2021-06-23, 13:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Jag har testat på flera jag känner, 80% var magnetiska, även ovaccinerade. Andra som gjort samma experiment som skrivit på andra forum skriver 90%.

Vad sjukt. Jag har testat på flera jag känner, vaccinerade som ovaccinerade och ingen har varit magnetisk.

Hur tolkar du det resultatet?
Citera
2021-06-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Jag har föreslagit att man ska hålla ett papper mellan hud och magnet vid test men ännu har jag inte sett någon göra det.
Gjorde det nu. Var lätt "magnetisk" utan papper. Var helt omagnetisk med papper.
Testat med sån magnet som sitter inuti hårddiskar.
Citera
2021-06-23, 13:31
Medlem
spermaoffrets avatar
Eftersom nervimpulser är elektriska signaler, så kan där dessa sammanstrålar i större ansamling, såklart svaga elektromagnetiska fält uppstå.

Jag vidhåller personligen att 100% av människor, vaxxade eller ej, mycket väl kan generera svaga elektromagnetiska fält.
Senast redigerad av spermaoffret 2021-06-23 kl. 13:39.
Citera
2021-06-23, 13:33
Medlem
Gedigen trollning. Du har säkert fått en hel uppsjö med människor att försöka fästa en magnet på olika delar av kroppen.

För er som provade: Grattis, ni har precis blivit ordentligt trollade

https://youtu.be/RRkaWQJFkBQ
Citera
2021-06-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StraffknullaMig
Superparamagnetic nanoparticle delivery of DNA vaccine
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24715289/

Man använder någon form av magnetism för att "vaccinet" som sprutas in i axeln ska spridas till varenda liten del av kroppen. Man kan alltså skapa ett super leveranssystem som distrubuerar mRNA:t till varenda del av kroppen, även hjärnan.

Jag frågade en släkting som vaccinerat sig om hon ville testa om hon var magnetisk men hon vågade inte.
Men detta är inte vaccin för covid.
Citera
2021-06-23, 14:02
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GooksInTheWire
Men fyfan så mentalt retarderade folk är. Det är extremt enkelt att ordna ett blindtest av detta. Inneslut metallbitarna/magneterna respektive icke magnetiska saker i likadana plasthöljen som totalt väger lika mycket. Testa sedan blint om det är någon skillnad.

Men inte kommer vi få se det. Dårarna kommer göra tusentals olika experiment men aldrig något som faktiskt har potential att falsifiera deras hypotes.

Det är snarare du som är retarderad om du föredrar att ordbajsa hellre än testa magneten själv.

Alla former av tester du kan tänka ut har redan tänkts ut av andra och det mesta finns redan i videoformat. Det finns ju tusentals videos om detta redan, hela antologier med hundratals småklipp i varje där detta konstateras på olika människor. Man har hållit papper mellan, tvättat sig, gjort grodhopp, så länge magneten är stark nog(NEODYNIUM) så sitter den kvar.
Citera
2021-06-23, 14:21
Medlem
DeValeras avatar
Citat:

Vaccinets RNA verkar också sprida sig, vilket man t.ex hittat i svett och bröstmjölk ifrån kvinnor. Dessa innehåller dock andra instruktioner än vad som påstås av vaccinbolagen. De instruerar kroppen att skapa nanopartiklar som utvinner järnet ur blodet för att koncentrera detta vid vissa områden i kroppen. Varför? Kanske för att konstruera något. En antenn?

Ja det är självklart en antenn. Denna kommer att kunna kommunicera med det nya 5G-nätet, både sända och ta emot information och instruktioner. Vid nästa val kommer Stefan Löfven har kontroll över detta systemet och kan sitta på sitt kontor sitta och styra våra viljor. De vaccinerade kommer att tvingas att underkasta sig Löfvens vilja, och ändå inte vara medveten om att de gör det.
Citera
2021-06-23, 14:28
Medlem
Drozds avatar
Fenomenet hematomagnetism har varit känt länge. Det har att göra med att hemoglobinet i de röda blodkropparna innehåller järnjoner. Man måste hålla magneten intill huden i flera minuter innan den blir märkbart magnetisk. Det beror på att det tar ett tag för magneten att attrahera de röda blodkropparna så att koncentrationen blir tillräckligt hög.
Citera
2021-06-23, 14:30
Medlem
Ponera att man nu blir magnetisk av vaccinet. Är det ett problem? Blir ju mest en kul grej att man kan fästa magneter på kroppen.
Citera
2021-06-23, 14:32
Medlem
Intensivtkloks avatar
Du förnekar dig inte och ditt nick säger det mesta (japp, mitt också)...

Är vaccinerad. Två gånger. har gjort testet med neodynmagnet och kylskåsmagneter. Självklart föll de till marken direkt. Jag tvättar mig normalt och därför fastnar inte föremål på min kropp. Att det gör det på dig säger ännu mer.

Sluta tramsa.
Citera
2021-06-23, 14:32
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Fenomenet hematomagnetism har varit känt länge. Det har att göra med att hemoglobinet i de röda blodkropparna innehåller järnjoner. Man måste hålla magneten intill huden i flera minuter innan den blir märkbart magnetisk. Det beror på att det tar ett tag för magneten att attrahera de röda blodkropparna så att koncentrationen blir tillräckligt hög.

Tack för intressant information, detta fenomen är dock något som märks direkt. Man behöver alltså inte hålla magneten länge på samma punkt. Testa själv på ditt nyckelben, det verkar vara här den högsta koncentrationen befinner sig.

Varför är den stora frågan som ska besvaras, vilken du försökte förklara som en av få i tråden hittills, creds till dig för det iaf.

För mig är det främst 2 punkter, en på vardera sida om halsen, som är magnetiska, medans övriga nyckelbenet verkar ha klarat sig än så länge iaf.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 14:38.
Citera
2021-06-23, 14:35
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:
Tack för intressant information, detta fenomen är dock något som märks direkt. Man behöver alltså inte hålla magneten länge på samma punkt. Testa själv på ditt nyckelben, det verkar vara här den högsta koncentrationen befinner sig.

Varför är den stora frågan som ska besvaras, vilken du försökte förklara som en av få i tråden hittills, creds till dig för det iaf.

Om någon skulle få för sig att googla "Magneto Genetics" så skulle tråden bli ännu mer relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in