2021-04-10, 21:45
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Ett barn som dock ÄR bedårande är ju den lilla tjejen i Felix ketchup-reklamen som säger åt sin pappa att säga "stopp" när hon sprutar ketchup på maten. Hon är faktiskt hur gullig som helst. Hoppas att folk inte förstör henne genom att säga åt henne hur söt hon är hela tiden så att hon bli för självmedveten.

Hon kommer bli en fantastisk skådespelare!
Man riktigt ser på hennes minspel när först ketchupmängden passerar den nivå där hon tror att pappan ska säga stopp, sedan till den mängd hon själv tycker är nog, och till sist fortsätter bara för att hon får, men egentligen inte vill ha.
Citera
2021-04-11, 14:08
Avslutad
Reklamen för nya Bert-serien börjar bli aningen tjatig.
Citera
2021-04-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Hej hej senior...

Fast tjejen därr har lite halvporriga stövlar
Sen går fanskapet efter och förstör reklamen med nån scarface- skit. Fan blir förbannad
Senast redigerad av fonzen 2021-04-11 kl. 17:13.
Citera
2021-04-12, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Fast tjejen därr har lite halvporriga stövlar
Sen går fanskapet efter och förstör reklamen med nån scarface- skit. Fan blir förbannad

Grejen är att låten är värdelös och de dansar där som om det är "the hit of the century", otroligt dåligt och jobbigt att ens lyssna på. Det är inte bara tortyr för ögonen men för öronen också. Sen går man omkring hela djävla dagen och sjunger "hej hej senior, 55 år..." haha
Nä bort med den! En av gubbarna var dessutom med i den där andra jobbiga Telia-reklamen förra året där det var massa folk som sjöng nån annan vidrig låt....nä kasta säger jag bara!
Citera
2021-04-20, 13:47
Medlem
Basns avatar
Foodora reklamen som går överallt just nu..

Mäklare: Här har vi köket
Blond tjej: eeeh det vadå?

Vadå DET vadå!?!?!?

Detta fungerar ju typ bara på engelska där köket heter THE kitchen.
Citera
2021-04-20, 20:37
Medlem
Mannen utan lokalsinne (INGO)

https://www.youtube.com/watch?v=b6_V79Gi29I
Citera
2021-04-20, 23:51
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basn
Foodora reklamen som går överallt just nu..

Mäklare: Här har vi köket
Blond tjej: eeeh det vadå?

Vadå DET vadå!?!?!?

Detta fungerar ju typ bara på engelska där köket heter THE kitchen.

Säger dom verkligen det vadå? Jag har aldrig riktigt uppfattat det och då blev reklamen genast ännu uslare!
Citera
2021-04-23, 09:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
På tal om Foodora så är detta påstående märkligt:

"Oavsett om matlagning är något för dig eller inte så är Foodora allt du behöver"

Så om matlagning är något för mig så är allt jag behöver Foodora? Uppenbarligen vet Foodora inte vad ett kök är eller hur maten dom levererar ens tillverkas.

Autohero.

Det överdrivna och sporadiskt användandet av ordet online i kombination med hastigheten på talet är så irriterande. Dessutom innehåller reklamen andra märkligheter.

Provsitt virtuellt. (Autohero vet tydligen inte vad virtuellt betyder för det närmaste du kommer från att provsitta bilen är en bild på ratten. Varför ens ha med provsittning istället för se inredning online är ett mysterium)

Och på slutet slänger man in ordet övertygad som inte ens ställs som fråga.

Autohero säljer för övrigt begagnade rejects vanliga bilhandlare inte betalar mycket för. Av dom bilar som man promotoar på förstasidan och påstår är i toppklass har bara 2 rullat mindre än 20 000 km och vissa ligger över 100 000. Sen om man jämför lite modeller upptäcker man att dom tar ut ett överpris på 20 000-30 000 för att få råd med sin fria frakt.

Som en bonus detta omdöme från Trustpilot.
Citat:
Tänkte köpa en bil för strax under 200 000:- det enda kravet jag hade var att få tillgång till bilen i några timmar så att en bilmekaniker kunde gå igenom den. Jag själv kan inget om bilar. Det gick inte utan jag var tvungen att köpa den först, besynnerligt affärsidé. Det var dessutom intressant att läsa andra personers omdöme.
Citera
2021-04-23, 09:50
Avslutad
Hatar ungen i yoghurt reklamen som snor pappans tallrik och säger taaaack. Vill nästan slå henne i magen.

Hatar även doktor.se reklamen jävligt efterbliven
Senast redigerad av americandadfan 2021-04-23 kl. 09:52.
Citera
2021-04-23, 16:13
Medlem
TruckUrbans avatar
”När tjejer idrottar, finns det ingen gräns för hur långt dom kan nå”

Det är väl precis vad som finns
Citera
2021-04-24, 12:45
Avslutad
Systembolaget - "no-no no no no-no".

Fortsätter inte den låten med "there's no limit"?

Blir ju lite knepigt med Systembolagets syfte.
Citera
2021-04-24, 12:53
Medlem
grottmuttans avatar
Alla Sensodyne och VitaePro-reklamer. Fy fan va jag vill skjuta alla putslustiga helylleluder som är inblandade i dem. Totalt vidriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in