Jag är inte vaccinerad men har varit i närheten av folk som tagit två sprutor, mina föräldrar. Jag har kramat om min mamma och vidrört hennes hud ett antal gånger. Jag tvingas även vistas i närheten av idioter på jobbet som tagit en eller två sprutor. Jag testade med ett flertal olika mynt och alla mynten fastnade på min bröstkorg, extra lätt kring nyckelbenet och andra ben. Testade även med ett mynt på överarmen och där fastnar den också.
Men frågan är vad det är som orsakar magnetismen? Det är väl nanopartiklarna som de vaccinerade smittbärarna utsöndrar? Det är väl inte samma sak som spik proteinerna som de vaccinerade utsöndrar (i lägre grad?) eller finns det någon koppling där? Börjar dessa mutantceller bildas i miljarder exemplar och fäster sig på mina organ också, eller är magnetismen främst relaterad till nanopartiklarna? Jag har inte orkat forska så speciellt ingående kring detta då jag föredrar att försöka behålla något slags psykiskt välmående...
Sedan av det jag sett på internet där folk testar magnetismen så vill jag minnas att de flesta som testar och uppvisar magnetism har varit vita amerikaner eller från Europa. Men tror även jag har sett en del videos på svarta eller bruna människor som vaccinerats och också är magnetiska. För er som har bättre koll, hur ligger det till?
Jag undrar också hur pass avancerade och smarta dessa nanopartiklar faktiskt är? Om man är i närheten av t.ex wifi strålning, tror ni fanskapen kan rikta in sig på speciella individer som anses vara ett extra stort hot?
Isåfall så känner jag mig inte alls förvånad att jag är så magnetisk som jag är trots att jag inte är vaccinerad och "bara" vistats i närheten och ibland vidrört alla dessa fårskallar som bär the mark of the beast.
Kommer jag att dö utan att ens blivit vaccinerad? Hur lång tid tar det innan vi alla börjar trilla ihop oavsett om vi är vaccinerade eller inte? Vilka är det som kommer att dö? Är sprutorna inriktade på att bara döda vissa människoraser? Kommer vi komma tillbaka som levande döda 5G zombies och käka upp alla er andra? Finns det något hopp för mänskligheten?
Jag är trots allt fortfarande hoppfull att vi kommer ta oss igenom detta gigantiska folkmord, pga information som jag själv tagit del av. Men om det skulle vara så att det är kört för oss så ska det iallafall bli skönt att lämna denna mardrömsvärld.
Majoriteten av er är hur som helst helt jävla hjärndöda och om vi alla ska dö så hoppas jag att ni får lida extremt mycket för er bottenlösa idioti och feghet.
Här får ni lite bildbevis för er som fortfarande inte vågar tro, min bröstkorg samt min högerarm:
https://imgur.com/a/aTQ88Q7