lång tid?

Det beror på feen, hur många överföringar som väntar etc. Det har i extrema fall tagit mig en vecka att flytta bitcoins, men då har jag inte haft någon brådska. Just din plånbok känner jag inte till något om.
Citera
2021-06-24, 01:46
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det beror på feen, hur många överföringar som väntar etc. Det har i extrema fall tagit mig en vecka att flytta bitcoins, men då har jag inte haft någon brådska. Just din plånbok känner jag inte till något om.
Ja okej, men jag tänker bara så här. Det borde inte vara några problem att få BTC:n som jag satt in på CoinJoin till FS om jag satt in min FS-wallet som destinationsaddressen på CoinJoin? Om du förstår vad jag menar, sorry om jag är lite otydlig.

Stått "Awaiting Deposit" på CoinJoin i nästan 2h nu även fast jag fått 6 bekräftelser på transaktionen på mempool.space
Senast redigerad av daoenmedbaoen 2021-06-24 kl. 01:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in