2021-06-16, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhubarbwire
Ingen som snappat när tingsrätten planerar att meddela sin dom?

Jag tror att det är rättegång även idag och att dom meddelas om ett par veckor från och med idag. Men de bör väl skriva vad de yrkar på som straff osv va??
Citera
2021-06-16, 20:41
Medlem
spoilers avatar
"En av de tre män som åtalats för våldtäkt på en kvinna i en villa i Mariestad släpptes på fri fot efter avslutad rättegång."

https://sverigesradio.se/artikel/grova-valdtakten-i-mariestad-en-slappt-i-vantan-pa-dom
Citera
2021-06-17, 00:49
Medlem
Tjejen elr va man du ska kalla henne , har tjatat väldigt länge om att få komma hem till Nicco , till slut fick hon det, allt är uppgjort från hennes sida vilket är helt sjukt , hon har sökt på internet hur hon ska gå tillväga för att sätta dit dom sen flera månader tillbaks , det kom upp i tingsrätten , men dom mupparna som sitter där är ju inte ens utbildade , dom vikarierar som vaktmästare på fritiden typ och är smygrassar/alkolister.

så hoppas innerligt att hovrätten friar dom .

Men till 100% så har den hemska människan vart med på att få kuk för att sen anmäla!!!

Dessutom har hon redan skaffat en ”ny” kille oj va tramatuserad hon verkar vara . Hon är och förblir en jävla madrass som hon är känd för !
Citera
2021-06-17, 09:13
Medlem
GaltJohns avatar
Nu måste ju FUP finnas. Ska vi skramla ihop pengarna ifall den är dyr att få ut?
Citera
2021-06-17, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaltJohn
Nu måste ju FUP finnas. Ska vi skramla ihop pengarna ifall den är dyr att få ut?
Nu hinner (pallar) jag inte leta i tråden men vill minnas att fupen var belagd med sekretess i sin helhet. Synd, det hade varit intressant att läsa inte minst förhören i sin helhet.

Vi får nog ge oss till tåls och vänta på domen.
Citera
2021-06-17, 09:32
Medlem
GaltJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Nu hinner (pallar) jag inte leta i tråden men vill minnas att fupen var belagd med sekretess i sin helhet. Synd, det hade varit intressant att läsa inte minst förhören i sin helhet.

Vi får nog ge oss till tåls och vänta på domen.
Men vi har ju konstaterat i tråden att man inte kan belägga en hel FUP med sekretess. Den ska sekretessprövas varje gång någon begär ut den.
Citera
2021-06-17, 09:44
Medlem
Vem av dom har de släppt ?
Citera
2021-06-17, 09:52
Medlem
Förmodligen är det Em*l som är släppt.

Då dom andra små pojkarna är Mariestads bor.

Läser man artikeln i lokalposten så får dom nog stanna kvar där över sommaren.
Citera
2021-06-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyklisten99
Herregud. Att det finns så små, osäkra och obetydliga människor som du.

Lycka till i livet.

Kram på dig.

Ifall en kvinna har upplevt det hela som en våldtäkt så ska det av rättssystemet sedan utredas och sen ska de som bedöms vara skyldiga straffas därefter osv. Att sedan denna wannabe-idioten ska försvara de misstänkta innan en dom gör det bara mer patetiskt och visar på att de uppenbarligen har gjort vad de gjort. If You can’t do the time, don’t do the crime va!! Jävla luffare som inte kan brösta vad de har gjort och hoppas på 5 år så är Mariestad säkrare några år iaf.
Citera
2021-06-18, 08:20
Medlem
Undrar om Em*l B*javica vågar bo kvar i Töreboda!

Sambolivet fortsätter nog, då pengar ifrån skumma affärer rullar in!

Nää, bäst är nog om han säljer hus och bilar och flyttar till släkten i hemlandet!

Och det får man nog önska att alla tre gör, dom kan ta med sig lössen som är runt omkring dom också!

Och lärarinnan i Mariestad jobbar kvar som lärare?
Citera
2021-06-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheva65an

Och lärarinnan i Mariestad jobbar kvar som lärare?
Ja genom sambon som jobbar där ska hon vara kvar. Hade jag varit hennes chef eller närmaste hade jag ju frågat henne om det inte är smart att kanske ta å byta arbetsplats snart. Inte många föräldrar som kan ha förtroende för henne tycker jag.
Citera
2021-06-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storkuknils
Ja genom sambon som jobbar där ska hon vara kvar. Hade jag varit hennes chef eller närmaste hade jag ju frågat henne om det inte är smart att kanske ta å byta arbetsplats snart. Inte många föräldrar som kan ha förtroende för henne tycker jag.

Haha kul att ha Tony Montanas idols sambo som ska lära barnen räkna.
- Ok barn, om ni har 10 gram ladd och sen tar 1000 kr grammet, bla bla.

Nä, hon kan väl vara hur bra lärare som helst trots att hon är sambo med en kriminell?? Hon har väl inte gjort något och borde inte vara med i tråden. Han ska däremot straffas om han är skyldig till anklagelserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in