2021-06-17, 21:27
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Naturligtvis har Kajsa Anka fått en jobbanvisning av AF, och tvingats söka ett jobb hon inte vill ha. Ett passande foto för garanterat avslag, och arbetsgivaren, som tröttnat på bimbos, gav svar på tal. Kajsa Anka såg då sin chans till 15 minutes of fame på sociala medier och i aftonhoran. Nu har 15 minuter gått och det är dags att gå vidare, chop chop.
Citera
2021-06-17, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Rätt åt henne!!! Hahaha
Håller me’
Citera
2021-06-17, 21:31
Medlem
Städfirman skriver på sin hemsida

"Fagers Hemservice är ett serviceföretag med över 10 år i branschen. Tack vare att vi noga väljer ut våra medarbetare och gör allt vi kan för att tillgodose våra kunders önskemål, så kan vi garantera att du blir mer än nöjd efter att ha anlitat oss!"

Vidare:

"Förutom att vi utför hemservice i världsklass så gör vi även det där lilla extra som ger guldkant på tillvaron. Vi på Fagers är nämligen JA-sägare, därför kan du be oss om i stort sett vad som helst. Du kommer att bli överraskad över hur mycket vi kan fixa åt dig."

De låter nästan som de skulle polera lite vad som helst
Senast redigerad av carlydeveloper 2021-06-17 kl. 21:34.
Citera
2021-06-17, 21:32
Medlem
hippilis avatar
Förstår att det inte blev jobb, vem vill ha en anställd som ser ut som blivit misshandlad och har fläskläpp.
Citera
2021-06-17, 21:46
Medlem
Psykosams avatar
Jag tycker den där Emma Fager är riktigt snygg, hur får man till en dejt med henne? Pryd tjej det där, till skillnad från horan som tråden handlar om. Sådana har man kört efter x antal fyllekvällar, discofittor allihopa.
Citera
2021-06-17, 21:48
Medlem
De jag känner som gjort anknäbbar har varit psykiskt sjuka och haft dåligt utbildning. Ingen tycker det är snyggt, men de sjuka intalar varandra det. Fulaste som finns. Men bra att idioterna stämplar ut sig med en gång
Citera
2021-06-17, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
"jag törs inte söka flera jobb"

Hon bekräftade bara att man inte kan anställa sånt folk.

Ankläppar, silikon, botox, tatueringar och piercingar ger ett oseriöst intryck och visar på att personen är omogen och själv fixerad.

Det är var att välja. Avstå den här skiten och gör dig attraktiv på arbetsmarknaden eller tvärtom. Det är inget måste att injicera skit i läpparna. Det gick alldeles ut märkt förr med. Idioter
Citera
2021-06-17, 21:52
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Medarbetarna representerar företaget oavsett när de träffar kund.

Det är uppförsbacke att bygga förtroende hos kunderna om företaget representeras av folk som ser ut som kåkfarare, knarkare eller omogna tonåringar. Varför ska företaget välja att starta i uppförsbacke om de istället kan anställa människor som ger ett förtroendeingivande och vuxet intryck när de träffar kunderna?

Flera kommer med argumentet "representerar företaget". Okej men gör chefen det?
Jag säger inte att man absolut måste anställa tjejen, men man kan skriva "tack för din ansökan, men du matchar inte den vi söker".
Det chefen har gjort är att förnedra tjejen bara i syfta att få henne och må dåligt.
Inte fan är jag sugen på att köpa tjänst av ett företag där chefen är ett rövhål och bara kränker folk godtyckligt.
Citera
2021-06-17, 21:52
Medlem
Jag väntade mig en tjej med fult opererade läppar men detta var ju en naturligt snygg tjej. Det ligger mycket avensjuka i det där svaret
Citera
2021-06-17, 21:54
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Definitivt en kvinna. Förmodligen en avundsjuk äldre sådan.

Avundsjuk ja eller hur ,,hon ser ut som skit det är ett faktum för de flesta betraktarna.

Sen kan man undra över varför ägaren svarar som hon gör, men kan tänka mig att hon
blev lite lack på att en tjej som matchar det dom eftersöker så illa så hon skrev ett svar som
är helt onödigt och oproffsigt. Så Ronja har rätt i att där vill man nog inte jobba iallfall.

Bättre att bara svara att de inte går vidare med hennes ansökan.
Citera
2021-06-17, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Givetvis bör företag inte få anställa vilka de vill.

Rekryteringen ska skötas av någon myndighet och vara genus-mens-vänster-mångfalds-neger-läpp-certifierad.
abslut.., vi måste ha en myndighet som mäter ev. läpp-kontra hudfärg. DNA test.
Mina svenneläppar kommer jag inte undan med,
Citera
2021-06-17, 22:06
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Är det Yv*nne F*ger som svarat henne? Avundsjuk städfirma-kvinna som passar på att stämpla en yngre tjej med dobbarna före när hon fick chansen, men hur tänker man som företagare? Nu har hon kvällspressen och hela Sveriges unga tjejer efter sig Ankläppar+superfilter är den här generationens "stringtrosor och kinestecken i svanken", bara lite mer permanent och ännu mer idiotiskt. Vilka män är det som gillar den där look:en?!

Mor och dotter:
https://www.fagershemservice.se/om-oss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in