2022-06-14, 20:39
Medlem
snurresprettiss avatar
Va får vi till middag?
Det blir pannkakor.
Okej det var ju gött, tack så mycket hej.
Citera
2022-06-16, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Jamen,som skrivits innan här,"Pantamera" är hemsk!!

Är det Swedbank barnkonto?? Med liten kille,som handlar på kort i köpcenter,går på bio..Har inga pengar kvar,när han ska ta buss hem sen..
Vilken busschaufför skulle stängt dörr och kört iväg från ett barn på en mörk busshållplats??
Tur då,att lilla killen i filmen, hade råd att "ringa hem" på mobilen..
Hahahaha, jag tycker den är underbar, grabben tycker han är kung i köpcentrat och sen bö bö pengar slut
Citera
2022-06-18, 23:41
Medlem
Muminryssens avatar
De jag stör mig på just nu är Skellefteå kraft
och IQ's "för full av kärlek". så jäkla dramatiskt.
Citera
2022-06-21, 21:09
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Inte säker på vilket företag det gäller, men ord saknas för att beskriva hur illa jag mår av den.

Idioter som dansar och sjunger ”chochl chees chochl cheese snacks upprepade gånger till en fruktansvärd ”melodi”.

Jag förstår att det ska vara modernt med tanke på vilken målgrupp de, antagligen, främst riktar sig till.

Men jag förstår inte hur man kan lyssna på sådan smörja! Dagens ungar är förlorade
Citera
2022-06-22, 13:30
Medlem
Gott & Blandat, Godis-frukt, godis-frukt sanslöst dålig
Citera
2022-06-22, 17:16
Medlem
vonDys avatar
Lantmännens senaste. Jättetrista "riktiga"? lantbrukare i jättetrista landskap (regnig åker i traktor..)med metalliska röster. Inte muntert.Bara deppigt.
Citera
2022-06-23, 06:51
Medlem
Caravanserais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Jag har väntat på att denna skulle dyka upp här i tråden, men jag har också väntat på att jag ska börja störa mig på den. Av nån anledning har det senare inte hänt ännu, märkligt. Men så gillar jag Lidl och Anita Lindblom också.

Nu har Lidl förvärrat reklamen med att inkludera en indisk bög som dansar nån jävla bollywood-dans med ett påklistrat leende tillsammans med diverse kvinnor och andra bögar.

Konstigt, för jag trodde förut att Lidl var ett mer seriöst företag.
Citera
2022-06-23, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminryssen
De jag stör mig på just nu är Skellefteå kraft
och IQ's "för full av kärlek". så jäkla dramatiskt.

Håller med. Den var lite intressant första gången jag såg den. Men nu är den väldigt trist.
Citera
2022-06-23, 08:19
Medlem
_Strebers avatar
Lendo tjatar på med sitt "jämför jämför jämför" och den flåsige "klokgubben".
Apoliva klagade jag på nyligen men den blir mer störig varje gång.
Hajper, Snabbare, Videoslots.

Citat:
Ursprungligen postat av Caravanserai
Nu har Lidl förvärrat reklamen med att inkludera en indisk bög som dansar nån jävla bollywood-dans med ett påklistrat leende tillsammans med diverse kvinnor och andra bögar.

Konstigt, för jag trodde förut att Lidl var ett mer seriöst företag.

Som hyfsat återkommande Lidl-kund kan jag å andra sidan tycka att reklamen ganska bra återspeglar personalens sammansättning i butikerna.
Citera
2022-06-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Ingen tv reklam men noterade försäkringsbolaget med det något märkliga namnet Hedvig? Vet inte om någon annan sett deras reklamstolpar men försöker dom fullaste allvar göra en grej av att dom har en kundsupport?

Vad var det för nåt på dom?
Citera
2022-06-27, 03:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Och måste verkligen försvarsmakten göra reklam för sina jävla skyltar så att ingen sätter sig i ett jävla skjutfält?

Då är det illa. Morfar vart är du? Morfar försvann. Morfar var nog så gammal att han gjort värnplikt och vet att det faktiskt kan vara livsfarligt att gå in på ett övningsområde där en skylt varnar för livsfara...
Citera
2022-06-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Gott & Blandat, Godis-frukt, godis-frukt sanslöst dålig

Slemmigt med pappan som vill komma på dottern med... ja, vad egentligen?

Får nästan hjärncancer av skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in