2021-06-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetBrown
Trygg Hansa-reklamen med den där låten "you're the day that's just began". I den ena reklamfilmen så står ett nygift par och fjantar sig framme på nån slags scen och i den andra så slängs en bebis upp på en mage och allt är så fint och puttenuttigt. Nu har det gått så långt att ungarna sjunger med i låthelvetet när den dyker upp, okej att ni ger er på mig men ni besudlar fan inte mina barn!

… går den nu med ? Vilken är oftare ?
Citera
2021-06-21, 20:30
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Zalondo har gjort ett par jobbiga "inkluderande" reklamvideos: Här tex

https://www.youtube.com/watch?v=zk2m5Nhcwos

Ni kallar em bara för inkluderande om det är en brun med, inte en asiat som nu också det ska vara med överallt

ja upprörande pga covid samt att en som nekar oss musik på ett normalt sätt, samt tjej pga musiken inte får finnas på normalt sätt
Han skaffa familj med en sån
Citera
2021-06-21, 21:11
Medlem
Så fort Lendo kommer på, med de där killarna i dräkter som ju ska symbolisera procent (%) så blundar jag eller byter kanal.

Varför i helvete måste den ena snubben - han i den blåa dräkten mer specifikt - se så jävla förvånad ut?
Citera
2021-06-22, 17:51
Medlem
Hotels.com och deras "Astrid och hennes pojkvän Kalle" borde ju alla hata.

Vita män: osynliggjorda, cuckade
Svarta män: framställda som idioter, stora barn
Vita kvinnor: mudsharks som tar vad som helst
Svarta kvinnor: osynliggjorda, ratade
Citera
2021-06-22, 18:29
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Hotels.com och deras "Astrid och hennes pojkvän Kalle" borde ju alla hata.

Vita män: osynliggjorda, cuckade
Svarta män: framställda som idioter, stora barn
Vita kvinnor: mudsharks som tar vad som helst
Svarta kvinnor: osynliggjorda, ratade

Bra sammanställning som synliggör hela omfattningen av förfallet.
Citera
2021-06-22, 18:39
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag fortsätter med Oddset - Mot alla odds.

Stereotypisk jävla cringe rap.

Och Telenor stream på vilken device du vill.

Var det för svårt att säga vilken enhet du vill? Och vad är det för fel på kvinnan? Rullar runt på golvet (och äter från golvet?) och boxar mot teven som ett dampbarn. Herregud.

Tuc

Han biter i ett kex, hon får ett bryt och ställer sig på ett ben och som tur är finns det en hög med kex utlagd så det ser ut som hon står på den. Ytterst märklig.
Citera
2021-06-26, 23:14
Medlem
Lyzzas avatar
Är detta ens reklam??? https://youtu.be/TvKDr8R8hcs

Avskräcker mig från att gå till slikt etablissemang.
Senast redigerad av Lyzza 2021-06-26 kl. 23:17.
Citera
2021-07-04, 16:38
Medlem
ingetbranicks avatar
Oral-B, tandborstar. Tittar på Eurosport och i varenda reklampaus kör de den där reklamen med en vidrig låt, framkrystad av nån mesig kille med gnällig, feminin röst typ Benjamin Ingrosso. "Transcending from another planet..." Den absolut värsta typ av "modern" musik jag kan tänka mig. Låten heter tydligen "Watch me now" (nej tack) och avskrädet som framför den är Danger Twins.
Citera
2021-07-05, 15:42
Medlem
Jordgubbes avatar
Reklamfilmerna för Mio. Ungefär en gång i minuten, sedan kanske ett decennie, har deras "Just nu har vi stor rea på Mio" malts i alla kanalpauser. Är det nån som går på att deras över-prissatta designkopior, så själlösa att man får huvudvärk, skulle vara värda mer än en bråkdel av normalpriset, och så den där sliskiga låten på det "feel the flow". Går inte ens att länka in från deras egen youtubekanal, de är nog själva urtrötta på dem.
Citera
2021-07-05, 15:52
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Trygg-Hansas sliskreklam som gått ett bra tag nu, Volvos nya som antagligen är en reaktion på debatten om att Volvomärket är en symbol för män, och ”Transcending from another planet” där sångaren låter som hen fått en eltandborste uppkörd i mumindalen.
Citera
2021-07-05, 15:57
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basn
Foodora reklamen ... DET vadå
EksakTt ... som sagt (Ibland undrar man om de gör översättningsfel med flit, hur är det annars möjligt).
Citera
2021-07-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Trygg-Hansas sliskreklam som gått ett bra tag nu, Volvos nya som antagligen är en reaktion på debatten om att Volvomärket är en symbol för män, och ”Transcending from another planet” där sångaren låter som hen fått en eltandborste uppkörd i mumindalen.

Trygg Hansas är förjävliga, byter dom aldrig ut dom? Vilken sorts Trygg Hansa-reklam är den senaste som du har sett?
Senast redigerad av Jooorn 2021-07-07 kl. 09:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in