2019-02-06, 23:09
Medlem
Android2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Otroligt snygg dock
Annars är väl Klarnas nya med Snoop Dogg hyfsat bra. Mr Dogg har tydligen omvärderat sitt omdöme av sverige efter sitt senaste besök hos polisen.

Kanske ansiktscremen gör nytta då

Jag har missat vad Snoop Dogg pysslade med hos polisen. Men han får väl betalt av Klarna. Som jag förstod det i deras app hade han bytt namn till Smoooth Dogg, fast det kanske var ett skämt.

Afganhundarna var i alla fall fina i reklamen.
Citera
2019-02-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansScheike
Håller med. Den första jävla pittögde idioten som sitter i studion borde steglas, sedan kommer vi till den självgode röven som förklarar... Kvinnan som står i mitten skulle jag gärna knulla i röven, tror hon mår bra av en fet stake med gott om laddning i sig...

Ja, jag avskyr allt med den reklamen och alla som deltar i den, usch.
Citera
2019-02-07, 15:48
Medlem
TheJackets avatar
Värsta är Comviq reklamerna. Jag har bett min bekanta i Baghad att dom skall komma hit och hämta hem den fula jävla gubben men han vägrar
Citera
2019-02-07, 22:32
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Acta? (Nån jävla djurförsäkring) Marley har DIARRE! DIARRE! DIAREE! Alltså vad fan , vi fattar att ni försäkrar djur utan att ni måste nämna DIAREE! Lika osmakligt som barn med mat i hela ansiktet.

Dulcosoft - Vidriga jävla lavemang och en kvinna som går runt och ser bekymrad och besvärad ut tills det löser sig och hon bara måste visa att hon kunde skita med ett nöjt jävla leende.

Och den där jävla ponnyjäveln! Vem fan räknar upp 1 miljon för hand så att andra får vänta i onödan? Och den där jävla ponnyn kommenterar med "handräknat är bäst" Det är det väl fan inte! Det tar lång tid och det görs misstag. Likaså den där dryga kvinnan på kontoret med sin nöjda jävla min när hon jävlas med chefen. Bra möte my ass. Fy fan!

Och Trygghansa kör återigen med sin negerbarn försäkring. Undrar vad han drömmer om? Tänk att han ska bo här nu. Maaaxat. Jag spyr!
Citera
2019-02-07, 22:38
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Vattenfalls reklam om att ”leva fossilfritt inom en generation”. Dom har köpt på sig kolkraftverk och naturgaseldade kraftverk. Nu föser dom fram små barn som yrar om Newton. Hyckleri i den högre skolan.

Dom tämjer på sanningen då det planeras till år 2050 dvs 31 år, något längre än 1 generation. Men dom hjälper iallafall skidlandslaget att minska sitt klimatavtryck och det har inte alls med good will och reklam att göra.
Citera
2019-02-08, 00:27
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Android2000
Kanske ansiktscremen gör nytta då

Jag har missat vad Snoop Dogg pysslade med hos polisen. Men han får väl betalt av Klarna. Som jag förstod det i deras app hade han bytt namn till Smoooth Dogg, fast det kanske var ett skämt.

Afganhundarna var i alla fall fina i reklamen.

Klart den gör sitt.
Han är delägare som sagt.
Citera
2019-02-09, 09:12
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Jag har seriöst börjat lessna på ica reklamen. Jag tyckte den var rätt okej till en början men känns som den gått till överdrift för ett bra tag sedan . Om de avskaffade nollan Paul Tilly och superbögen hade den kanske fungerat bättre .
Citera
2019-02-09, 09:26
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Värsta är Comviq reklamerna. Jag har bett min bekanta i Baghad att dom skall komma hit och hämta hem den fula jävla gubben men han vägrar
Dessutom är han mytoman till vardags om man googlar lite så verkar han vara Forest Gump själv
Citera
2019-02-09, 10:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Border Security: America's Front Line

"Har du packat e kommer dom att hitta e"

Jag går fan i taket varje gång den jäveln misshandlar det svenska språket! Och inte bara han för den delen. Är det verkligen så svårt att säga är att man måste säga e? Och den där jävla spelreklamen som brrrrrryter sändningen, liksom vad fan!

Ot men lika irriterande när man lyssnar på nån som talar
för i 9 fall av 10 kommer dom säga eeeem titt som tätt mellan olika meningar. Seriöst, finns det ingen som helst kvalitetskontroll nu för tiden?
Citera
2019-02-09, 16:36
Medlem
flygresor.se med deras söta kattungar och catchiga sånger. Usch, gör mig spyfärdig varje gång.

Sedan tycker jag att det är dags för comviqturken att sticka tillbaks till det skitland han kom ifrån. Han och hans polispolare har plågat oss tillräckligt länge nu.
Citera
2019-02-09, 20:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
flygresor.se med deras söta kattungar och catchiga sånger. Usch, gör mig spyfärdig varje gång.

Sedan tycker jag att det är dags för comviqturken att sticka tillbaks till det skitland han kom ifrån. Han och hans polispolare har plågat oss tillräckligt länge nu.

Fy fan vad jag hatar den blekfete fjanten som åker runt på en segway med cykelhjälm, är det normalt polisförfarande? Det är fan inte konstigt att förorts slöddret inte respekterar polisen. Och hela tiden ska Karim vara så jävla mycket bättre än den blekfete svennen där han går runt i förorten och får frukt och spelar schack. I verkligheten hittar man handgranater där han går.
Citera
2019-02-10, 00:15
Medlem
Burger Kings reklam, "kriminella kycklingar straffas, blablabla nu 39 kr", vaddå kriminella kycklingar? Är det bara jag som inte fattar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in