Citat:
Ursprungligen postat av
VanJon
Men om det nu är så att invandringen inte har folkligt stöd, då visar det ju sig var fjärde år när det är riksdagsval. Ett part som står för något som ingen vill ha får inga röster. Demokrati. Men nu är det ju inte riktigt så. Det enda parti som vid förra valet tydligt sagt att man inte vill ha invandring är SD och de fick ju inte riktigt 100% av rösterna. Så det kanske inte är så att ”Ingen invandring” är så väldigt folkligt förankrad i alla fall.
Nu vet jag att jag överdriver när jag skriver ”ingen invandring” men jag vill göra det tydligare.
När man pratar med människor oavsett vilka partier de röstar på så är det runt 80% som vill ha låg invandring alltså klart minskad invandring från dagens läge. Så nog finns det ett starkt stöd för minskad invandring men många har röstat på det parti man brukar rösta på oavsett deras inställning till invandringen. Men det har aldrig funnits folkligt stöd för denna massinvandring de senaste 20 åren om vi skulle haft en eller flera folkomröstningar om det.
Några av partierna som S, MP och C har gått full woke i globaliseringens anda och med hjälp av media har man tryckt ner invandringen i halsen på svenska folket.
M har också bidragit till denna olycka under Reinfeldt.
Det senaste året har kritiken mot invandringen från människor jag har stött på ökat markant.