2021-06-16, 23:33
Medlem
Uschlings avatar
Det här ser inte alls bra ut.
Och det kommer sannolikt snart att gå ganska så rejält åt pipsvängen åt endera hållet.
Han har det svårt, och verkar vara inne i en ond cirkel som han inte kan bryta själv.
Och då går det fort utför...

Tycker personligen att det är trist och ledsamt varje gång man ser någon lida, råkar illa ut eller blir allvarligt sjuk.
Och jag har sett så mycket missbruk och psykisk sjukdom i mina dagar så jag vet vilket enormt lidande det är.

Måste hålla isär sak och person nu.
Saken, alltså det som gjorts (ekonomi, för egen vinning) kan anses som och är oredligt, ja absolut.
Men personen, människan behöver vård och att tas om hand för både beroendet och psykisk ohälsa.

Någon i närheten bör ingripa, och se till att han tas in.
Citera
2021-06-16, 23:36
Medlem
getbusys avatar
Haha de roliga är att Håkan tror att alla som trollar han är vänster😂 saken är att ALLA trollar han för han är helt sinnessjuk.
Citera
2021-06-16, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Undrar hur det känns att vara Håkan och vakna om mornarna. Vad gör han först? Går och bakfyllebajsar eller kollar om han lagt upp något på jotoob kvällen innan?

Troligtvis gör han båda sakerna samtidigt.
Citera
2021-06-17, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Håkan Bergmark har språrat ur helt nu, och följarskaran droppar av nu, syns på räknaren.
YT stänger nog ner inom kort, många anmälningar förmodligen. Trist för han som gjorde video att stötta dåren, snacka om att bli lurad. Pajasen vet att det är kört nu, df han babblar på .. bra jobbat bergmark ..

Det blir lite tomt efter dåren om kanalen lägga ner eller stängs ner. Man har fått garva åt honom varje dag länge nu 😄
Citera
2021-06-17, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Är ingen expert på sånt men det känns ju som han ligger på gränsen.
Och att skylla på oss är ju enklast ist för att ta tag i sig själv och söka vård!.
Det är ingen i sekten som uppmanar han att söka hjälp.
Är bara vi onda vänster troll, som verkar bry oss om hur han mår?

Exakt. Sekten hejar i på hans supande och verkar tycka att det är coolt. Vi vänster troll som tycker att han ska söka hjälp är onda.
Citera
2021-06-17, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Fan, jag har mött min överman. Jag erkänner mig besegrad. Att lyssna på folk som lagt ner många års högre utbildning på att dyka ner i detaljer och sen vigt sina liv åt att fortsätta att forska är helt uppåt väggarna. Det finns ju folk på YT som har "gjort sin egen forskning" när dom googlat lite medans dom bajsat. Dom är så klart mer trovärdiga på alla sätt. Fan, att jag inte tänkt på det tidigare. Vad dum jag känner mig nu...

För övrigt var det DU som sa att pesten försvann och ingen vet vart. Nu säger du att det inte är konstigt att pest dyker upp årligen. Är du dement? Eller heter du Håkan?
Du missförstår kära du. Det görs mkt bra "forskning" men två vetenskapsmän kan ju forska om samma sak och få helt olika resultat. Vad gäller pesten så avsåg jag den som har grasserat i Europa. I U-länderna grasserar väl det mesta ständigt? Jag kan bläddra i en tidning på toa men tar aldrig datorn in dit.
Citera
2021-06-17, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Du missförstår kära du. Det görs mkt bra "forskning" men två vetenskapsmän kan ju forska om samma sak och få helt olika resultat. Vad gäller pesten så avsåg jag den som har grasserat i Europa. I U-länderna grasserar väl det mesta ständigt? Jag kan bläddra i en tidning på toa men tar aldrig datorn in dit.

