2021-06-22, 09:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Videon jag syftar på hade jag visat genom att klistra in länk om det inte var förbjudet med länkar på flashback.

Klart man ser genom skillnaden på storleken på planen.. om dom är på olika höjd.

Videon är det bästa beviset för chemtrails som jag har sett , tillåmed bättre än videos där contrails och chemtrails skapas samtidigt i samma bildruta.

Länka på du. Även detta har du missförstått. Har du inte ens läst reglerna här?

Det man inte får göra är att posta en länk utan att kommentera vad man vill säga med det länken leder till, ofta ett filmklipp.

Men du menar alltså att ditt bästa bevis för chemtrails är en video där du menar att man kan se att plan flyger nära varandra i höjd? Inget alls om vad dessa trails består av, syftet med dem eller vem som ligger bakom? Är det korrekt uppfattat?

Längtar så efter detta klipp
Senast redigerad av Clay Allison 2021-06-22 kl. 10:10.
Citera
2021-06-22, 10:07
Medlem
Citat:
Videon jag syftar på hade jag visat genom att klistra in länk ...

Självklart får man understödja sin argumentation med en länk.

För övrigt är jag helt övertygad om att klippet redan är länkat och diskuterat minst 10 gånger. Det här är en mycket gammal tråd och det finns nog inget som inte redan har diskuterats.

Citat:
... Klart man ser genom skillnaden på storleken på planen.. om dom är på olika höjd. ...

Klart du inte gör. En 737:a på 5000 feet höjd ser lika stor ut som en 777:a på 10000 feet. Utan att veta storlek på planet så är det helt omöjligt att avgöra hur högt de ligger.
Citera
2021-06-22, 10:18
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Självklart får man understödja sin argumentation med en länk.

För övrigt är jag helt övertygad om att klippet redan är länkat och diskuterat minst 10 gånger. Det här är en mycket gammal tråd och det finns nog inget som inte redan har diskuterats.

Klart du inte gör. En 737:a på 5000 feet höjd ser lika stor ut som en 777:a på 10000 feet. Utan att veta storlek på planet så är det helt omöjligt att avgöra hur högt de ligger.

Det var ingen hög höjd alls så det var enkelt att se speciellt när han zoomade och trodde typ att flygplanen skulle krasha eftersom dom körde så nära nosen på varandra.

Ja som du skriver så har jag postat den videon minst en gång i den här tråden för några år sedan.

Chemtrails är nu ett 20 år långt projekt.. men inte blev det kallare.. det blir bara varmare vilket han påpekade i videon.. att dom hävdar att dom motverkar global uppvärmning men om man sprayar metall i atmosfären så reflekterar man även värmen vilket gör att det blir varmare på Jorden.

Dom som vet om chemtrails vet redan om chemtrails, och ni som har valt att inte TRO på chemtrails går aldrig att övertala eftersom ni är troende och bevis biter aldrig på en troende.

Chemtrails började när tredje världskriget började med ett elfte september och skyar fyllda med kemikalier som flygplanen började spy ur sig.

Nu är det väl coronan som dom sprayar för att infektera alla som inte är immuna genom deras mat och dryckvanor som hos de flesta är väldigt onyttiga och grunden för att virus ska kunna gripa dom.
Citera
2021-06-22, 10:33
Medlem
Citat:

... Ja som du skriver så har jag postat den videon minst en gång i den här tråden för några år sedan. ...

Ja ämnet är onekligen uttjatat. Man skulle kunna tro att ni troende lyckas skapa nya och bättre "bevis" men så är inte fallet. Samma jävla trams som upprepas om och om igen.

Citat:
Det var ingen hög höjd alls så det var enkelt att se ....

Men det är inte min åsikt. Min åsikt är att det i klippet är helt omöjligt att avgöra om planen ligger på samma höjd eller om det skiljer 600 meter i höjd.
Citera
2021-06-22, 10:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det var ingen hög höjd alls så det var enkelt att se speciellt när han zoomade och trodde typ att flygplanen skulle krasha eftersom dom körde så nära nosen på varandra.

Ja som du skriver så har jag postat den videon minst en gång i den här tråden för några år sedan.

