2021-06-21, 07:39
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Kina äger ju redan världen mer eller mindre

Så Kina är judar?
Citera
2021-06-21, 07:53
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Nu får du nog plocka fram historia böckerna.........
Judarnas folkmord i Östeuropa... Populärt kallat "Bolsjevikrevolutionen" är det
största kända folkmordet vi känner till.... Drabbade inte bara Ryssland, utan hela östeuropa och
centraleuropa...... Nazisterna var rena amatörerna i jämförelse.....

"You must understand, the leading Bolsheviks who took over Russia were not Russians. They hated Russians. They hated Christians. Driven by ethnic hatred they tortured and slaughtered millions of Russians without a shred of human remorse. It cannot be overstated. Bolshevism committed the greatest human slaughter of all time. The fact that most of the world is ignorant and uncaring about this enormous crime is proof that the global media is in the hands of the perpetrators."
-- Aleksandr Solzhenitsyn

Dina revisionististiska historieböcker kanske stödjer ditt påstående men det är inte särskilt många i den verkliga världen som stödjer ditt påstående om att "judarna begick folkmord i ryssland, östeuropa och centraleuropa". Ja du har en nobelpristagare som påstår detta, det finns många andra som inte håller med men det misstänker jag inte är relevant för dig.

Ni nassar kastar all skit ni kan om judar mot väggen och hoppas att något fastnar. Men faktum är att de flesta av oss vanligt folk har fått nog av eran skit och det är därför som ni aldrig kommer bli relevanta i samhället igen. Ni har förlorat, era drömmar om renrasiga världar kommer aldrig att infrias. Ät skit.
Citera
2021-06-21, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Dina revisionististiska historieböcker kanske stödjer ditt påstående men det är inte särskilt många i den verkliga världen som stödjer ditt påstående om att "judarna begick folkmord i ryssland, östeuropa och centraleuropa". Ja du har en nobelpristagare som påstår detta, det finns många andra som inte håller med men det misstänker jag inte är relevant för dig.

Ni nassar kastar all skit ni kan om judar mot väggen och hoppas att något fastnar. Men faktum är att de flesta av oss vanligt folk har fått nog av eran skit och det är därför som ni aldrig kommer bli relevanta i samhället igen. Ni har förlorat, era drömmar om renrasiga världar kommer aldrig att infrias. Ät skit.

Den där härskartekniken som går ut på att kalla folk som är pålästa för nassar fungerar inte längre...lägg ner😄
Citera
2021-06-21, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Så Kina är judar?
En judisk snubbe från USA som jag kände här i kina spekulerade att kineser var en av Israels förlorade stammar, om han menade Han kineser kommer jag inte ihåg men jag tror att det var dom han menade.
Det finns Kinesiska Judar som härstammar från persiska Judar som kom via sidenvägen, idag ser dom kinesiska ut, dock är dom inte många.
Flera av dem konverterade till islam när muslimer tog mer o mer plats på sidenvägen....
Idag gifter sig många judar med kinesiskor.
Citera
2021-06-21, 08:51
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
"Nine times out of ten when someone quotes a Frenchman in English, they haven't bothered to look into the source of the quote" - Sokrates

(Australian senator deletes tweets after Voltaire gaffe, december 2015, BBC)

Varför förvanska och förlöjliga enkom för att förstärka din tes - blir bara löjligt...
Citera
2021-06-21, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bugg.och.jenka
Modern en Gise och på faderns sida finner du namnet Pollack. Men nej då, Jeff är inte judisk på något sätt.

På den biologiska faderns sida finner du namnet Jorgensen. Styvpappan var alltså en flykting från Kuba som flydde från Castro, där finner du namnet Bezoz.

Detta står alltså om pappan

Born in 1944 to a Baptist family in Chicago, Jorgensen moved to Albuquerque when he was in elementary school. His father worked at Sandia Base, where Bezos’ maternal grandfather Lawrence Preston Gise also worked, and the two knew each other, Bloomberg reported.

Jag vet att ni väldigt gärna vill att er paranoida världsbild ska stämma och jag vet att ni likt flat earthers vägrar se sanningen. Men Bezoz är inte på något sätt judisk. Även om era rasbiologiska "kunskaper" applicerar ett "askhenazi ansikte" på Bezoz.
Citera
2021-06-21, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Den där härskartekniken som går ut på att kalla folk som är pålästa för nassar fungerar inte längre...lägg ner😄

Fast grejen är att ni inte är särskilt pålästa. Ni anpassar sanningen enligt er egen världsbild. Mycket tar ni ifrån tomma intet och upprepar likt papegojor tills ni anser det vara en sanning.
Citera
2021-06-21, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
En judisk snubbe från USA som jag kände här i kina spekulerade att kineser var en av Israels förlorade stammar, om han menade Han kineser kommer jag inte ihåg men jag tror att det var dom han menade.
Det finns Kinesiska Judar som härstammar från persiska Judar som kom via sidenvägen, idag ser dom kinesiska ut, dock är dom inte många.
Flera av dem konverterade till islam när muslimer tog mer o mer plats på sidenvägen....
Idag gifter sig många judar med kinesiskor.

Har kontakter både i USA och Israel. Detta är taget ur tomma intet. Judar gifter sig i 99% av fallen med judinnor....
Citera
2021-06-21, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Har kontakter både i USA och Israel. Detta är taget ur tomma intet. Judar gifter sig i 99% av fallen med judinnor....
100% av judar jag känner I Asien är gifta med lokala kvinnor
Citera
2021-06-21, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
100% av judar jag känner I Asien är gifta med lokala kvinnor

När du säger det så, har en amerikans judisk fd buisnesspartner som bor i Vietnam och gift sig med en vietnamesisk kvinna...
Citera
2021-06-21, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Jo du har så klar rätt, dock tog jag det inte ur tomma intet, det är taget ur mitt eget perspektiv, min vän från USA var/är inte den enda Juden jag känner med kina koppling där finns en hel drös till
Citera
2021-06-21, 09:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Jo du har så klar rätt, dock tog jag det inte ur tomma intet, det är taget ur mitt eget perspektiv, min vän från USA var/är inte den enda Juden jag känner med kina koppling där finns en hel drös till

Kom på att du har en poäng har en judisk vän fd kollega som bor i Vietnam och gift sig med en jävligt snygg vietnamesisk brud.

Han ville få dit mig hade arrangerat med boende arbete och allt. Funderar faktiskt på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in