2021-05-14, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man får såklart skarva, överdriva och till och med ljuga - inte olagligt. Men, moraliskt tveksamt när han antyder att pengarna är till för att han "ska överleva".

Hade jag levt på marginalen men ändå skänkt HB en tvåhunka hade jag känt mig sviken om jag i en video fick höra att lunchen var en hamburgare med pommes på restaurang på Vasagatan (ca. 185:- + kostnad för dryck). Jag hade velat se någon typ av (dokumenterad) uppoffring: att han sökt jobb, att han käkat lite yoghurt och musli, pantat en säck med burkar han fått och så vidare. Och sen drickat: även om han köper billigt vin så uppskattar jag att han dricker för minst 100:- i snitt, per dygn --> minst 3000:- varje månad...

Inte olagligt ? Ska man hårddra det är det bedrägeri. Men det är djupt omoraliskt. Håller med om det och jag tror inte det stoppar med bara en hundring om dagen i genomsnitt.
Citera
2021-05-14, 13:27
Medlem
Henriksss avatar
Ingen ny video på hela dagen. Det gör mig deppig...
Citera
2021-05-14, 14:37
Medlem
Kackotopis avatar
Vad sjutton är "frihetsrörelsen" som HB nämner titt som tätt för något? Och hur många sektmedlemmar har dom?
Citera
2021-05-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Vad sjutton är "frihetsrörelsen" som HB nämner titt som tätt för något? Och hur många sektmedlemmar har dom?

I den frihetsklubben jag är med i, så har vi mottot ”att en bra karl reder sig själv”. Det är en ganska trevlig klubb!
Citera
2021-05-14, 15:04
Medlem
ballobass avatar
Aj då här erkänner han att han tjänar pengar! Hej å hå här kommer skatteverket knacka på

Bo kvar i bunkern Hakan

https://www.youtube.com/watch?v=ZA3mJy_-mZ8
Citera
2021-05-14, 15:17
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi

Känner inte till den närmre. Tror det är nån slags antiakademisk sammanslutning där folk, oftast utan längre utbildning, gemensamt hatar vetenskapsmän och politiker och demonstrerar för konspirationsteorier typ att 5G ska utrota hälften av världens befolkning och att pandemin aldrig existerat. En redig karneval av foliehattar alltså. Det här rövknullade muppmongot till misslyckad idoldeltagare står väl i spetsen. Hans familj vill visst inte ha något att göra med honom längre. Undra på att de skäms!
Citera
2021-05-14, 15:18
Medlem
Ja speciellt ivrig att få igen skruvdragaren så att han kan återgå till jobbet verkar han då inte.
Men förvaringskostnader för båt och övriga ägodelar som KFM beslagtagit på 200 spänn om dagen är mycket enligt honom,en vindunk kostar 200 riksdaler.

Inte helt enkelt det här med prioritering.

Skit i det nu!
Det är fredag.
Nu ska det drickas sprit,vare sig man vill eller inte.
Senast redigerad av Kho71 2021-05-14 kl. 15:28. Anledning: Stavfel
Citera
2021-05-14, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Känner inte till den närmre. Tror det är nån slags antiakademisk sammanslutning där folk, oftast utan längre utbildning, gemensamt hatar vetenskapsmän och politiker och demonstrerar för konspirationsteorier typ att 5G ska utrota hälften av världens befolkning och att pandemin aldrig existerat. En redig karneval av foliehattar alltså. Det här rövknullade muppmongot till misslyckad idoldeltagare står väl i spetsen. Hans familj vill visst inte ha något att göra med honom längre. Undra på att de skäms!

Haha!! Fast står han i spetsen när DDR-polizei stoppar honom medans han suger av en korv på Sveavägen många kvarter från demonstrationen? Men imorgon, då jävlar blir det demonstration i kungsan. Om han kommer fram vill säga.
Citera
2021-05-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Haha!! Fast står han i spetsen när DDR-polizei stoppar honom medans han suger av en korv på Sveavägen många kvarter från demonstrationen? Men imorgon, då jävlar blir det demonstration i kungsan. Om han kommer fram vill säga.

Det var tydligen en i kommentarsfältet på HB's yt-kanal som skulle leta upp honom i morgon på demonstrationen för en intervju på hans yt-kanal.
Tror kanalen hette maktuellt eller något annat fyndigt.
Han vill tydligen ha svar på en del frågor som han redogör för på någon av HB's senare videos.
Vi får se hur det blir med det,men han lät väldigt bestämd,han meddelar säkert hur det gick i kommentarsfältet hos HB.
Tror att närmaste lärjungar håller otrogna på åtminstone en arms avstånd från oraklet under pågående demonstration,de tillåter knappast någon intervju.
Senast redigerad av Kho71 2021-05-14 kl. 16:12.
Citera
2021-05-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Det var tydligen en i kommentarsfältet på HB's yt-kanal som skulle leta upp honom i morgon på demonstrationen för en intervju på hans yt-kanal.
Tror kanalen hette maktuellt eller något annat fyndigt.
Han vill tydligen ha svar på en del frågor som han redogör för på någon av HB's senare videos.
Vi får se hur det blir med det,men han lät väldigt bestämd,han meddelar säkert hur det gick i kommentarsfältet hos HB.
Tror att närmaste lärjungar håller otrogna på åtminstone en arms avstånd från oraklet på demonstrationen,de tillåter knappast någon intervju.

Så är det. Dialog är inget för HB, där är det monolog som gäller. Och de få gånger Håkan intervjuas är det av sektmedlemmar som hejar på istället för att ställa kritiska frågor. Men det är så den "fria" pressen funkar.
Citera
2021-05-14, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
I den frihetsklubben jag är med i, så har vi mottot ”att en bra karl reder sig själv”. Det är en ganska trevlig klubb!

Bra motto. Så ska det vara.
Citera
2021-05-14, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Så är det. Dialog är inget för HB, där är det monolog som gäller. Och de få gånger Håkan intervjuas är det av sektmedlemmar som hejar på istället för att ställa kritiska frågor. Men det är så den "fria" pressen funkar.

Han har jag sett i kommentarsfältet. Det blir intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in