2021-06-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, sjukt underhållande. Längtar redan till imorgon.

Kommer med 99% säkerhet bli avblåst. att vi äntligen skulle få misstroende mot Löfven.. nej sådan tur har vi inte.
Citera
Medlem
styrlunds avatar
Fyfan vilket maktfullkomligt rövhål bullfittan är i Agenda.
Citera
Medlem
Rollinghands avatar
Jag kommer aldrig att rösta på Vänsterpartiet men är full av beundran för Nooshi. Rakryggad, lugn och redig. Motsatsen till Löfven och Lööf.
Citera
2021-06-20, 21:46
Medlem
_killahs avatar
Jag gillar hur Damberg vägrar ta något ansvar.

"Varför backar inte regeringen?"
"Det är 4 partier som kommit överens!!"
"Varför backar inte 4 partier?"
"Det får du fråga dom!"

Men han är ju en av dom lol
Citera
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Kvartoft måste bantat rejält
Hon genomgick en operation (GB?) för ca ett år sen. Efter den blev hon betydligt smalare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ja, se vad bra det är när man svarar på de frågor som ställs och inte inleder med intränade fraser som "låt mig först konstatera..." etc. Hon lyssnar på de frågor som ställs och besvarar dem tydligt, lugnt och koncist. Imponerande.

Tror det stärker hennes förtroende rejält faktiskt, framförallt eftersom hon höll det väldigt enkelt. Det hade kunnat gå att utveckla resonemanget i frågan men det hade kunnat öppna för andra svårare frågor.

Inte för att jag skulle få för mig att rösta på V men Nooshi har uppenbarligen växt in i rollen som partiledare. Bäva månde S.
Citera
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Är ganska imponerad av Dadgostar. Jag är SD:are

Det är ovanligt i svensk politik att någon står på sig så här samtidigt som etablerade politiker gör bort sig. V har redan vunnit mediakriget, vi får se om S+C viker sig.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Intressant hur såväl Centerpartiet som Socialdemokraterna under dagen varit snabba att betona att det är Liberalerna som drev fram förnedringsklausulen.

Det är alltid smidigt att låta någon som redan hoppat av tåget att bära hundhuvudet. Det är tamburmajoren som är skyldig, inte Sabuni.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Ja, jag blev bara irriterad av att programledaren började tjafsa om pandemin som att det skulle spela någon roll när det gäller misstroendeförklaringen.

Programledaren var klockren. Hon grillade båda partierna och var opartisk. Tyckte hon ställde rimliga frågor till båda, sånt som folk vill veta.
Citera
2021-06-20, 21:47
Moderator
Chantres avatar
Stod han och sa att sossarna kan samarbeta med alla partier?
Citera
Avslutad
Dålig stil av vår landsfader att inte delta i Agenda då det som avhandlas inbegriper honom i allra högsta grad. Att regeringen kanske fälls är ju trots allt ganska exceptionellt men vår ledare har väl annat för sig. Kanske blir han tröstad av Ulla där hemma.
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Ja, jag blev bara irriterad av att programledaren började tjafsa om pandemin som att det skulle spela någon roll när det gäller misstroendeförklaringen.

Håller med, men det finns troligen ett stort antal där ute i stugorna som undrar detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in