2021-06-20, 18:39
Medlem
PRESStituerads avatar
Jag misstänkte att aggressiviteten hos journalisten skulle backfiera. Bättre att avfärda åsikter man inte gillar lugnt och sakligt.

Nu har han och frågan redan blivit humor över hela nätet

https://streamable.com/6540qo
Citera
2021-06-20, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Har dom fel i sina påståenden?

Jag har på rak arm upptäckt ett fel. Jeff Bezoz äger via sitt företag Nash holdings Washington Post. Bezoz är inte judisk på något sätt. Dissikerar man allt dessa foliehattar menar håller det aldrig.

Ny times ägs av ett medieföretag som heter Ny times Company. Detta styrs av Arhtur Greg Sulzberger. Vars farfar iförsig var judisk, men vars resterande familj är protestanter med tysk bakgrund. Som jag förstår är judendom maternalistisk och går i arv via modern.

Men så brukar det vara med alla judebesatta dårar. När man faktiskt tittar på allt de menar att "de utvalda äger" så är det ofta lögner, rakt av.

Ni är lika lögnaktiga och störda som extremvänstern och judehatet har ni gemensamt med islamistvänstern.

Därtill är västerländska medier generellt ganska anti-israel, pro palestina agendan är mainstream i mainstream medier.
Citera
2021-06-20, 18:45
Medlem
glowniggers avatar
Hahaha älskar såna här typexempel på "Oy vey, the goyim know. Shut it down!". Garvade högt när juden bokstavligen skakade utav ilska över att få sin folkgrupps smutsiga byk tvättad i TV.

Rätt intressant att läsa youtube-kommentarerna. Det verkar som att många börjar bli ordentligt "red pilled" när det kommer till judefrågan. Vi lever i intressanta tider.

Citat:
Ursprungligen postat av PRESStituerad
https://streamable.com/6540qo
Guld!
Senast redigerad av glownigger 2021-06-20 kl. 18:48.
Citera
2021-06-20, 18:47
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Har dom fel i sina påståenden?

I vilka avseenden menar du? Att judarna kollektivt konspirerar mot den ariska/vita rasen?
Citera
2021-06-20, 18:51
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
I vilka avseenden menar du? Att judarna kollektivt konspirerar mot den ariska/vita rasen?
Det är väl rätt välkänt. Att sedan juden försvarar sina intressen ilsket o med avbruten sändning visar ickeviljan o exponera sin makt öppet.
Citera
2021-06-20, 18:53
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det är väl rätt välkänt. Att sedan juden försvarar sina intressen ilsket o med avbruten sändning visar ickeviljan o exponera sin makt öppet.

Det är rätt så välkänt att det är en vanlig konspirationsteori som sprids av nazister ja.
Citera
2021-06-20, 18:55
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Att de inte vill använda sin plattform för att sprida antisemitism är väl inget konstigt.

Skulle väl inte påstå att det är antisemitism att påstå faktum. Han sa ju inget dumt om folkgruppen.
Citera
2021-06-20, 18:56
Medlem
glowniggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Jag har på rak arm upptäckt ett fel. Jeff Bezoz äger via sitt företag Nash holdings Washington Post. Bezoz är inte judisk på något sätt. Dissikerar man allt dessa foliehattar menar håller det aldrig.
Jag var tvungen att bildgoogla Jeff Bezos men det tog mig en bråkdel utav en sekund att identifiera honom som Ashkenazijude.
Citera
2021-06-20, 18:57
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Spännande att han inte ens nämner Der Ewige utan bara hintar om dem genom "du vet själv vilka jag talar om" - och det blir automatiskt utrett som antisemitism. Där erkänner ju åklagaren mer eller mindre självmant vilka det är det handlar om - och vilka det är man absolut inte får kritisera.

Det handlar mer om att det enbart finns en utbredd konspirationsteori om vem som styr media, inte om något erkännande. Inte svårt att göra ett rimligt antagande om vem han syftar på då.
Citera
2021-06-20, 18:59
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Spännande att han inte ens nämner Der Ewige utan bara hintar om dem genom "du vet själv vilka jag talar om" - och det blir automatiskt utrett som antisemitism. Där erkänner ju åklagaren mer eller mindre självmant vilka det är det handlar om - och vilka det är man absolut inte får kritisera.

"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize"

Vill påpeka att jag inte är emot judar i ren allmänhet, finns många bra människor som är judar, men de i absoluta toppen är en väldigt stor anledning till varför vi just nu i Sverige och västvärlden har den kaos som vi har. Om media rapporterade sanning och rättvist så hade världen idag varit ett mycket trevligare ställe. Man bör kunna kritisera dessa människor utan att bli kallad nazist.

Just saying.
Senast redigerad av Haddock93 2021-06-20 kl. 19:20.
Citera
2021-06-20, 19:01
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Skulle väl inte påstå att det är antisemitism att påstå faktum. Han sa ju inget dumt om folkgruppen.

Läs mina tidigare inlägg i tråden om du är nyfiken på mitt resonemang.
Citera
2021-06-20, 19:05
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Finns det ingen översättning till engelska, eller svenska, för den delen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in