2021-06-21, 17:41
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Dina undersökningar är inte mycket värda. De duger inte till att förneka iakttagelser som andra personer gjort, såpass borde du väl inse.

Och skriv inte att jag "som vanligt sprider dynga". Man kan lätt tro att hela din hjärna är full av dynga.
Du själv förnekar ju iakttagelser som vi andra gjort. Passerar ganska mycket flygplan som sprider strimmor över där jag bor även om dom varit färre nu under Covid men samtliga uppenbarar sig som Emirates, British Airways, Norwegian osv. Dom där mystiska militära kemikalieplanen har dock aldrig synts till.
Citera
2021-06-21, 17:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Dina undersökningar är inte mycket värda. De duger inte till att förneka iakttagelser som andra personer gjort, såpass borde du väl inse.

Och skriv inte att jag "som vanligt sprider dynga". Man kan lätt tro att hela din hjärna är full av dynga.

Fast objektivt sett sprider du en hel del dynga.

Du säger emot dig själv och förnekar vad åtskilliga i tråden uppger att de har sett.

Du påstår dig komma med ’fakta’ utan att ha något alls som stöder detta.
Citera
2021-06-21, 17:59
Medlem
Citat:

För mig är undersökningarna värda jättemycket. Genom dem har jag konstaterat att de plan som lämnar strimmor efter sig är synliga på FR24 och att de är helt vanliga passagerarplan. Aldrig lyckats få syn på ett enda mystiskt chemtrailsplan. Så för mig är chemtrails ett icke problem - de existerar inte där jag befinner mig

En möjlig förklaring till våra totalt olika observationer kan ifs vara att chemtrailsplanen på något vis bara finns runt dig. De kanske dras till nano-chipen som du påstår att du har i din hjärna? Är det bara chippade människor som råkar ut för chemtrails?

Citat:
... förneka iakttagelser som andra personer gjort...

Hur vet du över huvud taget att dina iakttagelser är verkliga? Kan de inte vara implanterade minnen som finns i dina nanochip? Om "de" har lyckats chippa dig så har "de" med stor sannolikhet även lyckats implantera falska minnen.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-06-21 kl. 18:03.
Citera
2021-06-21, 23:36
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Du själv förnekar ju iakttagelser som vi andra gjort. Passerar ganska mycket flygplan som sprider strimmor över där jag bor även om dom varit färre nu under Covid men samtliga uppenbarar sig som Emirates, British Airways, Norwegian osv. Dom där mystiska militära kemikalieplanen har dock aldrig synts till.

Det är skillnad på äpplen och päron men du verkar inte förstå det. Skillnad mellan att hävda att "De plan som lämnar strimmor efter sig är synliga på FR24. Utan undantag." och att hävda - efter iakttagelser - att det visst flyger plan som släpper ut kemilkalier vilka inte syns på Flightradar. Det första påståendet är värdelöst, för det håller inte mot verkligheten.
Citera
2021-06-21, 23:39
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fast objektivt sett sprider du en hel del dynga.

Du säger emot dig själv och förnekar vad åtskilliga i tråden uppger att de har sett.

Du påstår dig komma med ’fakta’ utan att ha något alls som stöder detta.

Du kommer med svepande bullshit, troligen i brist på annat.
Vad sägs emot?
Vad förnekas - idiotiska påståenden?
Vad är det för fakta du vill ha?

Dynghuvud.
Citera
2021-06-21, 23:44
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
För mig är undersökningarna värda jättemycket. Genom dem har jag konstaterat att de plan som lämnar strimmor efter sig är synliga på FR24 och att de är helt vanliga passagerarplan. Aldrig lyckats få syn på ett enda mystiskt chemtrailsplan. Så för mig är chemtrails ett icke problem - de existerar inte där jag befinner mig

Att som du konstatera att alla flygplan alltid syns på Flightradar är inte mycket värt med observationer som hävdar det motsatta, eller hur? Kanske har du inte riktigt koll på verkligheten, lite huvudet i sanden...Du skriver ju t.o.m. "de existerar inte där jag befinner mig", d.v.s. huvudet nedkört i sanden. Sanden blir lite av din fantasivärld.
Citera
2021-06-22, 01:11
Medlem
Citat:
Att som du konstatera att alla flygplan alltid syns på Flightradar är inte mycket värt med observationer som hävdar det motsatta, eller hur? Kanske har du inte riktigt koll på verkligheten, lite huvudet i sanden...Du skriver ju t.o.m. "de existerar inte där jag befinner mig", d.v.s. huvudet nedkört i sanden. Sanden blir lite av din fantasivärld.

