2021-06-23, 15:01
Medlem
TokyoBarns avatar
Testade nyss ta random kylskåpsmagnet, enda jag har tyvärr.

Skiten fäster på hela jävla ovansidan av bröstkorgen och runt nyckelbenet.

Men antar det alltid gått pga något, elr att det beror på luftfuktighet just nu, ingen aning.

Ska testa ta en ny dusch och se om jag kan sätta papper mellan

Update: tvättade av hela överkroppen och använde duschkräm överallt och skällde av och torkade mig helt torr, tog magneten och den fäster fortfarande, men det gick inte med papper mellan.

Fäster även direkt, inga minuter
Senast redigerad av TokyoBarn 2021-06-23 kl. 15:20.
Citera
2021-06-23, 15:24
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Testade nyss ta random kylskåpsmagnet, enda jag har tyvärr.

Skiten fäster på hela jävla ovansidan av bröstkorgen och runt nyckelbenet.

Men antar det alltid gått pga något, elr att det beror på luftfuktighet just nu, ingen aning.

Ska testa ta en ny dusch och se om jag kan sätta papper mellan

Update: tvättade av hela överkroppen och använde duschkräm överallt och skällde av och torkade mig helt torr, tog magneten och den fäster fortfarande, men det gick inte med papper mellan.

Fäster även direkt, inga minuter

Tack för rapporten!

Själv öppnade jag precis en starköl, och jag har inte druckit alkohol på 10 år.

Det känns så sjukt allting bara. Vad sjukt allting blivit, utan att de flesta ens märkt något. Eller så vägrar de bara inse det, och sitter och kallar alla andra idioter i trådar som denna, som försöker visa dem en del av pusslet, få dem att börja ställa frågor åtminstone i sitt eget huvud. Tända gnistan. The spark of life!

https://newsvoice.se/2021/06/svenska-lakare-covid-19/
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 15:26.
Citera
2021-06-23, 15:35
Medlem
https://newsvoice.se/2021/06/svenska-lakare-covid-19/[/quote]

De där "läkarna" ser ut att ha hämtats ut från ett dårhus
Citera
2021-06-23, 15:40
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Lätt sätt att testa själv: Ta en neodymium magnet, för den över nyckelbensområdet tills du hittar en punkt den fäster. Det går fort. Alla kan testa detta. Det kan även fungera med svagare magneter såsom kylskåpsmagneter men de trillar lättare av efterssom effekten fortfarande är svag, det är tidigt än.

Jag har testat på flera jag känner, 80% var magnetiska, även ovaccinerade. Andra som gjort samma experiment som skrivit på andra forum skriver 90%.

Låter galet, men testa magneten så får du se.

Det finns redan flertalet videos som demonstrerar detta fenomen. Såklart censureras dessa på youtube och via MSM. Här är en på BitChute https://www.bitchute.com/video/m5kMopQZJdbl/ en till https://www.bitchute.com/video/7Uq04OqGcvqK/

Här bevisade en vaccinerad detta på sjukhuset inför läkare och sjuksköterskor som blev helt förstummade. https://www.bitchute.com/video/lfTWwpkjxtox/

Teori: Detta har med mRNA-shedding att göra(Som Luigi Warren bland annat verifierade https://www.indiatoday.in/technology/news/story/mrna-technology-pioneer-says-covid-19-vaccinated-people-can-shed-spike-protein-twitter-says-delete-t his-1809062-2021-05-31, att vaccinets spikproteiner utsöndras ur vaccinerades alla celler och sprider sig, infekterar eller "vaccinerar" även de runtomkring)

Vaccinets RNA verkar också sprida sig, vilket man t.ex hittat i svett och bröstmjölk ifrån kvinnor. Dessa innehåller dock andra instruktioner än vad som påstås av vaccinbolagen. De instruerar kroppen att skapa nanopartiklar som utvinner järnet ur blodet för att koncentrera detta vid vissa områden i kroppen. Varför? Kanske för att konstruera något. En antenn?

Kan det finnas någon annan förklarning till varför människor börjar bli magnetiska när de aldrig varit det förut?

Det som INTE ska diskuteras i denna tråd är ifrågasättanden om denna effekt ens existerar, detta är redan diskuteras i andra trådar, jag har testat det på mig själv och jag är magnetisk trots att jag INTE är vaccinerad. Jag jobbar däremot nära personer som är vaccinerade(Idioter).

En till fråga som däremot skulle vara intressant att få svar på: "Smittar" andrahandsvaccinerade på detta vis i sin tur vidare "vaccinet" till ovaccinerade precis som de vaccinerade själva verkar göra?

