2021-06-23, 01:10
Medlem
Idiotsveriges avatar
Lätt sätt att testa själv: Ta en neodymium magnet, för den över nyckelbensområdet tills du hittar en punkt den fäster. Det går fort. Alla kan testa detta. Det kan även fungera med svagare magneter såsom kylskåpsmagneter men de trillar lättare av efterssom effekten fortfarande är svag, det är tidigt än.

Jag har testat på flera jag känner, 80% var magnetiska, även ovaccinerade. Andra som gjort samma experiment som skrivit på andra forum skriver 90%.

Låter galet, men testa magneten så får du se.

Det finns redan flertalet videos som demonstrerar detta fenomen. Såklart censureras dessa på youtube och via MSM. Här är en på BitChute https://www.bitchute.com/video/m5kMopQZJdbl/ en till https://www.bitchute.com/video/7Uq04OqGcvqK/

Här bevisade en vaccinerad detta på sjukhuset inför läkare och sjuksköterskor som blev helt förstummade. https://www.bitchute.com/video/lfTWwpkjxtox/

Teori: Detta har med mRNA-shedding att göra(Som Luigi Warren bland annat verifierade https://www.indiatoday.in/technology/news/story/mrna-technology-pioneer-says-covid-19-vaccinated-people-can-shed-spike-protein-twitter-says-delete-t his-1809062-2021-05-31, att vaccinets spikproteiner utsöndras ur vaccinerades alla celler och sprider sig, infekterar eller "vaccinerar" även de runtomkring)

Vaccinets RNA verkar också sprida sig, vilket man t.ex hittat i svett och bröstmjölk ifrån kvinnor. Dessa innehåller dock andra instruktioner än vad som påstås av vaccinbolagen. De instruerar kroppen att skapa nanopartiklar som utvinner järnet ur blodet för att koncentrera detta vid vissa områden i kroppen. Varför? Kanske för att konstruera något. En antenn?

Kan det finnas någon annan förklarning till varför människor börjar bli magnetiska när de aldrig varit det förut?

Det som INTE ska diskuteras i denna tråd är ifrågasättanden om denna effekt ens existerar, detta är redan diskuteras i andra trådar, jag har testat det på mig själv och jag är magnetisk trots att jag INTE är vaccinerad. Jag jobbar däremot nära personer som är vaccinerade(Idioter).

En till fråga som däremot skulle vara intressant att få svar på: "Smittar" andrahandsvaccinerade på detta vis i sin tur vidare "vaccinet" till ovaccinerade precis som de vaccinerade själva verkar göra?
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 02:08.
Citera
2021-06-23, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Lätt sätt att testa själv: Ta en neodymium magnet, för den över nyckelbensområdet tills du hittar en punkt den fäster. Det går fort. Alla kan testa detta. Det kan även fungera med svagare magneter såsom kylskåpsmagneter men de trillar lättare av efterssom effekten fortfarande är svag, det är tidigt än.

Jag har testat på flera jag känner, 80% var magnetiska, även ovaccinerade. Andra som gjort samma experiment som skrivit på andra forum skriver 90%.

Låter galet, men testa magneten så får du se.

Det finns redan flertalet videos som demonstrerar detta fenomen. Såklart censureras dessa på youtube och via MSM. Här är en på BitChute https://www.bitchute.com/video/m5kMopQZJdbl/ en till https://www.bitchute.com/video/7Uq04OqGcvqK/

Teori: Detta har med mRNA-shedding att göra(Som Luigi Warren bland annat verifierade https://www.indiatoday.in/technology/news/story/mrna-technology-pioneer-says-covid-19-vaccinated-people-can-shed-spike-protein-twitter-says-delete-t his-1809062-2021-05-31, att vaccinets spikproteiner utsöndras ur vaccinerades alla celler och sprider sig, infekterar eller "vaccinerar" även de runtomkring)

Vaccinets RNA verkar också sprida sig, vilket man t.ex hittat i svett och bröstmjölk ifrån kvinnor. Dessa innehåller dock andra instruktioner än vad som påstås av vaccinbolagen. De instruerar kroppen att skapa nanopartiklar som utvinner järnet ur blodet för att koncentrera detta vid vissa områden i kroppen. Varför? Kanske för att konstruera något. En antenn?

Kan det finnas någon annan förklarning till varför människor börjar bli magnetiska när de aldrig varit det förut?

Det som INTE ska diskuteras i denna tråd är ifrågasättanden om denna effekt ens existerar, detta är fakta, jag har testat det på mig själv och jag är magnetisk trots att jag INTE är vaccinerad. Jag jobbar däremot nära personer som är vaccinerade.

En till fråga som däremot skulle vara intressant att få svar på: "Smittar" andrahandsvaccinerade på detta vis i sin tur vidare "vaccinet" till ovaccinerade precis som de vaccinerade själva verkar göra?

