2021-06-22, 21:07
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Om du ser två bilar på sex kilometers håll; kan du avgöra hur nära de är varandra om de passerar varandra? Om du har sådana ögon ska du ägna dig åt annat än att skriva på Flashback.

Snubben zoomade ju och det är dessutom enkelt att se om chemtrails sprayas på samma höjd eller inte.

Visst åker flygplanen på samma höjd när dom sprayar.
Citera
2021-06-22, 21:43
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Följdfrågor är hur du vet att
- dessa plan är militära? De är ju inte synliga på FR24 så det skulle lika gärna kunna handla om ett trafikflygplan utan ADS-B.

För att de kan flyga mycket tidigt - och intensivt - på dygnet. Något som utesluter att det skulle handla om normala civila plan.

Nu vet du det.
Citera
2021-06-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
För att de kan flyga mycket tidigt - och intensivt - på dygnet. Något som utesluter att det skulle handla om normala civila plan.

Du har uppenbarligen ingen vettig förklaring. Varför i hela världen skulle "tidiga" flygningar vara reserverade för militären? Och vad fan är "tidiga" flygningar när vi pratar om interkontinenta resor, snackar du om tidigt som i New York? Eller är du möjligen ute efter mitt på dagen i Dubai?

Jösses vilket svammel. Fascinerande att vissa inte förstår när det är dags att vara tysta.

Citat:
... Nu vet du det.

Ja ja... Vi säger väl så. Eller inte.
Citera
2021-06-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
... enkelt att se om chemtrails sprayas på samma höjd eller inte. ...

Fast ditt problem är att väldigt få håller med dig om att det är enkelt.

Jag spanar in en hel del plan och jag tycker det är jättesvårt att veta hur högt upp planet är. Speciellt om jag inte vet om planet är 50m eller 100m långt. Min erfarenhet är att det är helt omöjligt att avgöra om planet är 7 eller 9 km upp i luften

Citat:
... Visst åker flygplanen på samma höjd när dom sprayar.

Hur vet du det?

Nu vet jag ifs att de sprayande planen ligger på ungefär samma höjd, de ligger på typiskt 10-11 km höjd. Men det vet jag inte för att jag ser det utan därför att det är flyghöjden som anges i FR24.
Citera
2021-06-22, 22:57
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Fast ditt problem är att väldigt få håller med dig om att det är enkelt.

Jag spanar in en hel del plan och jag tycker det är jättesvårt att veta hur högt upp planet är. Speciellt om jag inte vet om planet är 50m eller 100m långt. Min erfarenhet är att det är helt omöjligt att avgöra om planet är 7 eller 9 km upp i luften

Hur vet du det?

Nu vet jag ifs att de sprayande planen ligger på ungefär samma höjd, de ligger på typiskt 10-11 km höjd. Men det vet jag inte för att jag ser det utan därför att det är flyghöjden som anges i FR24.

Uppenbarligen så har utomjordingarna koll på vilken höjd som dom ska spraya på för att det ska vara mest effektivt för att blockera solens strålar.

Flygplan som sprayar på låg höjd håller väl på med coronaspridning eller nå liknande som nano-damm. Låga höjder är nog bäst för sånna syften.

En gång så körde ett svart flygplan på låg höjd och sprayade rakt över staden där jag bodde.. och det var uppenbarligen inte för att blockera solen då det görs bäst i atmosfären dvs väldigt högt upp.
Citera
2021-06-22, 23:19
Medlem
Citat:
Uppenbarligen så har utomjordingarna koll på vilken höjd som dom ska spraya på för att det ska vara mest effektivt för att blockera solens strålar.

Flygplan som sprayar på låg höjd håller väl på med coronaspridning eller nå liknande som nano-damm. Låga höjder är nog bäst för sånna syften.

En gång så körde ett svart flygplan på låg höjd och sprayade rakt över staden där jag bodde.. och det var uppenbarligen inte för att blockera solen då det görs bäst i atmosfären dvs väldigt högt upp.

Hur vet du att, det du tror var ett svart flygplan, inte var ett större svart rymdskepp rattade av rymdödlor och som flög på hög höjd? Hur ser man skillnad på ett liten rymdskepp på låg höjd och ett större rymdskepp på högre höjd?
Citera
2021-06-22, 23:47
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Hur vet du att, det du tror var ett svart flygplan, inte var ett större svart rymdskepp rattade av rymdödlor och som flög på hög höjd? Hur ser man skillnad på ett liten rymdskepp på låg höjd och ett större rymdskepp på högre höjd?

Flygplanet sprayade ju ett sträck vilket gör det enklare att se att det inte är ett superstort flygplan på extremt hög höjd.. utan ett medelstort svart flygplan på väldigt låg höjd och med att stort avlångt moln bakom sig.

När jag såg ett ufo så var det en lysande boll som skiftade färger.. fast det finns två olika sorters ufon beroennde på vilken dimension de kommer ifrån.. metallufon är från den här dimensionen medans lysande klot av energi kommer ifrån högre dimensioner, och det var ett sånnt jag såg på ganska nära håll också ovanför en motorväg vid en välkännd arena för sport här i Sverige.

