2021-06-20, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Jo för visso men att se misshandlad ut med fläskläppar ser inte bra ut på en arbetsplats
Äsch, skit i det, huvudsaken hon är bra på att städa, som sagt!
Citera
2021-06-20, 23:38
Medlem
Homo-fils avatar
Nästan 1000 inlägg om stackars Ronja.

Om du inte vill att folk skall lägga märke till tatueringar och läppar från helvetet, gör inte det då!

Hur jävla svårt skall det vara?

Allt handlar bara om att lipa hos en tidning, nu fick hon ju in samma selfie I tryck.

22 år gammal, 5 ungar med olika araber, skit ner dig rövardottir.

Vi som modifierar kroppar för att vi står för det, vet vad det innebär.
Citera
2021-06-21, 00:07
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Nästan 1000 inlägg om stackars Ronja.

Om du inte vill att folk skall lägga märke till tatueringar och läppar från helvetet, gör inte det då!

Hur jävla svårt skall det vara?

Allt handlar bara om att lipa hos en tidning, nu fick hon ju in samma selfie I tryck.

22 år gammal, 5 ungar med olika araber, skit ner dig rövardottir.

Vi som modifierar kroppar för att vi står för det, vet vad det innebär.

Dumjävel, ungen är ju frostfödd.

Är ju värre med den sjuka kärringens dotter som bor hemma och inte skaffar några barn. Blir säkert med en arab förr eller senare för att protestera mot psykfallet till morsa.
Citera
2021-06-21, 00:12
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Så du omprövar din politiska övertygelse och ditt demokratiska inflytande för att ”pisskallar” har andra åsikter än dig på Flashback?

Är det inte du själv så lär närstående till dig ha fillers. Svårt att se varför du annars skulle ta i från de ömma tårna på detta vis.

Det säger nånting om man blåser upp denna ickefråga till en så här stor tråd.

Nej ingen av mina systrar och ingen annan jag har i min närhet har fillers eller tatueringar. Det är irrelevant. Kärringens svar är helt efterblivet. Men det har hon ju bevisat tidigare.

Till skillnad från andra har jag moraliska principer.
Citera
2021-06-21, 00:13
Avstängd
karlinges avatar
Fillers är vad tribals var för killar. Ni vet, det ni skaffade på 00 talet och idag ångrar och täcker.
Citera
2021-06-21, 00:16
Medlem
Det spelar ingen roll hur hon ser ut, huvudsaken hon utför arbetet till belåtenhet. Att ha opererade läppar och tatueringar är ingen anledning till att neka en anställning. Den arbetsgivaren lär åka på skadestånd med all rätt om hon anmäler, ( vilket jag hoppas hon gör)
Stackars tjej säger jag, hennes utseende säger inget om hur hon kan utföra ett arbete.
Ni som ger er på henne med allehanda sexuella anspelningar, ge er!
Hon är en ung kvinna som ser bra ut och söker arbete. Jag hoppas hon får ett bra jobb.
Citera
2021-06-21, 00:21
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsinnig
Det spelar ingen roll hur hon ser ut, huvudsaken hon utför arbetet till belåtenhet. Att ha opererade läppar och tatueringar är ingen anledning till att neka en anställning. Den arbetsgivaren lär åka på skadestånd med all rätt om hon anmäler, ( vilket jag hoppas hon gör)
Stackars tjej säger jag, hennes utseende säger inget om hur hon kan utföra ett arbete.
Ni som ger er på henne med allehanda sexuella anspelningar, ge er!
Hon är en ung kvinna som ser bra ut och söker arbete. Jag hoppas hon får ett bra jobb.

Det spelar ingen roll hur mycket du skall stå upp för henne, hon kommer inte att knulla dig ändå.

Vem skall hon anmäla vad til? Diskriminering för olaga utseende till instagram-nämnden?

Ja, stackars tjej. Hon är uppenbarligen mentalt handikappad, så det skulle hon kunna använda för att få sitt skadestånd hon är ute efter.
Citera
2021-06-21, 00:25
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Fillers är vad tribals var för killar. Ni vet, det ni skaffade på 00 talet och idag ångrar och täcker.

Off topic, men nej. Har tatueringar exakt överallt, och inte en enda "tribal".

Fördomar är roliga, men det stämmer inte alltid.

Glad påsk eller skit, alla vill ha massa pengar och sätta på sina bröder.
Citera
2021-06-21, 00:56
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Av bilden att döma verkar hon inte tillhöra skaran som gått för långt i läppförstoring så har svårt att koppla det till psykisk ohälsa.
Och var går gränsen för överdriven kroppsmodifikation?
Var och varannan människa tatuerar ju stora delar av sin kropp det är på modet nu.
Det ser förjävla fult ut, men jag tror heller inte att det beror på psykisk ohälsa.
Jag har inte sett nån bild och varje anställd har en arbetsgivare som bestämmer, vilka som ska vara företagets ansikten utåt.

Jag gissar att hon gjort sig omöjlig på andra sätt också.
Citera
2021-06-21, 01:00
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Rapporterad för personangrepp.
Sorry, men eftersom du inte angripits, kanske du ska försöka lugna ner dig lite.
Sekundärkränkt duger liksom inte.

Vill du få en riktig avhyvling är du välkommen till pappa Gaylord.
Jag tar tag direkt om pungen och ruskar om, när jag vill nå fram.

Det är både hälsosamt och stärkande för de svagsintaste debattörerna här.
Citera
2021-06-21, 01:06
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Det säger nånting om man blåser upp denna ickefråga till en så här stor tråd.
Sayre’s lag. Men om det nu är en sån icke-fråga, varför skriver du själv med sådan enveten passion?

Citat:
Nej ingen av mina systrar och ingen annan jag har i min närhet har fillers eller tatueringar. Det är irrelevant. Kärringens svar är helt efterblivet. Men det har hon ju bevisat tidigare.
Så vad driver dig? Du är nog den som drevat hårdast mot firman, ägaren, och ägarens familj i den här tråden.

Citat:
Till skillnad från andra har jag moraliska principer.
Det säger du? Det måste vara ena kuriösa moraliska principer, med tanke på hur du förtalar företagarens dotter som överhuvudtaget inte har haft något med denna händelse att göra.
Citera
2021-06-21, 01:59
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Då kan man ju börja med chefen.

Om chefen är ägaren så är det chefen som bestämmer detta.
Senast redigerad av Ohshit.Cuntwell 2021-06-21 kl. 02:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in