Jaha. Men du verkar ju tro att du kan påstå vad som helst för att kunna kalla det "fakta" ?
Känns inte direkt som jag litar på ditt påstående.
Citera
2021-06-23, 01:50
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Jaha. Men du verkar ju tro att du kan påstå vad som helst för att kunna kalla det "fakta" ?
Känns inte direkt som jag litar på ditt påstående.

Vilken tur för dig då att jag började med instruktioner hur du kan få fram dessa fakta på enklaste vis själv, men du kanske glömde läsa texten annat än trådrubriken?

Testa magneten!
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 01:52.
Citera
2021-06-23, 01:52
Medlem
Citat:
Vilken tur för dig då att jag började med instruktioner hur du kan få fram dessa fakta på enklaste vis själv, men du kanske glömde läsa texten annat än trådrubriken?

Testa magneten idiotjävel!

Hahahahahah, "instruktioner". Jag satte faktiskt ett par magneter på mig själv, inte ett dugg jävla magnetisk. Sluta tro på allt skit du läser på nätet. Herregud det är du som framstår som en idiot.

Vart är dina så kallade "fakta" ?
Citera
2021-06-23, 01:56
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Så nu börjar vi alla bli magnetiska? Låter oroande, men inte särskilt troligt.
Citera
2021-06-23, 01:57
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Hahahahahah, "instruktioner". Jag satte faktiskt ett par magneter på mig själv, inte ett dugg jävla magnetisk. Sluta tro på allt skit du läser på nätet. Herregud det är du som framstår som en idiot.

Vart är dina så kallade "fakta" ?

Du ljuger. Du är ett disinfotroll. Uppenbart. Om du tillhör de 10-20% som fortf inte är magnetiska så gör garanterat inte speciellt många du känner det, hur många av dem har du testat? Ingen såklart, för jag skapade nyss tråden.

Dessutom tror jag inget jag läser på nätet, jag har testat detta på mig själv men den biten missade du också. Det är fakta. Obestridlig fakta som de flesta som läser denna tråd kommer förstå, när det är så enkelt att testa! Så ditt shillande här kommer inte göra någon nytta, men det fattar inte du.
Citera
2021-06-23, 02:01
Medlem
Citat:
Du ljuger. Du är ett disinfotroll. Uppenbart. Om du tillhör de 10-20% som fortf inte är magnetiska så gör garanterat inte speciellt många du känner det, hur många av dem har du testat? Ingen såklart, för jag skapade nyss tråden.

Dessutom tror jag inget jag läser på nätet, jag har testat detta på mig själv men den biten missade du också. Det är fakta. Obestridlig fakta som de flesta som läser denna tråd kommer förstå, när det är så enkelt att testa! Så ditt shillande här kommer inte göra någon nytta, men det fattar inte du.

Haha, du kallar mig ett disinformations-troll när jag ifrågasätter dina sensationella nyheter som du har presenterat som FAKTA. Vet du ens vad FAKTA är ?

Jag har hört det här förut, och jag tror inte på det här. Jag får tro på vad jag vill , och det får du med.
Citera
2021-06-23, 02:06
Medlem
styckets avatar
Det finns många videos som tyder på att det kan vara sant.

Testade med en neodymium magnet och visst den sätter sig ju på bröstet. Men jag tror det är för svett osv på just mig men osäker! Känner liksom ingen magnetisk känsla öht. (ej vaccinerad)

videon där hon tvättar bröstet först sen visar att det fastnar.

https://www.instagram.com/p/CP9u9nSnyvP/
Senast redigerad av stycket 2021-06-23 kl. 02:25.
Citera
2021-06-23, 02:09
Medlem
Testade med en neodymmagnet mot nyckelbenen men nej ingenting där inte. men jag umgås inte med vaccinerade men jag ska fortsätta testa, en gång i veckan.
Citera
2021-06-23, 02:11
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Ja det är ju i princip bevisat efter så många videos där man sett att folk är magnetiska. Har sett videos där de tvättar sig innan osv för att visa att det inte är bluff.

Testade med en neodymium magnet och visst den sätter sig ju på bröstet. Men jag tror det är för svett osv på just mig men osäker! Känner liksom ingen magnetisk känsla öht. (ej vaccinerad)

Med en neodymium magnet känner jag den magnetiska effekten, jag kan även luta mig framåt och den sitter kvar, det kan inte förklaras av svett. Tar jag däremot en kylskåpsmagnet så känner jag inte någon magnetism, men den sitter dock där tills jag lutar mig framåt då trillar den av. Svagare magnet.

Har även pudrat med talkpulver(mjöl funkar nog också) för att totalt eliminera sådana "svett/oljeteorier".
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 02:14.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Ja det är ju i princip bevisat efter så många videos där man sett att folk är magnetiska. Har sett videos där de tvättar sig innan osv för att visa att det inte är bluff.

Jag satte några magneter på mig själv och självklart fastnar den lättare på bröstet eftersom det partiet på kroppen buktar lite ut.

Vad tror du själv ?
Citera
Medlem
styckets avatar
här är videon där hon tvättar bröstet först sen visar att det fastnar.

https://www.instagram.com/p/CP9u9nSnyvP/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in