Citat:
Ursprungligen postat av
Idiotsverige
Tack för rapporten!
Själv öppnade jag precis en starköl, och jag har inte druckit alkohol på 10 år.
Det känns så sjukt allting bara. Vad sjukt allting blivit, utan att de flesta ens märkt något. Eller så vägrar de bara inse det, och sitter och kallar alla andra idioter i trådar som denna, som försöker visa dem en del av pusslet, få dem att börja ställa frågor åtminstone i sitt eget huvud. Tända gnistan. The spark of life!
https://newsvoice.se/2021/06/svenska-lakare-covid-19/
Det är för sent för att försöka väcka människor. Han man inte vaknat nu så hinner man inte vakna i tid. Bättre att sprida kunskap bland de som vill veta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Idiotsverige
Sant, men googla är nog inte det bästa sättet att hitta något längre, själv rekar jag Yandex eller DuckDuckgo.com, får bättre resultat där tycker jag. Google är mest reklam och prioriterade disinfosidor numer, speciellt om det är något som är det minsta kontroversiellt, då lägger google locket på helt.
Sant.. men just i det fallet fungerar även Google.
Citat:
Ursprungligen postat av
Idiotsverige
Tack för ditt bidrag.
Jag förstår att det kan komma som en chock. Jag fick min chock för längesen, nu vill jag bara att så många som möjligt ska fatta innan det är för sent. Det tar tyvärr för lång tid för de flesta, beroende på för låg IQ, eller för fullbokat schema "man orkar inte". Givetvis har man räknat med detta när man tog beslutet att planeten måste drastiskt folkreduceras. Idioterna måste bort först, som Jacques Attali sa redan 1981.
https://imgur.com/a/Q6PWiZn#GrQOJ7b
För ett par år sedan fick jag bevittna en sanning här i Sverige som jag då seriöst skulle haft svårt att tro på om jag inte varit delaktig och bevittnat det själv. Vetskapen om hur endast den delen fungerade och hur lättvindigt man mörkar för befolkningen gjorde att jag såg logik i en väldig massa annat.
Utan denna "erfarenhet" skulle kanske även jag varit naiv och godtrogen. Svensken är matad med information om goda statens duglighet. Svensken kan vara extremt kompetent i sitt arbete, generellt intelligent och även vara streetsmart men samtidigt helt oförmögen att tänka kritiskt i dessa banor.
I ren självbevarelsedrift VILL man inte bli bevisad om en annan verklighet, det är minst sagt omtumlande och för fel människor rent av psykiskt skadligt.