2021-06-23, 19:11
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Detta är helt sjukt, mynten fastnar i pannan! Jag testade också att duscha av mig och mynten fastnar fortfarande på bröstkorgen och armarna, även om de föll av lite lättare där det inte finns skelett så fäster mynten precis lika bra på nyckelbenet, revbenen, t.o.m halsen...

https://imgur.com/a/0F2TZN3
Citera
2021-06-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Kolla videon jag länkar som tyder att hon kan vara magnetisk. Finns även andra.

här är videon återigen: https://www.instagram.com/p/CP9u9nSnyvP/

Edit: vid närmare eftertanke är det inte ett solklart bevis men who kn0ws?

Saker kan fastna även efter man tvättat rent pga fukt osv. Men har sett vissa videos på folks armar som var mer övertygande. Har för mig det var hennes också

Testade själv med likadan burk som hon i videon, en nål och en hårnål. Ej svettig. Allt fastnade. Nålen satt fast trots att jag stod framåtlutad.
Edit: jag är inte vaccinerad.
Senast redigerad av MinStad 2021-06-23 kl. 19:31.
Citera
2021-06-23, 19:25
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Detta är trams.

Jag är inte vaccinerad.

Jag har några neodymmagneter liggandes från några hårddiskar jag slaktade för att jag ville ha tag på magneterna i dem. Redan för kanske 15 år sedan lekte jag lite med dessa magneter och fann inte att jag kunde få dem att fastna på kroppen. De bara föll ur händerna och fastnade istället på varandra.

Men om det duger med en kylskåpsmagnet borde jag alltså fastna på kylskåpet om jag lägger handen på dess dörr. Även en bil, nycklar, matbestick och många andra saker borde fastna, men inte.

Om det börjar flyga metallföremål mot mig när jag rör mig i köket vet jag att jag ingår i de 80-90 procenten, alltså.
Citera
2021-06-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Detta har inte med fysik att göra, såvida du vill hävda att magnetism är omöjligt, då fysiken motbevisar dig rätt redigt.

Det har med biologi att göra, och att biologiska organismer kan bestå av delvis metall tack vare kodning för det via sitt DNA är redan känt inom biologin.

Självklart är det så. En vuxen människokropp innehåller ca 4 gram järn + lite andra metaller. Lyckas du att få en magnet att fästa på en så låg koncentration av magnetiska ämnen så hör av dig till Tesla. De vill nog gärna veta.

Skulle det sen fungera så har du bra mycket större problem att bara hantera jordens magnetiska poler än en liten magnet i handen.
Citera
2021-06-23, 20:44
Medlem
Tradens avatar
Testade med en liten men väldigt stark neodymmagnet men den fastnade inte!! Inte ens på ett ställe där jag har en svagt magnetisk metall inopererad.. (Ej vaccinerad)

Däremot rullade den faktiskt runt på några ställen i armvecket när jag lät den falla ned sakta, testade flera gånger och det blev samma resultat varje gång, vad det beror på har jag ingen aning om, ganska oväntat.

Sen har ju vi människor metaller i oss, det kan förklara en hel del.
Citera
2021-06-23, 20:50
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Med en neodymium magnet känner jag den magnetiska effekten, jag kan även luta mig framåt och den sitter kvar, det kan inte förklaras av svett. Tar jag däremot en kylskåpsmagnet så känner jag inte någon magnetism, men den sitter dock där tills jag lutar mig framåt då trillar den av. Svagare magnet.

Har även pudrat med talkpulver(mjöl funkar nog också) för att totalt eliminera sådana "svett/oljeteorier".
Jag tänkte att det här är superenkelt att motbevisa. Vi har en liten men stark kylskåpsmagnet. Satte den precis under nyckelbenet och den fastnade. Läskigt. Funkade även på frugan.
Edit- Vi är inte vaccinerade.
Citera
2021-06-23, 20:53
Moderator
fredrik686s avatar
Coronaviruset och covid-19 --> Alternativa teorier om covid-19
/Moderator
Citera
2021-06-23, 21:12
Avslutad
Är folk så här jävla dumma och lättlurade nu förtiden?!

Det är nu helt sjukt.
Citera
2021-06-23, 21:13
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:
Tack för rapporten!

Själv öppnade jag precis en starköl, och jag har inte druckit alkohol på 10 år.

Det känns så sjukt allting bara. Vad sjukt allting blivit, utan att de flesta ens märkt något. Eller så vägrar de bara inse det, och sitter och kallar alla andra idioter i trådar som denna, som försöker visa dem en del av pusslet, få dem att börja ställa frågor åtminstone i sitt eget huvud. Tända gnistan. The spark of life!

https://newsvoice.se/2021/06/svenska-lakare-covid-19/

Det är för sent för att försöka väcka människor. Han man inte vaknat nu så hinner man inte vakna i tid. Bättre att sprida kunskap bland de som vill veta.

