2021-06-19, 23:34
Medlem
yellowdayss avatar
Vill se Claesson till höger och flytta Larsson till mitten i nästa match. Kristoffer Olsson på bänken.
Citera
2021-06-19, 23:53
Medlem
Kanske bäst så. Få in en riktig krigare och pådrivare centralt i mitten. Sebben kan man lita på. Olsson har inte visat det där extra som behövs av han.
Hoppas Claeson steppar upp nu bara.
Citera
2021-06-19, 23:55
Medlem
In med Quaison på topp då kanske. Blir det sjukt köttigt och hårt och vi kör fast så må vi nog slänga in Berg sedan i så fall.
Citera
2021-06-19, 23:58
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowdays
Vill se Claesson till höger och flytta Larsson till mitten i nästa match. Kristoffer Olsson på bänken.

Ja, och det är ganska troligt. Kanske t.o.m. att Quaison petar Berg? Men det nåt extra i så fall...

Mot Polen tror jag att Berg får sin sista chans. Annars tar Quaison eller ev. Kulusevski den platsen.

Claesson startar, med Larsson centralt (Olsson ut). Kulusevski byter av Claesson och Quaison Berg.
Citera
2021-06-20, 01:08
Medlem
Korders avatar
Matchen mot Polen blir jävligt spännande. Två lag som har allt att vinna på att just vinna. Polen måste vinna för att kunna gå vidare. Sverige måste (antagligen) vinna för att vinna gruppen och därmed få en på pappret lättare väg framåt.

Ut med ballerinan Olsson och in med rivjärnet Larsson centralt så ska vi nog allt kunna mala ned polackerna också.
Citera
2021-06-20, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nej.
Ok
Citera
2021-06-20, 08:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
In med Quaison på topp då kanske. Blir det sjukt köttigt och hårt och vi kör fast så må vi nog slänga in Berg sedan i så fall.
Tror det blir bra, Berg kommer in med pigga ben när polackerna är tröttkörda.
Citera
2021-06-20, 11:11
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här lite svensk-polsk krigshistoria om Gustav II Adolfs Polenkampanj som kan fördjupa allmänbildningen om våra länders gemensamma historia inför mötet med Polen. Den genomsnittlige polacken har säkert bättre koll på sin historia än den genomsnittlige svensken.

Vad gäller matchen så hoppas jag att vi vågar sätta in Kulusevski från start och bänka Berg.
Citera
2021-06-20, 11:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Här lite svensk-polsk krigshistoria om Gustav II Adolfs Polenkampanj som kan fördjupa allmänbildningen om våra länders gemensamma historia inför mötet med Polen. Den genomsnittlige polacken har säkert bättre koll på sin historia än den genomsnittlige svensken.

Vad gäller matchen så hoppas jag att vi vågar sätta in Kulusevski från start och bänka Berg.

Quasion borde man väll också få in tycker jag vem kan han ersätta? Sen får vi hoppas att Jordan iallafall får en bänk plats:/
Citera
2021-06-20, 11:55
Medlem
Lundbondens avatar
Jag tror inte att Granqvist, Larsson, Lustig, Berg, Svensson kommer sluta i Landslaget efter EM. Anledningen är VM, som bara är ett år bort.
Citera
2021-06-20, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Jag tror inte att Granqvist, Larsson, Lustig, Berg, Svensson kommer sluta i Landslaget efter EM. Anledningen är VM, som bara är ett år bort.

Jo det tror jag, otroligt spännande landslagsuttagningen till höst då.
Citera
2021-06-20, 13:30
Medlem
-Isak - Quaison -
-Forsberg - Ekdal - Larsson - Kulusevski-
-Augustinsson - Danielson - Lindelöf - Lustig
- Olsen -

Mot Polen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto