Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Hur vet du att, det du tror var ett svart flygplan, inte var ett större svart rymdskepp rattade av rymdödlor och som flög på hög höjd? Hur ser man skillnad på ett liten rymdskepp på låg höjd och ett större rymdskepp på högre höjd?
Flygplanet sprayade ju ett sträck vilket gör det enklare att se att det inte är ett superstort flygplan på extremt hög höjd.. utan ett medelstort svart flygplan på väldigt låg höjd och med att stort avlångt moln bakom sig.
När jag såg ett ufo så var det en lysande boll som skiftade färger.. fast det finns två olika sorters ufon beroennde på vilken dimension de kommer ifrån.. metallufon är från den här dimensionen medans lysande klot av energi kommer ifrån högre dimensioner, och det var ett sånnt jag såg på ganska nära håll också ovanför en motorväg vid en välkännd arena för sport här i Sverige.
Inte ens snubben som bevittnade ufot med mig vågade prata om det efteråt eftersom det är ju som med chemtrails.. folk frågade hur mycket knark vi hade tagit när jag pratade om vad vi hade sett.
Det finns ju alltid troende experter som vet att du har tagit en jävla massa knark om du inte har svalt den offentliga åsikten gällande utomjordingar, ufon och chemtrails.