2021-06-17, 04:47
Medlem
Skurhinkens avatar
Fint att se ärlighet från företagets sida. Så mycket inlindande och konflikträdsla i vårat land.

Och jag kan bara hålla med, såna där läppar ger ett ohyggligt oseriöst intryck. Ser så billigt och smaklöst ut. Tragiskt att tjejer förstör sina kroppar.
Citera
2021-06-17, 04:49
Medlem
Förståeligt. Ingen vill väl ha ett ansluter på jobbet?
Citera
2021-06-17, 05:27
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bikurdea
Som många redan skrivit att företaget får anställa vem man vill och det är ju en självklarhet för personen ifråga kommer ju representera företaget, men det jag reagerar på är deras svar till henne varför hon inte fick det, man kunde uttryckt det på annat sätt varför hon inte fick jobbet.

Sen personligen så tycker jag att det inte är vackert med konstgjorda läppar och även i detta fallet henne halstatuering.

Ja det var lite taskigt faktiskt. Varför inte bara ha ett standardsvar som så många andra företag har där det står något om att man har valt att gå vidare med andra sökande?

Det svaret som hon fick kändes lite väl personligt, som att det var meningen att såra henne.

Sen kan man ju tycka att det är alldeles för enkelt att såra unga människor idag. Om hon är nöjd med sina läppar så är det väl bara att gå vidare med livet och söka andra arbeten.

Det känns nästan som att hon vill använda det här och den nyfunna "rädslan" för att söka jobb, för att kunna slippa söka jobb ett tag.

Människor är alldeles för sköra idag. Arbetsgivaren i det här fallet har betett sig som ett svin, inget snack om den saken men den unga tjejen måste ju kunna hantera sådana här saker. Framförallt om hon nu har valt att modifiera sitt utseende kosmetiskt så har hon väl ändå gjort det för att få reaktioner? Man kan inte alltid få bra reaktioner.

Hon skriver dock att det är en helt vanlig bild. Vet vi säkert att hon har gjort något med läpparna?
Citera
2021-06-17, 05:33
Medlem
Vad fasiken ska hon med ett städjobb art göra,Hon ser inte ut som en städtant....
Citera
2021-06-17, 05:33
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Fint att se ärlighet från företagets sida. Så mycket inlindande och konflikträdsla i vårat land.

Och jag kan bara hålla med, såna där läppar ger ett ohyggligt oseriöst intryck. Ser så billigt och smaklöst ut. Tragiskt att tjejer förstör sina kroppar.

ja faktiskt.

Även om jag låter som jag är 90 år, så ÄR det glädjande att någon väljer bort det här tramset.
Och står för det dessutom.
Citera
2021-06-17, 05:34
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Förståeligt. Ingen vill väl ha ett ansluter på jobbet?

Undrar vad det var för ord som autokorrigerades?

Jag gissar på
Citera
2021-06-17, 05:34
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Det är klart att arbetsgivaren bestämmer vem de ska anställa. De har 100% frihet och ser inget fel i detta alls. Hon är bara bitter att hon gjort sina äckliga ankläppar som är fulla med botox för att kunna se "snyggare" ut och att de ska hjälpa henne här i livet,men så blev det inte. Hon kommer inte alltid glida på en räkmacka bara för hon skaffat äckliga botox läppar.

Hon borde hålla sig till tinder,där folk sätter på henne p.g.a hennes botox ankläppar. Det är ju därför hon skaffat dem. För att se "snyggare" ut. typisk billig äcklig slampa!
Botox i ankläppar?😯 Botox är ett gift som används för att släta ut rynkor med och inte fylla läppar. 🤭
Citera
2021-06-17, 05:37
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ja det var lite taskigt faktiskt. Varför inte bara ha ett standardsvar som så många andra företag har där det står något om att man har valt att gå vidare med andra sökande?

Det svaret som hon fick kändes lite väl personligt, som att det var meningen att såra henne.

Sen kan man ju tycka att det är alldeles för enkelt att såra unga människor idag. Om hon är nöjd med sina läppar så är det väl bara att gå vidare med livet och söka andra arbeten.

Det känns nästan som att hon vill använda det här och den nyfunna "rädslan" för att söka jobb, för att kunna slippa söka jobb ett tag.

Människor är alldeles för sköra idag. Arbetsgivaren i det här fallet har betett sig som ett svin, inget snack om den saken men den unga tjejen måste ju kunna hantera sådana här saker. Framförallt om hon nu har valt att modifiera sitt utseende kosmetiskt så har hon väl ändå gjort det för att få reaktioner? Man kan inte alltid få bra reaktioner.

Hon skriver dock att det är en helt vanlig bild. Vet vi säkert att hon har gjort något med läpparna?

korrekt.

här har vi en tråd från gårdagen:

(FB) Råkat kapa förlängningssladd med trimmer - fara för mitt life?

Notera nu att mannen ifråga inte fått någon stöt överhuvudtaget, dödsångest inträder.
Citera
2021-06-17, 05:37
Medlem
Liberationfronts avatar
Skumt skäl
Ngt kommer ju hända men det är inte diskriminering.

Så farliga var de ju inte
Finns ju brudar som ser ut som Ankor på riktigt.
Citera
2021-06-17, 05:41
Medlem
rubin22s avatar
Tycker inte det var något fel på hennes läppar på bilden, trodde det var såna enorma, som man rätt ofta ser. Hon var nog bara för snygg för företaget och de skyllde på hennes läppar, fegt.
Citera
2021-06-17, 05:44
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Tycker inte det var något fel på hennes läppar på bilden, trodde det var såna enorma, som man rätt ofta ser. Hon var nog bara för snygg för företaget och de skyllde på hennes läppar, fegt.

ja det brukar ju vara ett jävla stort problem när människor är för snygga.
Händer ofta.

Jag vet en platschef på SATS som ENBART anställer Fula grisar att ha i Receptionen.
eller ...inte, faktiskt.
Citera
2021-06-17, 05:59
Medlem
PK-Jannes avatar
Hahaha, det Ronja inte förstår är att den här raka företagaren säger bara det som de flesta tänker. Var så god Ronja, ta en portion sanning, nu är det upp till dig hur du hanterar det. Jaså, ditt sätt att hantera det var att kontakta tidningen så att du kan utmålas som ett stackars offer, sov vidare då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in