2021-06-22, 12:34
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Du är 100% förutsägbar med ditt ordtrixande.
Det här är ett läckt dokument från pfizers egna undersökning.

Då sitter du och säger ge mig länken till pfizers uttalande.

Sen är ditt nästa steg att säga. Factcheck: Pfizer har inte gjort något uttalande om detta.
Slutsats: falsk.

Så trixar du med ord din lilla falska råtta.

https://media.tghn.org/medialibrary/2020/11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020_Pfizer_BioNTech .pdf
Dokument från pfizer.

Trixa inte mer alla ser vad du håller på med.
Du är rolig du. Det är du som trixar hela tiden och försöker läsa in saker i saker som inte existerar.

Dokumentet du länkade, vilket är ett äkta Pfizerdokument, är en beskrivning för HUR tester ska gå till och vilka regler som ska gälla vid misstankar om biverkningar, inklusive när tester måste stoppas vid allvarliga biverkningar. Ingenstans i hela dokumentet nämns något över hur taget av det som du tillskriver vaccinet. Ingenting om skapande av spikprotein, inget om risker för att man kan smittas av spikprotein etc.

Snälla, läs dokumenten du länkar innan du påstår att de säger saker som man genom en läsning snabbt kan konstatera att de inte gör...

Sluta sprida desinformation.
2021-06-22, 12:46
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Du är rolig du. Det är du som trixar hela tiden och försöker läsa in saker i saker som inte existerar.

Dokumentet du länkade, vilket är ett äkta Pfizerdokument, är en beskrivning för HUR tester ska gå till och vilka regler som ska gälla vid misstankar om biverkningar, inklusive när tester måste stoppas vid allvarliga biverkningar. Ingenstans i hela dokumentet nämns något över hur taget av det som du tillskriver vaccinet. Ingenting om skapande av spikprotein, inget om risker för att man kan smittas av spikprotein etc.

Snälla, läs dokumenten du länkar innan du påstår att de säger saker som man genom en läsning snabbt kan konstatera att de inte gör...

Tack. Då sätter jag upp även dig på Sluta sprida desinformation-listan.
2021-06-22, 12:53
Medlem
Trollet420s avatar
6 av 8 som jag vet tagit vaccinet från mina 450 bekanta har haft problem med förhöjdpuls och feber.. Man kan ju undra om vaccin bolagen granskar sig själva. Annars borde de ta beslut om att avbryta.. Tycker med det är konstigt att 5 vaccin bolag fick patent på samma sak. Menar ju att det borde vara novel (unik) för att få patent då borde ju bara ett företag få patenten
2021-06-22, 12:57
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
6 av 8 som jag vet tagit vaccinet från mina 450 bekanta har haft problem med förhöjdpuls och feber.. Man kan ju undra om vaccin bolagen granskar sig själva. Annars borde de ta beslut om att avbryta.. Tycker med det är konstigt att 5 vaccin bolag fick patent på samma sak. Menar ju att det borde vara novel (unik) för att få patent då borde ju bara ett företag få patenten
Vilka fem har fått patent för samma sak?

Feber är helt normalt vid ALL vaccination, förhöjd puls i viss mån likaså (men man borde inte märka av det särskilt mycket). Kroppens immunförsvar aktiveras och anstränger kroppen.
2021-06-22, 13:03
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:

Feber är helt normalt vid ALL vaccination, förhöjd puls i viss mån likaså (men man borde inte märka av det särskilt mycket). Kroppens immunförsvar aktiveras och anstränger kroppen.
Moderna phizer Johnson Astra novavax. Men för att få ett patent så borde det ju bara vara ett som får patentet och de andra kan väl hjälpa till med tillverkningen.. Jo det är väl vanliga biverkningar men 4 av mina bekanta kommer inte ta andra sprutan pga biverkningarna. Så de har fått ganska många att tvivla att ta vaccinet.
2021-06-22, 13:08
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Moderna phizer Johnson Astra novavax. Men för att få ett patent så borde det ju bara vara ett som får patentet och de andra kan väl hjälpa till med tillverkningen.. Jo det är väl vanliga biverkningar men 4 av mina bekanta kommer inte ta andra sprutan pga biverkningarna. Så de har fått ganska många att tvivla att ta vaccinet.
Det är ju inte samma vaccin, de har olika sätt för hur de verkar, även om de är mot C19 allihop. Inget konstigt med det. Alvedon, ipren och magnecyl är alla läkemedel som används mot bland annat smärta och feber. De togs fram av olika bolag och de hade alla patent en gång i tiden.