Chemtrails är nu ett 20 år långt projekt.. men inte blev det kallare.. det blir bara varmare vilket han påpekade i videon.. att dom hävdar att dom motverkar global uppvärmning men om man sprayar metall i atmosfären så reflekterar man även värmen vilket gör att det blir varmare på Jorden.

Dom som vet om chemtrails vet redan om chemtrails, och ni som har valt att inte TRO på chemtrails går aldrig att övertala eftersom ni är troende och bevis biter aldrig på en troende.

Chemtrails började när tredje världskriget började med ett elfte september och skyar fyllda med kemikalier som flygplanen började spy ur sig.

Nu är det väl coronan som dom sprayar för att infektera alla som inte är immuna genom deras mat och dryckvanor som hos de flesta är väldigt onyttiga och grunden för att virus ska kunna gripa dom.

Många förhållanden du fantiserat fram och nu påstår är fakta.

Men du är medveten om att åtskilliga i tråden har sett kvardröjande kondensstrimmor i 40 - 50 år?
Senast redigerad av Clay Allison 2021-06-22 kl. 10:49.
Citera
2021-06-22, 10:47
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ja ämnet är onekligen uttjatat. Man skulle kunna tro att ni troende lyckas skapa nya och bättre "bevis" men så är inte fallet. Samma jävla trams som upprepas om och om igen.

Men det är inte min åsikt. Min åsikt är att det i klippet är helt omöjligt att avgöra om planen ligger på samma höjd eller om det skiljer 600 meter i höjd.

Ja vad kan man mer göra än att visa videos där contrails och chemtrails syns brevid varandra lixom.. när det finns troende idioter som kommer att hävda att det är samma sak fast dom ser helt olika ut och beter sig dessutom helt olika då en försvinner nästan direkt medans den andra ligger kvar betydligt längre än 30 sekunder.

Kunskap är inte för alla. Det är enkelt att tro på teorier i jämförelse med att greppa en sån verklighet som vi lever i.

Folk tror att media hade berättat för dom om tredje världskriget och chemtrails om det var verklighet.. men varför i helvetet på Jorden skulle media berätta för folk att dom blir utrotade genom virus i chemtrails i ett tredje världskrig som media hävdar är i framtiden men inte nu.

Om tredje världskriget hade startat för länge sen med chemtrails så hade ni inte hört ett enda ord om det i media eftersom meningen är ju att utrota människor och det är då inte logiskt att berätta för människor när det händer.. fast vi vet dock ATT det ska hända iomed "elitens" uttalanden och monument som Georgia guidestones där det står tydligt vilken plan som är i verket.. en plan som syftar till att minska befolkningsmängden med cirka 90%.
Citera
2021-06-22, 10:49
Medlem
Citat:
Samtidigt uppmanar jag de som känner sig nyfikna att själva undersöka saken.
Bästa förslaget på länge! Om man är osäker på vad som gäller så boka här:
http://www.flymig.com/packages/MiG-25.flight.htm
När man kommer upp på höjd så skapar man k-strimmorna själv!

Eller så frågar man sig varför man inte befann sig under Arctic Challenge tidigare i juni. I princip alla militärkärror saknades på FR24. Men de spred massor med k-strimmor.
Citera
2021-06-22, 10:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ja vad kan man mer göra än att visa videos där contrails och chemtrails syns brevid varandra lixom.. när det finns troende idioter som kommer att hävda att det är samma sak fast dom ser helt olika ut och beter sig dessutom helt olika då en försvinner nästan direkt medans den andra ligger kvar betydligt längre än 30 sekunder.

Kunskap är inte för alla. Det är enkelt att tro på teorier i jämförelse med att greppa en sån verklighet som vi lever i.

Folk tror att media hade berättat för dom om tredje världskriget och chemtrails om det var verklighet.. men varför i helvetet på Jorden skulle media berätta för folk att dom blir utrotade genom virus i chemtrails i ett tredje världskrig som media hävdar är i framtiden men inte nu.

Om tredje världskriget hade startat för länge sen med chemtrails så hade ni inte hört ett enda ord om det i media eftersom meningen är ju att utrota människor och det är då inte logiskt att berätta för människor när det händer.. fast vi vet dock ATT det ska hända iomed "elitens" uttalanden och monument som Georgia guidestones där det står tydligt vilken plan som är i verket.. en plan som syftar till att minska befolkningsmängden med cirka 90%.

