Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Det betyder precis det som står där. Jag förstår att engelska sannolikt är komplicerat för dig (möjligen även svenska). Det är normala rutiner för hur man ska gå till väga med testerna. Det står fortfarande inte ett pip om vare sig spikproteiner eller spridning av dessa.
Ja? Då de inte har med själva studien att göra?
Nej. Du läser in saker i dokumenten som inte står i i dokumenten, för att du TROR att det är så. Det är normala säkerhetsrutiner.
Biverkningar smittar inte. Återigen, du inbillar dig saker.
Jag hade läst detta dokument en gång tidigare och kunde inte ens i min vildaste fantasi att detta var det dokument du ansåg styrkte dina påståenden då det inte finns ett spår av det du tillskriver innehållet...
Ordtrixande hela tiden på dig. Och så försvarar du alla pk-lögner in i det sista tills det inte längre går.
Pfizer vill veta om biverkningar smittar anhöriga och informationen hålls separat från studien.
Här gäller det att använda sig av uteslutningsförmåga läsa mellan raderna och initiution.
Min bedömning är att pfizer vet mer än de talar om, min bedömning är att vaccinerade smittar andra ovaccinerade med biverkningar.
Min bedömning är att du uppehåller skattefinansierad lön och agerar grindvakt åt etablissemanget för att främja deras ondskefulla människofientliga agendor.
Du har som taktik att luta dig mot korrupta massmedia som åker till bilderbergmötet, för att styrka dina påståenden.
Du försöker hålla ryggen fri genom att säga, ingenstans står det om att spikproteiner orsakar biverkningar.
sen när sanningen kommer fram så kan du peka på att du sa aldrig att det inte var spikproteiner för det fanns inte "bevis". Och så kommer du vända kappan efter vinden likt den gummirygg du är.
Nu ska jag trixa tillbaka lite.
Vi vet alla vilka som kontrollerar media eller hur?