2021-06-11, 09:14
Medlem
GaltJohns avatar
Personerna som är här inne och försvarar gänget tänker uppenbart inte på Streisand effekten. Nu blir ju personerna här i tråden än mer nyfikna och är villiga att kanske hosta upp en ordentlig slant för att få fram FUP.
Citera
2021-06-11, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaltJohn
Personerna som är här inne och försvarar gänget tänker uppenbart inte på Streisand effekten. Nu blir ju personerna här i tråden än mer nyfikna och är villiga att kanske hosta upp en ordentlig slant för att få fram FUP.
Onekligen. Att det finns livsstilskriminellt skräp är inget nytt eller uppseendeväckande i sig. Det som gör att det här skräpet sticker ut är dels att vi får en direkt insyn i hur man bland dem mäter sin upplevda status, hur man mäter vad som är rätt och fel med sitt våldskapital och liknande intressanta inblickar i deras resonemang. Att det i det här fallet finns en urtjusig fasad med en prisad lärarinna som åtnjuter frukterna av långvarig grov kriminalitet samtidigt som hon åtnjuter arbetsgivarens och medias underlåtenhet att ens ifrågasätta gör ju inte historien mindre intressant. Sopranos på svenska.
Citera
2021-06-11, 14:28
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuevablue
Inspirit81 , hahaha han har väl knullat din morsa df du hatar på han så mkt , kryp tillbaks till din husvagn din luffare så kan du fortsätta vara avendsjuk på att han får i ett fint hus 😂,

Skicka PM du med ditt nr så lovar jag att vi kan mötas upp utanför din husvagn?

och ja tjejen var med på det tror du hon annars skulle va där ? Elr blev hon kidnappad till huset där hon sög 3 kukar?

Va en man och skicka ditt nr nudå ska vi se hur tuff du är ditt smuts !

jag jag är jätteavundsjuk på han kommer få sitta på skogome eller annan skyddsanstalt för snabbknullare pedofiler och tjallare..jätte avundsjuk faktiskt......jag behöver inte ens kommentera hur jag bor irrelevant..men du lär dej stava lite bättre iaf...har du skolckat ifrån SFI:N????....du ville ses så skicka du ditt nr om du nu är så tuff IRL..jag är presonligen mer rädd för en smurf än för dej ....och återigen jag bor inte på din camping med dina gipsypolare..så äger ingen husvagn ens....jag har starka anningar om vem du är ändå ...
Citera
2021-06-12, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonzaiMannen
Ha, ha. Det är patetiskt och höra en sådan som dig.
Det syns tydligt på dina inlägg att du ser upp till de där jäkla rötäggen.
Du vill spela i deras division men får nöja dig med att vara hantlangare åt dem och sköter du dig så kan du få tvätta nån av deras kokainslädar som de åker omkring i.
Troligtvis så är du en misslyckad gitarrist som inte kan få tjejer den vägen, eller så har du stått i en korvmoj och drömt om Ferraris och liknande och fått hålla tillgodo med nån japansk riskokare och en nummerplåt med texten ”COOL” eller nåt.

Men att det där äcklet Farshid tvingat sig på tjejer förr är ju inget nytt.
Skillnaden är att en tjej äntligen vågat anmäla, även om hon står under stark press av några i hans närhet, att ta tillbaka anmälan.

Frågor från utomstående läsare i landet som precis kommit över denna tråd;

Vad tror du händer om gärningsmännen hotar brottsoffret med att ta tillbaka våldtäktsanmälan? Läggs detta fall ned då? Vidare undras, hur många år får förövarna och när kommer domen? Verkar som att ryktet spridit sig i Skaraborg enligt de länkar folk har laddat upp här inne?

Jobbar läraren (som även namngetts här på Flashback) kvar på skolan som någon tidigare skrev här på forumet?
Senast redigerad av PeterVillman 2021-06-12 kl. 01:25.
Citera
2021-06-13, 01:05
Medlem
Inspirit81: jag fick IG i svenska tyvärr men ja det märks väl, men inget jag lägger någon större vikt på då jag redan är miljonär och inte bor i någon husvagn.
Nej nej du äger inte ens en husvagn altså.

Då antar jag att soc står för din enrummare någonstans i landet.

Jag om du vet vem jag är så är väl det bra för dig då kan du väl skicka ditt nr i PM så får vi slå varandra en signal tkr jag?
Citera
2021-06-13, 18:54
Medlem
Citat:
Inspirit81: jag fick IG i svenska tyvärr men ja det märks väl, men inget jag lägger någon större vikt på då jag redan är miljonär och inte bor i någon husvagn.

Jag om du vet vem jag är så är väl det bra för dig då kan du väl skicka ditt nr i PM så får vi slå varandra en signal tkr jag?

Ja, man kan ju göra sig en bra hacka på att sälja stöldgods såsom bland annat fälgar, däck, telefoner och kameror…..och langar man kokain och roliga piller ovanpå det så byggs ju kapitalet upp.

Men till slut så åker avskräde som du dit och får skaka galler ett tag.
Tyvärr så kostar det oss skattebetalare en massa pengar, men jag betalar gärna en slant för att tattare som du får sitta inne.

Men viktigast just nu är att dina idoler Farshid & Co blir inlåsta läääänge.
Citera
2021-06-13, 19:55
Medlem
GaltJohns avatar
Citat:

Ärligt talat vem flexar du för här? Ingen här i tråden verkar vara ett dugg intresserad.
Citera
2021-06-13, 20:38
Medlem
GaltJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterVillman
Frågor från utomstående läsare i landet som precis kommit över denna tråd;

Vad tror du händer om gärningsmännen hotar brottsoffret med att ta tillbaka våldtäktsanmälan? Läggs detta fall ned då? Vidare undras, hur många år får förövarna och när kommer domen? Verkar som att ryktet spridit sig i Skaraborg enligt de länkar folk har laddat upp här inne?

Jobbar läraren (som även namngetts här på Flashback) kvar på skolan som någon tidigare skrev här på forumet?
Som jag fattat det jobbar hon fortfarande kvar. Lite konstigt då hon är dömd för brott.
Citera
2021-06-14, 15:44
Medlem
Inspirit81 , inte riktigt så jag tjänar mina pengar på , men har du hört talas om att man kan göra mycket pengar på aktier så där har du svaret , man blir inte ”miljonär” på att sälja kokain det enda man får från att sälja kokain är problem .

Ja det visar sig hur länge dom kommer få skaka galler,

Men inspirit81 du visste vem jag var, vf kan vi då inte bara diskutera detta på telefon och vara trevliga mot varandra ?
Citera
2021-06-14, 15:47
Medlem
Föregående inlägg var till bonazimannen.

Galtjohan: flexar gör man väl ändå med tex snygga tex ? dessutom svarar folk mig så lite intresserade lär väl någon av dom va?
Citera
2021-06-14, 19:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:

men mycket tjat om husvagnar så en zigenare är du mest troligen
Citera
2021-06-15, 14:31
Medlem
Rhubarbwires avatar
Ingen som snappat när tingsrätten planerar att meddela sin dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in