Tråkigt att folk tvekar kring vaccinet på grund av biverkningar. Ingen jag känner har fått någon form av biverkning som gjort att de ens överväger att avstå. Lite feber har några fått, lite ledvärk, ont i armen och trötthet. Inget annat vad jag har hört från de cirka 30 jag känner som är vaccinerade. Själv har jag fått mina två sprutor och fick ont i armen första gången och andra gången fick jag ont i armen (vid injektionsstället) och blev lite trött dagen efter och inga andra biverkningar.
2021-06-22, 13:23
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Det är ju inte samma vaccin, de har olika sätt för hur de verkar, även om de är mot C19 allihop. Inget konstigt med det. Alvedon, ipren och magnecyl är alla läkemedel som används mot bland annat smärta och feber. De togs fram av olika bolag och de hade alla patent en gång i tiden.

Tråkigt att folk tvekar kring vaccinet på grund av biverkningar. Ingen jag känner har fått någon form av biverkning som gjort att de ens överväger att avstå. Lite feber har några fått, lite ledvärk, ont i armen och trötthet. Inget annat vad jag har hört från de cirka 30 jag känner som är vaccinerade. Själv har jag fått mina två sprutor och fick ont i armen första gången och andra gången fick jag ont i armen (vid injektionsstället) och blev lite trött dagen efter och inga andra biverkningar.

Ja kanske lite känsliga.. Jag tänker vänta tills de kliniska testerna är färdiga innan jag tar något beslut.. De jag vet som haft corona 2 ggr säger den blir mildare andra gången och ja hade den nog förra påsken dock fanns inga test som kunde verifiera detta. Men då vaccinet tagits fram så snabbt är det nog klokt att vänta till alla studier är gjorda.. Helst när man läser denna tråd och märker att mer än hälften haft någon slags biverkning annat än ont i armen
2021-06-22, 13:28
Medlem
Citat:

Så för att vaccinet har en uppenbar effekt, fysiskt, så kommer de inte fortsätta ta vaccinet?? Låter ju som en smart tanke.

Ungefär lika smart som att inte ta Alvedon för att det skulle ju få min huvudvärk att minska.
2021-06-22, 13:31
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Så för att vaccinet har en uppenbar effekt, fysiskt, så kommer de inte fortsätta ta vaccinet?? Låter ju som en smart tanke.

Ungefär lika smart som att inte ta Alvedon för att det skulle ju få min huvudvärk att minska.

Jag äter aldrig Alvedon mot huvudvärk. Frukt och salta nötter samt vätska fungerar lika bra. Finns ju alltid andra vägar att välja än att lite på medecinska preparat.. Har du hosta ät ananas inflammation i musklerna ingefära typ. Mindre biverkningar om man bara vet vad man ska äta
2021-06-22, 13:42
Bannlyst
Citat:

“An occupational exposure occurs when a person receives unplanned direct contact with a vaccine test subject, which may or may not lead to the occurrence of an adverse event. These people may include health care providers, family members, and other people who are around the trial participant.

When such exposures happen, the investigator must report them to Pfizer saftey within 24 hours of becoming aware of when they happened, regardless of whether or not there is an associated secondary adverse event. This must be reported using the vaccine secondary adverse event report form. SINCE THE INFORMATION DOES NOT PERTAIN TO A PARTICIPANT INVOLVED IN THE STUDY, THE INFORMATION WILL BE KEPT SEPARATE FROM THE STUDY.”

Så vad betyder secondary adverse event?
Och sista stycket, the information will be kept separate from the study.

Läs mellan raderna dumme fan och sluta ordtrixa hela tiden.
Pfizer säger indirekt att vaccinerade "kan" smitta biverkningarna och de vill veta från sina testobjekt så de kan samla informationen separat.
Hur smittar biverkningarna isåfall, är det genom spikprotein eller kanske magi, eller löfvens whiskeyflaska?

Och dokumentet är 146 sidor långt har du läst det på 10 min
2021-06-22, 13:58
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

I normala fall hade dessa vacciner dragits tillbaka från marknaden redan.

Citat:

Det är dock ett problem när dessa preparat har mångfalt fler anmälda bieffekter och dödsfall än andra preparat som exempelvis vanligt influensavaccin.
2021-06-22, 14:13
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Det är rätt lustigt att just ni sprutluder ALLTID har en massa personer i er absoluta närhet som konstaterats med Covid-19 och som blivit riktigt svårt sjuka och även avlidit, men nästan inga i samma "ring" har någonsin upplevt några värre biverkningar av vaxxinen - är inte detta konstigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in