Citat:
Ursprungligen postat av
statsterrorist
Dina undersökningar är inte mycket värda. De duger inte till att förneka iakttagelser som andra personer gjort, såpass borde du väl inse.
Och skriv inte att jag "som vanligt sprider dynga". Man kan lätt tro att hela din hjärna är full av dynga.
För mig är undersökningarna värda jättemycket. Genom dem har jag konstaterat att de plan som lämnar strimmor efter sig är synliga på FR24 och att de är helt vanliga passagerarplan. Aldrig lyckats få syn på ett enda mystiskt chemtrailsplan. Så för mig är chemtrails ett icke problem - de existerar inte där jag befinner mig
En möjlig förklaring till våra totalt olika observationer kan ifs vara att chemtrailsplanen på något vis bara finns runt dig. De kanske dras till nano-chipen som du påstår att du har i din hjärna? Är det bara chippade människor som råkar ut för chemtrails?
Citat:
Ursprungligen postat av
statsterrorist
... förneka iakttagelser som andra personer gjort...
Hur vet du över huvud taget att dina iakttagelser är verkliga? Kan de inte vara implanterade minnen som finns i dina nanochip? Om "de" har lyckats chippa dig så har "de" med stor sannolikhet även lyckats implantera falska minnen.