Men de som ger ut tidningar, radio och tv vill alltså själva bli ’utrotade’ eftersom de håller tyst?

Eller så är de lugna eftersom det där kriget går ganska dåligt för utrotarna, då folkmängden på jorden bara ökar och ökar.
Citera
2021-06-22, 11:06
Medlem
Citat:
Menar du på allvar att du aldrig har sett moln som beter sig olika på himlen? Eftersom det är samma kondenserade fukt så beter den sig olika hela tiden för den övriga mänskligheten som observerar dem.
Citat:
Strunta i teorierna. Boka in dig enligt förslaget i mitt tidigare inlägg. Du blir förvånad vad du, just du, skapar!
Citera
2021-06-22, 11:11
Medlem
Citat:
... när det finns troende idioter som kommer att hävda att det är samma sak fast dom ser helt olika ut och beter sig dessutom helt olika då en försvinner nästan direkt medans den andra ligger kvar betydligt längre än 30 sekunder....

Ja det är svårt att diskutera när vi har så fundamentalt olika nivå på vår kunskap. Och det är därför du och andra troende har så svårt att komma fram, ni har alldeles för dålig kunskap om allt från flygindustrin till grundläggande fysik såsom daggpunkt, relativ luftfuktighet och vattnets aggregationstillstånd.

Om du skulle ha ett uns om kunskap inom området skulle du inte skriva ovan dravel. Självklart varierar fuktighet och temperatur i luften och självklart påverkar detta molnbildningen. Vem som helst kan med sina egna ögon se att vanliga moln kan finnas precis bredvid blå himmel - och det är exakt samma sak med kondensationsstrimmor. Ibland finns det förutsättningar för att moln ska bildas och ibland finns det inte. Det kallas väder.

Citat:
... ligger kvar betydligt längre än 30 sekunder....

Ja det är korrekt, moln kan ligga kvar längre än 30 sekunder. Och detta oavsett om de skapts naturligt eller med hjälp av vattnet i flygplanens avgaser.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-06-22 kl. 11:16.
Citera
2021-06-22, 11:16
Medlem
Citat:
Videos som visar flygplan som korsar varandras banor bara några meter ifrån varandra medans chemtrails sprayas ut.. tyder på att det är radiostyrda eller förprogrammerade... eftersom piloter hade aldrig flygit som dom flygplanen gör i sånna videos.
Om du ser två bilar på sex kilometers håll; kan du avgöra hur nära de är varandra om de passerar varandra? Om du har sådana ögon ska du ägna dig åt annat än att skriva på Flashback.
Citera
2021-06-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Det är skillnad på äpplen och päron men du verkar inte förstå det. Skillnad mellan att hävda att "De plan som lämnar strimmor efter sig är synliga på FR24. Utan undantag." och att hävda - efter iakttagelser - att det visst flyger plan som släpper ut kemilkalier vilka inte syns på Flightradar. Det första påståendet är värdelöst, för det håller inte mot verkligheten.

Du håller alltså med om att det finns passageraplan som är synliga på FR24 och att dessa kan ses lämna kvardröjande strimmor efter sig? Men ibland kan vissa utvalda se strimmande plan som inte är synliga på FR24?

Följdfrågor är hur du vet att
- dessa plan är militära? De är ju inte synliga på FR24 så det skulle lika gärna kunna handla om ett trafikflygplan utan ADS-B.
- att strimmorna innehåller "kemilkalier"?

Vidare undrar jag över din förklaring till att det bara är vissa "chosen ones" som lyckas få syn på dessa mystiska plan. Hela världen är full av flygintresserade och plane-spotters men de lyckas aldrig få syn på dessa oidentifierade flygande farkoster - det är uteslutande chemtrailstroende som lyckas få syn på dem.

Slutligen undrar jag hur vanliga dessa mystiska flygplan är. Jag och många med mig har ju tillbringat åtskillig tid för att försöka få syn på dem men de lyser verkligen med sin frånvaro. Så eftersom det är så få som lyckas få span på dem kan man ju misstänka att de är väldigt ovanliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in