2021-06-20, 21:55
Medlem
Genant att varken Annie, Stefan eller Sabuni ställer upp på debatt i agenda. Hade väntat mig ett sista dödsryck vilket jag dessvärre blev bestulen på.
Citera
Medlem
liksom-fbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Om jag var i Löfvens skor skulle jag oroa mig mer för Kakabaveh.
Kanske långsökt att en die hard marxist skulle rösta på M.
Däremot kan hon väl vara frånvarande.

Sedan finns det väl möjlighet att någon i SD inte vill rösta på UK. Dvs kan gå åt andra hållet också.
Citera
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Talmannen glänser

Tänkte detsamma.

Nu, Ebba hon är så vacker. Sätt henne som statsminister. En sann representant som Sverige behöver med stöd av M, SD, L. Jämfört med den gråa steffe.
Citera
2021-06-20, 21:56
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Ebba är sjukt snygg ikväll!

Håller verkligen tummarna för att skitregeringen försvinner i morgon. Hultqvist och Morgan, blir skönt att bli av med dessa kräk
Citera
Bannlyst
Ebba: Det här är de sista dödsryckningarna av decemberöverenskommelsen
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Yes.., men vad vill Annie ha som kompensation ? För det kommer inte att komma gratis ifrån C.

Vad kan Annie vilja ha, som även V kan smälta ?
(för jag tror inte det blir billigt)
Jag ställde samma fråga tidigare i tråden. Massivt ökad invandring blev det vanligaste förslaget.
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Det är ett tve-eggat svärd som svingas nu. Det är inte bra om detta leder till att V blir större och får mer inflytande. En sådan utveckling vore väldigt dålig för Sverige.
Citera
2021-06-20, 21:57
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Fan Nooshi briljerade ju i agenda haha. Sluta med ert genustrams och allt det där, skärp invandringspolitiken och börja samarbeta med SD så har ni min röst
För övrigt viken surprise att Löfven inte ställer upp
Och Mikael Damberg skämmer ut sig, hade jag varit Vänsterpartist hade jag blivit ännu mer benägen att fälla regeringen pga honom
Ja, hon gjorde det bra i Agenda. Trots Kvartoft(S) patetiska lobbande.

Sverige är ju inte märkligare än att SD och V faktiskt skulle kunna sitta i regering tillsammans. I grund och botten vill man att alla ska ha det bra och med lite kompromisser skulle det fungera om folk kunde lägga tramsiga känslor åt sidan.

V kan man som SD:are ändå ha lite respekt för om man låter bli Ohlys och Sjöstedts barnsligheter. MP, C och S däremot finns det inget gott att säga om numera.

Få se om det blir en fin och historisk dag i morgon.
Citera
2021-06-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är alltid smidigt att låta någon som redan hoppat av tåget att bära hundhuvudet. Det är tamburmajoren som är skyldig, inte Sabuni.

Inte desto mindre accepterade även S, Mp och C att det skrevs in i överenskommelsen. Men det nämndes inte i TV-programmet.
Citera
2021-06-20, 21:58
Medlem
AreYouBacks avatar
Jag är full av beundran av Dagostar. Jag minns när hon som ny var med i 30 minuter och var lite spak men, nu jäklar. Hon är inte arrogant, hon är saklig och hon har argument som alla köper. V kommer segla upp i nästa opinionsundersökning. Jag röstar inte V men många av oss stödjer henne just nu.
Citera
Avstängd
Takpapps avatar
Fy fan vilken äcklig jävla lögnare idioten Damberg är. Sluta ljug! Han är vidrig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Satt bara och väntade på att få höra nått utbrott back stage utav Nooshi.

Måste säga att jag är ganska imponerad utav Nooshi, detta trotts att jag alltid har röstat sd...

Förstår inte denna helgonförklaring. Hon gick in såg allvarlig ut, pratade lugnt och sansat. Fick lite frågor svarade samma sak om och om igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in