Citat:
Ursprungligen postat av
Flashsmash
Personligen så gillar jag när allt bara är naturligt. Det är bäst av allt. 10 av 10 på det
Synd att inte skönhetsindustrin har samma tänk kring kvinnors utseenden. Är väl inte lukrativt nog för dem även om vissa förändringar setts på sistone när det kommer till utökade kroppsideal.
Om inte kvinnor ständigt överöstes med diverse tips om hur de ska måla sina läppar för att få dem att verka större och fylligare så skulle ni inte sitta här och klaga på Ronjas läppar då hon förmodligen aldrig skulle fått för sig att förstora dem.
Även vanliga män verkar ju föredra större läppar framför tunna på kvinnor vilket gör det ännu mer märkligt och obefogat när de attackerar de tjejer som sen försöker leva upp till dessa ideal.
Citat:
Ursprungligen postat av
Homo-fil
OK. Om du inte känner dig träffad, så är det väl inga problem?
Du blev förbannad för att det var en kvinna, som du är noga med att poängtera om och om igen. Jag förstår. Alla kvinnor har blivit våldtagna hela tiden av alla män. Därför är det frikort att göra vad som helst.
Så bara för att de inte drabbar mig personligen så behöver jag inte bry mig om dessa orättvisor? Låter inte särskilt medmänskligt i mina öron.
Sen så vill jag inte besvara din sista mening då den innehåller både en lögn och en halmgubbe. Bättre att göra lite frukost istället.