Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Lite så. Satt och retade mig inför matchen på Simon Banks jävla skitkrönika där han lyfte fram Forsberg och Olsson som nycklarna till att vinna. Så jävla trött på medias konstanta lögner om hur bra och nyttig Olsson är. Jag var kritisk mot honom från början och det har bara blivit värre med tiden.
Han ska uuuut, som Wikegård hade sagt.
Simon Bank har en poäng
Den matchen som Olsson gjorde mot Spanien på Friends är fortfarande bland det bästa jag har sett tekniskt av en Svensk innermitt under min livstid.
Sedan har han brister, speciellt i spelet utan boll. Men va fan sett till vilka Asperberger Janne vill slänga in istället Gustav Svensson (spelar i en liga som knappt kommit igång i KINA) eller typ Jakob Johansson (sjukt att han inte är uttagen med tanke på motvieringen för Granen).
Det ändå jag kan tänka mig är Kulusevski, Claesson på kanten och att man flyttar in LArsson i mitten.
Lustig och Bergs första touch sjukt att du inte stör dig på detta.
Lustig ska rensa bollen skjuter den på djupet med sikte mot hörnflaggan bollen går till inkast 10 meter efter mittlinjen.
När Lustig vinner en nickduell eller ska slå bollen så känns han som den där spelaren i P14 laget som fick en växtspurt i puberteten och har totalt tappat koordination förstår varför han var så petad i Beligen....