2021-06-21, 16:13
Medlem
Jag tror att Fam. Andersson vet vem som är huvudmisstänkt, liksom Polis!
Om någon av Er läser det här så är mitt önskemål att Ni droppar initialerna på vederbörande.
Då kan vi tillsammans kanske få fram mer ledtrådar för att lösa detta?!
Citera
2021-06-21, 16:46
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Jag tror att B.V bor i Växjö-trakten nuförtiden🤔

Ja BW bor i Alvesta, några mil från Växjö, han har bott där i typ 20 år.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2021-06-21 kl. 16:49.
Citera
2021-06-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldozzer
Träffade Helena den aktuella dagen på Ekuddens badplats! Hon var ingen nära vän, men känns än i dag rätt hårt att det inte finns tillräckliga bevis mot BW ? (Alla vet men finns inga bevis!)
Bra inlägg...finns mkt intressant i tråden
Citera
2021-06-21, 17:23
Medlem
Ja B.V bor i ALVESTA..!
Och jobbar tydligen på rättspsykiatrisk klinik😬
Citera
2021-06-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blooddust
Nej, jag tycker vi lämnar det och försöker fokusera på fallet istället. Jag tänker dra mitt strå till stacken och klistra in fyra artiklar om fallet Helena Andersson som jag hittade för ett tag sedan.

Nedan följer en Aftonbladet-artikel från 96/05/02 skriven av Christer Renström.

Nedan följer en Aftonbladet-artikel från 97/08/30 skriven av Christofer Fager.

Nedan följer en Aftonbladet-artikel från 97/09/02 skriven av Britt Peruzzi.

Nedan följer en TT-artikel som publicerades i Aftonbladet 98/05/09. Okänd skribent.

Läs detta..tråden var riktigt bra stundtals..way back🧐
Citera
2021-06-21, 17:47
Medlem
*er Ull**rg bor i Kristinehamn nuförtiden tror jag🤔
Någon..?
Citera
2021-06-21, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Jag tror att Fam. Andersson vet vem som är huvudmisstänkt, liksom Polis!
Om någon av Er läser det här så är mitt önskemål att Ni droppar initialerna på vederbörande.
Då kan vi tillsammans kanske få fram mer ledtrådar för att lösa detta?!
Ja det vore ju konstigt om inte polisen vet vem som är huvudmisstänkt, men vem vet i det här fallet
Citera
2021-06-21, 18:13
Medlem
Okej...det är knepigt, visst!
Men nu tycker jag att vi tar nya tag!
Om det inte finns forensiska bevis får man väl använda indicier...dessa pekar åt ett visst bestämt håll...🧐
Vill får väl försöka ”hjälpa” Farbror Blå med de avgörande detaljerna🤓
Den Stora Allmänheten - Lagens förlängda arm...kom igen nu ALLA!!!
Prinzezzan
Ugglan
Alla behövs nu!
Buss på buset!
Citera
2021-06-21, 19:36
Medlem
ThordOlavssons avatar
Frågan är om vissa inlägg och PM beror på en förvirring av vilken ThAh som avses.

Jag menar att det finns två kandidater i Skaraborgs län: ThAh59 och ThAh62, födda respektive år i Mariestad. Varken deras pappor eller farfäder är bröder, så är de släkt så är det mer avlägset än syssling. Båda är idag skrivna i Mariestads kommun.

ThAh62 är i slutet av 1990 bosatt på Madlyckevägen. Han är född i Mariestad och bor där än.
ThAh59 är i slutet av 1990 bosatt i Böja, Skövde hos vad som förefaller vara hans svärföräldrar eller liknande. Hon är mor till hans barn.

ThAh62 har 1992 tre barn varav en flicka som är identisk med CaTä.
ThAh59 har vid mordet ett barn, men blev någon månad därefter pappa till en dotter och senare till ytterligare en son.

Ni som hävdar att ThAh inte har en dotter bör därför tala om vilken ThAh ni avser.

Det som bäddar för förvirring är att ThAh59 äger ett bolag verksamt i byggbranchen "Byggande av bostadshus och andra byggnader". Den som läser om en ThAh som lägger golv kan därför kanske tänka på ThAh59. Men ThAh59 kan ju inte bli skjutsad hem av PU och sedan cykla in till stan, som PU säger.

ThAh59 har ingen facebook, men har varit med i Mariestadstidningen, där han visat upp sin Buick. Baserat på det drar jag slutsatsen att ThAh62 är:
https://www.facebook.com/thomas.*hl.10 (a)

Här ser ni vilka som är bosatta på Madlyckevägen, dvs ThAh62 och CaTä. Den konspiratoriskt lagde kan säkert bygga något på att ThAh62 är granne med talman Urb*n *hlin.

https://ibb.co/HpQrsVY
Senast redigerad av ThordOlavsson 2021-06-21 kl. 19:45.
Citera
2021-06-21, 20:42
Medlem
Hoppsan det gick fort att stänga den FB sidan...

Bara bekräftelse på att många är här inne och läser.
De som är genuint intresserde av fallet, men säkerligen även folk som sitter på både lösningen, saningen och ja t om självaste GM.

Kittlande tanke...

Det måste ju vara någon därute som har sådan råångest och som har levt med denna hemligheten i snart 30 år, vittne eller gm. Tänk att man kan leva med detta i alla dessa år...

Jag hade varit bekymrad om jag hade fått komma in genom pärleporten eller om jag hade hamnat i varmare breddgrader....😳😬😜
Citera
2021-06-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson

ThAh59 har ingen facebook, men har varit med i Mariestadstidningen, där han visat upp sin Buick. Baserat på det drar jag slutsatsen att ThAh62 är:
https://www.facebook.com/thomas.*hl.10 (a)
Det är rätt ThAh, golvläggaren, på Facebooklänken.
Typiskt det här fallet att UrAh bor granne. Mer krångel.
Citera
2021-06-21, 21:29
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlisangel
Hoppsan det gick fort att stänga den FB sidan...

Bara bekräftelse på att många är här inne och läser.
De som är genuint intresserde av fallet, men säkerligen även folk som sitter på både lösningen, saningen och ja t om självaste GM.

Kittlande tanke...

Det måste ju vara någon därute som har sådan råångest och som har levt med denna hemligheten i snart 30 år, vittne eller gm. Tänk att man kan leva med detta i alla dessa år...

Jag hade varit bekymrad om jag hade fått komma in genom pärleporten eller om jag hade hamnat i varmare breddgrader....😳😬😜

Han har inte stängt sin FB sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in