Absolut, två vetenskapsmän kan komma till olika slutsats vilket leder till att det forskas ytterligare. Problemet med Håkan och hans gelikar är att det aldrig handlar om två forskare utan att de väljer att lyssna på den bråkdel av en promille av forskare som har kommit till en diametralt avvikande slutsats. När den forskningen granskas så skjuts den i sank för att den helt enkelt håller för låg kvalitet. Lars Bern är en mästare på att plocka upp såna här usla resultat och sprida dom som sanningar.

Varför envisas Håkan, Bern & co med att ständigt peka på dålig och felaktig forskning oavsett område och sen säga till pappskallar som inte ens klarar av att läsa en serietidning att "göra sin egen forskning"?
Citera
2021-06-17, 08:13
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Troligtvis gör han båda sakerna samtidigt.

Verkar jobbigt att vara "jotober".
"ET phone home"? Jobbigt på flera plan.

Hantera kameran, hantera ev. inkomster, hantera en båt, hantera skulder, hantera nättroll/stalkers.

Handlar denna tråd om att ytterst sett begränsa yttrandefriheten, smutskastning, mobbing eller vad handlar den om, i vems syfte och vem betalar?

Snälla upphör med att söka förminska mitt intellekt. Om jag vore president, så skulle den här tråden raderas, eftersom den inte leder någonstans, åtminstone inte till någonting positivt för mänskligheten.

Käbbel och skvaller är en lämplig sammanfattning.

Är det någon sorts naturlag att, om någon person har en YouTube-kanal, så genererar det si och så många (kanske betalda) följare, (kanske betakda) prenumeranter och (kanske betalda) "hatare", via Flashback?

Förmår ni, som ännu inte är betalda (hur många?), om ni finns (?) ens se igenom ovan nämnda rökridå?
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2021-06-17 kl. 08:16.
Citera
2021-06-17, 09:00
Moderator
Carlboms avatar
Lägg ner oneliners i stil med "+1", "Håller med" och emojis. Detta kommer generera varningar för OT.

I övrigt; Håll er till ämnet.

/Moderator
Citera
2021-06-17, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Verkar jobbigt att vara "jotober".
"ET phone home"? Jobbigt på flera plan.

Hantera kameran, hantera ev. inkomster, hantera en båt, hantera skulder, hantera nättroll/stalkers.

Handlar denna tråd om att ytterst sett begränsa yttrandefriheten, smutskastning, mobbing eller vad handlar den om, i vems syfte och vem betalar?

Snälla upphör med att söka förminska mitt intellekt. Om jag vore president, så skulle den här tråden raderas, eftersom den inte leder någonstans, åtminstone inte till någonting positivt för mänskligheten.

Käbbel och skvaller är en lämplig sammanfattning.

Är det någon sorts naturlag att, om någon person har en YouTube-kanal, så genererar det si och så många (kanske betalda) följare, (kanske betakda) prenumeranter och (kanske betalda) "hatare", via Flashback?

Förmår ni, som ännu inte är betalda (hur många?), om ni finns (?) ens se igenom ovan nämnda rökridå?

Så du menar att ytrandefrihet bara gäller Dig och Håkan Bergmark?
Tråden handlar inte om.dig som jag inte vet vem du är! Utan om Håkan Bergmark!
Citera
2021-06-17, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Så du menar att ytrandefrihet bara gäller Dig och Håkan Bergmark?
Tråden handlar inte om.dig som jag inte vet vem du är! Utan om Håkan Bergmark!

Och alla går inte bara efter pengar! Utan kan ha drivkrafter som att få fram sanningar osv.
Och bara ha lite skoj.
Senast redigerad av Ritva2 2021-06-17 kl. 09:55. Anledning: Stavfel
Citera
2021-06-17, 10:01
Medlem
Blir väldigt mycket om betalda följare osv.
Kollade lite fort att det går att köpa hela paket med föjare och komentarer osv på YT.
Kan det helt eller delvis förklara HBs enorma följarskara?
Kan det vara därför YT dragit in reklam intäkterna för Håkan?
Om det nu är sant?.
Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in