2021-06-20, 06:44
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Du drar slutsatsen att hon blivit "sårad". Jaha.

Det finns gott om människor som inte lipar om sådant.

Har hon blivit tvungen att se ut som en clown pga att hon känt sig sårad, eller är det hela grejen med att hon känner sig kränkt nu?
Det är nog lite mer komplicerat än så.
Citera
2021-06-20, 06:46
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Personligen så gillar jag när allt bara är naturligt. Det är bäst av allt. 10 av 10 på det
Synd att inte skönhetsindustrin har samma tänk kring kvinnors utseenden. Är väl inte lukrativt nog för dem även om vissa förändringar setts på sistone när det kommer till utökade kroppsideal.
Om inte kvinnor ständigt överöstes med diverse tips om hur de ska måla sina läppar för att få dem att verka större och fylligare så skulle ni inte sitta här och klaga på Ronjas läppar då hon förmodligen aldrig skulle fått för sig att förstora dem.

Även vanliga män verkar ju föredra större läppar framför tunna på kvinnor vilket gör det ännu mer märkligt och obefogat när de attackerar de tjejer som sen försöker leva upp till dessa ideal.

Citat:
OK. Om du inte känner dig träffad, så är det väl inga problem?

Du blev förbannad för att det var en kvinna, som du är noga med att poängtera om och om igen. Jag förstår. Alla kvinnor har blivit våldtagna hela tiden av alla män. Därför är det frikort att göra vad som helst.
Så bara för att de inte drabbar mig personligen så behöver jag inte bry mig om dessa orättvisor? Låter inte särskilt medmänskligt i mina öron.

Sen så vill jag inte besvara din sista mening då den innehåller både en lögn och en halmgubbe. Bättre att göra lite frukost istället.
Senast redigerad av AuticaMinore 2021-06-20 kl. 06:48.
Citera
2021-06-20, 06:47
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Det är nog lite mer komplicerat än så.

Ja, det är mer komplicerat än så. Du kanske kan utveckla lite, eller skall jag man-splaina för dig hur det är?

Om man förändrar sin kropp på sätt som sticker folk i ögonen (jag har det själv, notera), så har man inte rätt att lipa om det efteråt.
Citera
2021-06-20, 06:51
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ja, det är mer komplicerat än så. Du kanske kan utveckla lite, eller skall jag man-splaina för dig hur det är?

Om man förändrar sin kropp på sätt som sticker folk i ögonen (jag har det själv, notera), så har man inte rätt att lipa om det efteråt.
Du har alll rätt till allt. Tro inte något annat. Men om du söker jobb är det kanske en annan sak.
Senast redigerad av Flashsmash 2021-06-20 kl. 06:55.
Citera
2021-06-20, 06:55
Medlem
Homo-fils avatar
Förstod allt fel, skyller på att klockan är tidigt och jag vaknade full.

Ja, en del män har sett ner på kvinnor. Är det det enda viktiga?

Den här stackaren försökte söka arbete, och fick nej.

Det är jävligt märkligt att jag börjar bli gammal, och aldrig lyckats trycka ner en kvinna, någonstans. Min känsla är alltså att kvinnor har exakt samma rättigheter och förutsättningar som män.

Men sedan dyker det upp idioter som denna, då skall man börja böla över minsta lilla.
Citera
2021-06-20, 06:58
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Förstod allt fel, skyller på att klockan är tidigt och jag vaknade full.

Ja, en del män har sett ner på kvinnor. Är det det enda viktiga?

Den här stackaren försökte söka arbete, och fick nej.

Det är jävligt märkligt att jag börjar bli gammal, och aldrig lyckats trycka ner en kvinna, någonstans. Min känsla är alltså att kvinnor har exakt samma rättigheter och förutsättningar som män.

Men sedan dyker det upp idioter som denna, då skall man börja böla över minsta lilla.
Ronja är en idiot, du har rätt (tror jag).
Senast redigerad av Flashsmash 2021-06-20 kl. 07:02.
Citera
2021-06-20, 07:38
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ronja är en idiot, du har rätt (tror jag).
Ronja rövardottir kan lycka till med att hitta ett nytt jobb. Ser fram emot uppföljning i expressen om hur hon blivit illa behandlad när hon skickat en bild på sin fitta med ankläppar där nere med.
Citera
2021-06-20, 07:45
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p5y
Helt rätt av arbetsgivaren men lite överdrivet svar. Kanske inte behövde skriva det just sådär. Också stackars flicka som blir rädd att söka fler jobb, bidrag hej.
Du förstår väl att det arbetsgivaren skrivit är ett svar på en invändning på varför hon inte fick jobbet.

Självklart är det inte 1a svaret till ankfejset!

Subban outar dessutom namnet på arbetsgivaren.

Äcklig Subba med son som heter Collin med två L haha. Stackars stackars pojk med en sån mamma!
Citera
2021-06-20, 07:52
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Vi får hålla oss till exemplet i tråden och där hånar kärringen Ronja.
Det är väl för fan skillnad på gula tänder och köpta ankläppar din knallkork!
Citera
2021-06-20, 07:54
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Ja, vad säger lagen?

Negativ särbehandling är det.

Jag är född med en redigt stor kuk. Ska det hindra mig från att få arbeta som badvakt/strandvakt?
Går du till intervjun i badbyxor, klappmongo?
Citera
2021-06-20, 08:08
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Fast städfirman låtsas ju vara synsk, dom antar att Ronja inte kommer passa utan något bevis för det antagandet.
Städfirman söker VÄLVÅRDADE personer

Ankläppar och halstatuering är Inte välvårdat i egenskap av städning i andras (ofta äldres) hemmiljö!
Citera
2021-06-20, 08:11
Medlem
Trodde man skulle diskutera situationen där Ronja blev nekad jobb pga utseende, men ser massa personangrepp om saker som är irrelevant?? Så onödigt. Höj er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in