Inte ens snubben som bevittnade ufot med mig vågade prata om det efteråt eftersom det är ju som med chemtrails.. folk frågade hur mycket knark vi hade tagit när jag pratade om vad vi hade sett.

Det finns ju alltid troende experter som vet att du har tagit en jävla massa knark om du inte har svalt den offentliga åsikten gällande utomjordingar, ufon och chemtrails.
Citera
2021-06-23, 00:03
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Du har uppenbarligen ingen vettig förklaring. Varför i hela världen skulle "tidiga" flygningar vara reserverade för militären? Och vad fan är "tidiga" flygningar när vi pratar om interkontinenta resor, snackar du om tidigt som i New York? Eller är du möjligen ute efter mitt på dagen i Dubai?

För det finns ingen lika intensiv civil flygtrafik på den veckodagen, så tidigt på morgonsidan av dygnet, där kemikalier fyller himlen med kors (och tvärs) som skulle göra Jesus på korset avundsjuk. Den militära diktaturen gör uppenbarligen som den behagar.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-06-23 kl. 00:05.
Citera
2021-06-23, 00:24
Medlem
Citat:
För det finns ingen lika intensiv civil flygtrafik på den veckodagen, så tidigt på morgonsidan av dygnet, ... .

Jo det gör det. Emirates, Qatar, BA, Nippon, DHL, Air France, KLM och ett tjog andra åker alla dar i veckan och tidigt på morgonen. Det är en fullkomlig kö över Sverige tidigt på morgonen. Allt finns dokumenterat på siter som FR24 och Flightaware.

Citat:
... där kemikalier fyller himlen ...

Du har ju såklart ingen aning om vad strimmorna innehåller.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-06-23 kl. 00:26.
Citera
2021-06-23, 10:15
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Jo det gör det. Emirates, Qatar, BA, Nippon, DHL, Air France, KLM och ett tjog andra åker alla dar i veckan och tidigt på morgonen. Det är en fullkomlig kö över Sverige tidigt på morgonen. Allt finns dokumenterat på siter som FR24 och Flightaware.

Trafiken varierar såklart kraftigt beroende på vilken veckodag det är, vilken tid på dygnet det är och vilken geografisk plats det handlar om så ditt resonemang håller helt enkelt inte.

Dessutom hur kan du hävda att allt finns dokumenterat på Flightradar när så faktiskt inte är fallet vid jämförelser, och militära plan rent generellt skiljer sig från civila diton vad gäller synlighet på samma sida? Du framstår ju som lite...
Citera
2021-06-23, 11:32
Medlem
Citat:
Trafiken varierar såklart kraftigt beroende på vilken veckodag det är, vilken tid på dygnet det är och vilken geografisk plats det handlar om så ditt resonemang håller helt enkelt inte.

Mitt resonemang håller betydligt bättre än dit resonemang om mystiska militära flygplan som ingen verkar känna till och ytterst få har sett.

Du undvek att svara på frågan varför det bara är chemtrailstroende som ser dessa mystiska oidentifierade flygplan. Världen är full av flygentusiaster och plan-spotters men ingen av dessa har någonsin lagt märke till dessa flygplan. Jag har t.ex tillbringat åtskillig tid med att försöka få syn på dem men det är helt omöjligt - det verkar inte existera.

Citat:
Dessutom hur kan du hävda att allt finns dokumenterat på Flightradar när så faktiskt inte är fallet vid jämförelser, och militära plan rent generellt skiljer sig från civila diton vad gäller synlighet på samma sida? Du framstår ju som lite...

Vad jag hävdar är att det kommersiella civilflyget finns dokumenterat. Vilket innebär att du enkelt kan konstatera att det strimmande planet du ser är ett vanligt passagerarplan.
Citera
2021-06-23, 14:40
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Snubben zoomade ju och det är dessutom enkelt att se om chemtrails sprayas på samma höjd eller inte.

Visst åker flygplanen på samma höjd när dom sprayar.
En zoom gör det knappast lättare att se vilken höjd planen är på utan visar mer hur nära dom är i horisontell riktning.
Citat:
För det finns ingen lika intensiv civil flygtrafik på den veckodagen, så tidigt på morgonsidan av dygnet, där kemikalier fyller himlen med kors (och tvärs) som skulle göra Jesus på korset avundsjuk. Den militära diktaturen gör uppenbarligen som den behagar.
Många civila flygruttor på långa sträckor t ex Dubai-New York, Tokyo-Torronto och liknande kan passera Sverige på väldigt konstiga tider pga tidsskillnaden gentemot avsgångs- och destinationsorterna. Inte alls ovanligt att sådana långflygningar körs så att dom startar på kvällen och försöker ankomma på morgonen/förmiddan vilket kan ge passage av Sverige mitt i natten.
Senast redigerad av Jonas1968 2021-06-23 kl. 14:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in