Citat:
Sant, men googla är nog inte det bästa sättet att hitta något längre, själv rekar jag Yandex eller DuckDuckgo.com, får bättre resultat där tycker jag. Google är mest reklam och prioriterade disinfosidor numer, speciellt om det är något som är det minsta kontroversiellt, då lägger google locket på helt.

Sant.. men just i det fallet fungerar även Google.

Citat:
Tack för ditt bidrag.

Jag förstår att det kan komma som en chock. Jag fick min chock för längesen, nu vill jag bara att så många som möjligt ska fatta innan det är för sent. Det tar tyvärr för lång tid för de flesta, beroende på för låg IQ, eller för fullbokat schema "man orkar inte". Givetvis har man räknat med detta när man tog beslutet att planeten måste drastiskt folkreduceras. Idioterna måste bort först, som Jacques Attali sa redan 1981. https://imgur.com/a/Q6PWiZn#GrQOJ7b

För ett par år sedan fick jag bevittna en sanning här i Sverige som jag då seriöst skulle haft svårt att tro på om jag inte varit delaktig och bevittnat det själv. Vetskapen om hur endast den delen fungerade och hur lättvindigt man mörkar för befolkningen gjorde att jag såg logik i en väldig massa annat.

Utan denna "erfarenhet" skulle kanske även jag varit naiv och godtrogen. Svensken är matad med information om goda statens duglighet. Svensken kan vara extremt kompetent i sitt arbete, generellt intelligent och även vara streetsmart men samtidigt helt oförmögen att tänka kritiskt i dessa banor.

I ren självbevarelsedrift VILL man inte bli bevisad om en annan verklighet, det är minst sagt omtumlande och för fel människor rent av psykiskt skadligt.
Citera
2021-06-23, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Jag tänkte att det här är superenkelt att motbevisa. Vi har en liten men stark kylskåpsmagnet. Satte den precis under nyckelbenet och den fastnade. Läskigt. Funkade även på frugan.
Edit- Vi är inte vaccinerade.

Nej det gjorde den inte, sluta ljug. Det är fysiskt helt omöjligt.

Sätt den på bröstet, gör armhävningar och filma det istället. Kommer inte hända.
Citera
2021-06-23, 21:15
Medlem
Testade med en svensk enkrona. fastnade på bröstkorgen. jefflar vad snopet. tog fram handspriten och gjorde rent pengen. även sprit papper på brsötkorgen och väntade en stund. samma resultat. troligtvis haft någon slags influensa i jan-feb. Ej vaccinerad. Det här skulle man vilja ha en bra logisk förklaring på.
Citera
2021-06-23, 21:16
Medlem
Citat:
Lätt sätt att testa själv: Ta en neodymium magnet, för den över nyckelbensområdet tills du hittar en punkt den fäster. Det går fort. Alla kan testa detta. Det kan även fungera med svagare magneter såsom kylskåpsmagneter men de trillar lättare av efterssom effekten fortfarande är svag, det är tidigt än.

Jag har testat på flera jag känner, 80% var magnetiska, även ovaccinerade. Andra som gjort samma experiment som skrivit på andra forum skriver 90%.

Låter galet, men testa magneten så får du se.

Det finns redan flertalet videos som demonstrerar detta fenomen. Såklart censureras dessa på youtube och via MSM. Här är en på BitChute https://www.bitchute.com/video/m5kMopQZJdbl/ en till https://www.bitchute.com/video/7Uq04OqGcvqK/

Här bevisade en vaccinerad detta på sjukhuset inför läkare och sjuksköterskor som blev helt förstummade. https://www.bitchute.com/video/lfTWwpkjxtox/

Teori: Detta har med mRNA-shedding att göra(Som Luigi Warren bland annat verifierade https://www.indiatoday.in/technology/news/story/mrna-technology-pioneer-says-covid-19-vaccinated-people-can-shed-spike-protein-twitter-says-delete-t his-1809062-2021-05-31, att vaccinets spikproteiner utsöndras ur vaccinerades alla celler och sprider sig, infekterar eller "vaccinerar" även de runtomkring)

Vaccinets RNA verkar också sprida sig, vilket man t.ex hittat i svett och bröstmjölk ifrån kvinnor. Dessa innehåller dock andra instruktioner än vad som påstås av vaccinbolagen. De instruerar kroppen att skapa nanopartiklar som utvinner järnet ur blodet för att koncentrera detta vid vissa områden i kroppen. Varför? Kanske för att konstruera något. En antenn?

Kan det finnas någon annan förklarning till varför människor börjar bli magnetiska när de aldrig varit det förut?

Det som INTE ska diskuteras i denna tråd är ifrågasättanden om denna effekt ens existerar, detta är redan diskuteras i andra trådar, jag har testat det på mig själv och jag är magnetisk trots att jag INTE är vaccinerad. Jag jobbar däremot nära personer som är vaccinerade(Idioter).

En till fråga som däremot skulle vara intressant att få svar på: "Smittar" andrahandsvaccinerade på detta vis i sin tur vidare "vaccinet" till ovaccinerade precis som de vaccinerade själva verkar göra?
Hundra på att du inte var magnetisk innan pandemin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in