Som sagt, jag rekommenderar att de som är osäkra på vem man ska lita på kollar upp saken själva. FR24 finns som gratis-app och väl installerat kan man enkelt skaffa sig en egen uppfattning.

Och jo, självklart är mina observationer viktiga för mig. Tack vare dem vet jag att strimmorna jag ser kommer från vanliga passagerarplan. Uteslutande och utan undantag.

Citat:
... observationer som hävdar det motsatta ....

Fast problemet är att det inte finns några dokumenterade observationer som visar motsatsen. Noll. Inga.
Citera
2021-06-22, 01:27
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Det är skillnad på äpplen och päron men du verkar inte förstå det. Skillnad mellan att hävda att "De plan som lämnar strimmor efter sig är synliga på FR24. Utan undantag." och att hävda - efter iakttagelser - att det visst flyger plan som släpper ut kemilkalier vilka inte syns på Flightradar. Det första påståendet är värdelöst, för det håller inte mot verkligheten.
Att alla plan jag sett som släppt ut strimmor varit passagerarflygplan stämmer mot verkligheten, sina mystiska militärplan stämmer inte mot verkligheten.
Citera
2021-06-22, 01:34
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Att alla plan jag sett som släppt ut strimmor varit passagerarflygplan stämmer mot verkligheten, sina mystiska militärplan stämmer inte mot verkligheten.

Videos som visar flygplan som korsar varandras banor bara några meter ifrån varandra medans chemtrails sprayas ut.. tyder på att det är radiostyrda eller förprogrammerade... eftersom piloter hade aldrig flygit som dom flygplanen gör i sånna videos.
Citera
2021-06-22, 01:39
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Videos som visar flygplan som korsar varandras banor bara några meter ifrån varandra medans chemtrails sprayas ut.. tyder på att det är radiostyrda eller förprogrammerade... eftersom piloter hade aldrig flygit som dom flygplanen gör i sånna videos.
Dom planen är garanterat separerade från varandra i höjdled vilket är omöjligt att se från marken. Flygplan är separerade minst 1000 fot från varandra i höjdled och man ser knappast den skillnaden om det ena planet flyger på 40 000 fot och det andra på 41 000 fot.
Citera
2021-06-22, 09:25
Medlem
Citat:

Ditt problem är att det inte finns några sådana videos. Vad som finns är videos där planens rutter korsar varandra men med hundratals meter i höjdseparation.

Inom trafikflyget är det mer regel än undantag att flygplanens rutter korsar varandra men detta görs alltid med separation i höjdled. Som minst är separationen i höjdled 1000 feet (600m) och det säger sig själv att du från marken omöjligt kan avgöra det ena planet flyger på 10000 feet och det andra på 10600 feet. Speciellt med tanke att du inte har en aning om planens storlek.

https://www.skybrary.aero/index.php/Separation_Standards#Vertical_Separation

Citat:
... tyder på att det är radiostyrda eller förprogrammerade...

Om du undersöker saken själv med t.ex FR24 så kommer du upptäcka att det handlar om helt vanliga trafikflygplan med helt vanliga piloter som flyger helt vanliga rutter.
Citera
2021-06-22, 09:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Ditt problem är att det inte finns några sådana videos. Vad som finns är videos där planens rutter korsar varandra men med hundratals meter i höjdseparation.

Inom trafikflyget är det mer regel än undantag att flygplanens rutter korsar varandra men detta görs alltid med separation i höjdled. Som minst är separationen i höjdled 1000 feet (600m) och det säger sig själv att du från marken omöjligt kan avgöra det ena planet flyger på 10000 feet och det andra på 10600 feet. Speciellt med tanke att du inte har en aning om planens storlek.

https://www.skybrary.aero/index.php/Separation_Standards#Vertical_Separation

Om du undersöker saken själv med t.ex FR24 så kommer du upptäcka att det handlar om helt vanliga trafikflygplan med helt vanliga piloter som flyger helt vanliga rutter.

Videon jag syftar på hade jag visat genom att klistra in länk om det inte var förbjudet med länkar på flashback.

Klart man ser genom skillnaden på storleken på planen.. om dom är på olika höjd.

Videon är det bästa beviset för chemtrails som jag har sett , tillåmed bättre än videos där contrails och chemtrails skapas samtidigt i samma bildruta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in