Citat:
Har aldrig använt uttrycken foliehatt eller vetenskapsfientlig, men konspirationsteoretiker ligger nära till hands.Ja, ja! Alla som inte håller med dig och stödjer din galna propaganda är "rabiata förespråkare", "foliehattar", "konspirationsteoretiker", "vetenskapfientliga" och liknande idiotismer.
Det är egentligen du som är en rabiat förespråkare för att folk ska knarka med det där onödiga, obeprövade, experimentella, hälsofarliga "vaccinet", och det egentligen du som är en foliehatt galning som okritisk tror på Sagan om Coronan, och som sväljer varenda skit som propagandisterna matar dig med. Du är definitivt inte frisk i huvudet.
Det är egentligen du som är en rabiat förespråkare för att folk ska knarka med det där onödiga, obeprövade, experimentella, hälsofarliga "vaccinet", och det egentligen du som är en foliehatt galning som okritisk tror på Sagan om Coronan, och som sväljer varenda skit som propagandisterna matar dig med. Du är definitivt inte frisk i huvudet.
Jag säger inte att man måste ta vaccinet, det är vad du säger att jag säger. Jag tycker det är en rimlig slutsats att man gör det. Jag tycker det är en helt orimlig slutsats att tillskriva vaccinen egenskaper (biverkningar) som är vetenskapligt motbevisade att de inte har. Det är dessutom synnerligen oseriöst att hävda att andra läkemedel, ännu mer obeprövade i sammanhanget, skulle ha i det närmaste undergörande egenskaper mot ett virus när de tagits fram emot inälvsmask.
"Sagan om Coronan" är säkerligen en skrift du läser, för oss andra som kan tänka och förstå vetenskapliga underlag så är coronaviruset SARS Cov2 och dess följdsjukdom Covid 19 allt annat än en saga, det är en bister realitet som plågat oss i 18 månader nu.
Om jag fattar ett beslut att ta vaccinet så är det mitt beslut. Om du avstår är det ditt. Huruvida jag är frisk i huvudet eller inte kan alltid diskuteras, liksom ditt mentala tillstånd med övertro på konspirationer, inälvsmaskmedel mot virus och irrationell rädsla för vaccin.