Jag håller med om att hon kunde ha en proffsigare bild. Jag håller också med om att man som ägare över ett företag ska ha full frihet över vem han anställer. Tycker man att ägaren har en orättvis eller diskriminerande rekrytering, så bojkotta och sprid info så de som håller med dig också kan bojkotta. Så ska en bra, och fri, marknad fungera - total frihet vem man rekryterar från ägaren, och total frihet att bojkotta från konsumenten. Ingen tvingar någon att göra något, bara helt fritt. Detta gör att företag med policys som folk inte tycker om kommer dö ut eftersom kunderna väljer alternativ man tycker är bättre.
Men där tar det stopp.
Till er som kallar henne fula saker och lägger äckliga kommentarer - vad är det för jävla sätt att bemöta någon som bara vill ha ett jobb för att försörja sig och bidra till samhället? Ni som skriver saker som "kuksugarläppar" och "sprutluder", är ni helt jävla pantade? Så jävla sorgligt att se att det faktiskt finns folk som är och beter sig som er.
Sätter en peng på att ni är såna som klagar på blattars kvinnosyn. "Fatta sjukt att muslimer T V I N G A R tjejer att ha burka, vilket KVINNOFÖRTRYCK jävla mussar som vill bestämma över hur tjejer klär sig" och sekunden senare sitter man här och trycker ner och kallar en tjej för hora för att hon ser ut på ett visst sätt. Hallå eller.
Ronjas enda fel var att hennes bild är för casual och nu sitter det en hel jävla arme av sopiga luffare och kallar henne sprutluder. Sen går man och grinar i en annan del av forumet över att svenska tjejer har dålig attityd. Undra varför.....
Man kan ge exakt samma kritik utan att vara en jävla fitta. "Tyvärr har jag valt att ge tjänsten till någon annan. Ett tips för framtida jobbsökningar är att ha en lite mer nedtonad bild, den bilden du har nu kan uppfattas som oseriös då det mer ser ut som en instagram-bild än en bild för professionella sammanhang. Jag kanske är gammaldags men jag tror många delar denna uppfattningen. Lycka till".
Jävla nitlottar hela högen.