Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Amen alltså allvarligt talat, hur blåst får man vara? I Israel har de i princip ingen smittspridning, i Storbritannien sprids smittan bland de som INTE vaccinerat sig.
hur kan du veta det? Det är mkt möjligt att det kan sprida sig bland de som inte haft covid, men vad spelar det för roll när alla riskgrupper fått sitt vaccin?
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Och ändå svamlar du om att det är de vaccinerade som blir sjuka och smittade när rapport efter rapport visar att de vaccinerade INTE smittar och INTE blir sjuka och att smittan ökar bland de som INTE vaccinerat sig?
jag säger att de kan bli sjuka. Vaccinet verkar fungera mkt bra, men det är inget som intresserar mig som redan haft covid.
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Alltså jag bara dör på hur blåst du verkar vara liksom. Är du verkligen på riktigt? Fattar du inte att det är DU som är den stora boven?
Jag är den stora boven för jag inte vill delta i världens största fas 3-studie någonsin?
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Det är DU som sprider smittan.
nej det gör jag inte då jag redan haft viruset och gått vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Det är DU som sabbar för alla andra för att du är så sjukt blåst. Helt otroligt alltså, man bara dör när man tänker på det
nej det gör jag inte. Du får ta vaccinet om du vill så gör jag som jag vill
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
du och dina case. Säger ingenting det där nu när riskgrupperna fått sitt vaccin.