LIVSFARLIGT VARNING! Lägg inte en magnet mot kroppen man kan få blodproppar! Järnet i hemoglobinet dras till magneten och samlas i blodkärlen vid magneten, särskilt om man har högt blodvärde så att magneten fastnar. Proppen kan sedan färdas till hjärtats kranskärl och man får en infarkt. Lika illa är det om den vandra till hjärnan. Ingen foliehatt hjälper mot stroke!
Citera
2021-06-23, 15:43
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
LIVSFARLIGT VARNING! Lägg inte en magnet mot kroppen man kan få blodproppar! Järnet i hemoglobinet dras till magneten och samlas i blodkärlen vid magneten, särskilt om man har högt blodvärde så att magneten fastnar. Proppen kan sedan färdas till hjärtats kranskärl och man får en infarkt. Lika illa är det om den vandra till hjärnan. Ingen foliehatt hjälper mot stroke!

Varför blir man inte informerad om detta redan när man är barn om det är så farligt? Eller i skolan?

Tror du vi är helt dumma i huvudet eller? Snart säger du väl att du är läkare också och att man lär sig det på läkarlinjen, resten av folket skiter man i eller?

Gå och trolla någon annanstans.
Citera
2021-06-23, 15:47
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Varför blir man inte informerad om detta redan när man är barn om det är så farligt? Eller i skolan?

Tror du vi är helt dumma i huvudet eller? Snart säger du väl att du är läkare också och att man lär sig det på läkarlinjen, resten av folket skiter man i eller?

Nej alla är jättesmarta bara oinformerade. Allt ändrades med den nya neodymmagneterna. Men det är möjligt att vaccinets chip kan neutralisera magnetismen.
Citera
2021-06-23, 15:53
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nej alla är jättesmarta bara oinformerade. Allt ändrades med den nya neodymmagneterna. Men det är möjligt att vaccinets chip kan neutralisera magnetismen.

Nej inget har ändrats. Vi har fortfarande hörlurar(magneter) och mobiltelefoner som innehåller magneter med magnetiska mobilfodral med mera. Finns inga blodproppsvarningar när man köper sånt.

Chip-tänket är lite förlegat. Vaccinet är mer genialiskt än så. Det innehåller instruktioner till kroppen över en konstruktion, så att den skapar en helt ny intern infrastruktur av organ/mekanismer av någon anledning. Kanske för att underlätta extern manipulation. Kanske "The mark of the beast".

Du förstår väl att alla detaljer i din kropp, hela du, alla celler i din kropp in i minsta detalj står nertecknade i ditt DNA. Din blueprint. Well, nu ska hela världen få in en ny sträng, ett påbyggnadsprojekt om man säger så. En veranda på huset. Eller en antenn. Detta kallas RNA.

Tror du de tänker låta någon komma undan? Motstånd verkar de inte vilja ha, med tanke på mediacensuren.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 16:19.
Citera
2021-06-23, 16:03
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1Schwab
Om någon skulle få för sig att googla "Magneto Genetics" så skulle tråden bli ännu mer relevant.

Sant, men googla är nog inte det bästa sättet att hitta något längre, själv rekar jag Yandex eller DuckDuckgo.com, får bättre resultat där tycker jag. Google är mest reklam och prioriterade disinfosidor numer, speciellt om det är något som är det minsta kontroversiellt, då lägger google locket på helt.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 16:44.
Citera
2021-06-23, 16:33
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja det är självklart en antenn. Denna kommer att kunna kommunicera med det nya 5G-nätet, både sända och ta emot information och instruktioner. Vid nästa val kommer Stefan Löfven har kontroll över detta systemet och kan sitta på sitt kontor sitta och styra våra viljor. De vaccinerade kommer att tvingas att underkasta sig Löfvens vilja, och ändå inte vara medveten om att de gör det.

Hur vet du detta? Eller är det bara en teori?

Jag förnekar inte att det kan bli så i framtiden, men tror knappast de hinner till nästa val.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 16:37.
Citera
2021-06-23, 16:34
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
https://newsvoice.se/2021/06/svenska-lakare-covid-19/

De där "läkarna" ser ut att ha hämtats ut från ett dårhus

Bara en dåre bryr sig mer om hur de ser ut än vad de har att säga.
Citera
2021-06-23, 16:36
Medlem
Citat:
Tror du de tänker låta någon komma undan? Motstånd verkar de inte vilja ha, med tanke på mediacensuren.

De? Vilka är De, exakt?

För övrigt är folk inte magnetiska, bara oduschade.
Citera
2021-06-23, 16:39
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinLever
De? Vilka är De, exakt?

För övrigt är folk inte magnetiska, bara oduschade.

De man inte får nämna såklart.

"If you want to know who controls you, look to those you are not allowed to criticise"

Men det är off-topic, håll dig till ämnet eller gå till andra trådar där detta diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in