2021-06-19, 00:13
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Okej. Och hur hjälper det henne? Hon har redan gjort sina läppar och gjort sin halstatuering. Det hjälper ingenting.
Först och främst vet hon nu vad hon signalerar, det är ovärderlig kunskap för att navigera inte bara arbetsmarknaden utan hela samhället.

Hon kan göra något åt tatueringarna och ta bort sina fillers. Om inte det, så kan hon åtminstone ta ett seriöst foto: blus eller tröja med krage, hår i knut eller hästsvans, minimalt med smink, inga ankläppar eller andra överdrivna poser, och inga filter.

Ju färre steg hon är villig att ta, desto mer måste hon acceptera att vissa jobb och arbetsgivare inte är för henne.
Citera
2021-06-19, 00:24
Medlem
Jordgubbes avatar
Har hon fått tala ut i nån tevesoffa än, det var väl ursprungssyftet. Och sen att bli uppraggad som talesperson för "oss som har det svårt" (dvs alla, enligt dem själva) till nån organisation. Alternativt till vilken plåtverkstad som helst som också behöver lite uppmärksamhet. Idag handlar allt om att vara underdog, hitta mediala strömningar och agna klickbeten. Samtidigt i andra delar av världen (medan Sverige har fullt upp med dessa charader) fokuserar man på global konkurrens. Jag tror städbranschen är tuff, med små marginaler och mördande konkurrens. Här är ett exempel (helt annat) från 2016 som antyder hur tufft.
Citera
2021-06-19, 00:28
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Skulle du tycka samma sak om du hade ett eget företag och den hållningen gjorde att din vinst istället blev en förlust?

Men jag skrev ju att jag har ett företag med anställda själv.
Helena Seger (Zlatans fru) blev stoppad i dörren på banken för att hon hade jeans med hål i, hon sa ingeting bara vände på klacken och gick. Tycker du verkligen att samhället ska döma folk efter utseende? Är man inte ytlig själv då?
Citera
2021-06-19, 00:29
Medlem
LemPicas avatar
Jag är personligen inget fan av överdriven användning av fillers.
Men varför i helvete skulle man inte kunna städa bara för att man förstorat läpparna?!
Skitlöjligt.
När mitt jobbkontor städats är jag endast intresserad av resultatet, städarnas utseende kommer inte ens in på plats 100.
Citera
2021-06-19, 00:50
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Men varför i helvete skulle man inte kunna städa bara för att man förstorat läpparna?!
Skitlöjligt.
När mitt jobbkontor städats är jag endast intresserad av resultatet, städarnas utseende kommer inte ens in på plats 100.
Det stör knappast städningen, men jag anser att man är psykiskt labil om man går för långt med sina modifikationer.
Företaget kanske sökte vanliga normala människor och en anknäbb platsar inte då.

Och du, vad är det för jävla psykopat som går till pressen och gnäller för att de blivit nekade ett jobb?
Vad är det för söndercurlad idiot vi pratar om?
Fanns det bild på våpet?
Citera
2021-06-19, 01:04
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Det stör knappast städningen, men jag anser att man är psykiskt labil om man går för långt med sina modifikationer.
Företaget kanske sökte vanliga normala människor och en anknäbb platsar inte då.

Och du, vad är det för jävla psykopat som går till pressen och gnäller för att de blivit nekade ett jobb?
Vad är det för söndercurlad idiot vi pratar om?
Fanns det bild på våpet?

Haha, lite mer psykiskt labilt att hota tekniker med bössa. Skulle inte rekommendera någon att jobba hos en sådan.
Citera
2021-06-19, 01:18
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Vad folk har mellan öronen är det enda som egentligen är intressant hos en person.
I princip har du rätt, men det hindrar inte att det finns gränser, vilket dessutom varierar kraftigt beroende på kontext. Ledande forskare kommer utan vidare undan med, för att inte säga förväntas ha, ett visst mått av eljest klädsel (m.m.). Men handen på hjärtat, hade Stephen Hawking åtnjutit samma respekt och inflytande om han insisterat på att endast ikläda sig vuxenblöja och SS-skjorta?
Citera
2021-06-19, 01:31
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Din jävla imbecill, det fanns video på tjejen o hon bröt tydligt. Läs igenom hela tråden så ser du fler inlägg som anmätkt t på just detta. Dränk dig sedan o skäms ditt avskum. Eller varför inte ta kontakt med Ronja så kan ni slå era kloka huvuden ihop fuckface
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Nej, det finns det inte och oavsett om det hon skulle bryta så finns det svenskar som bryter så din värdelösa poäng är,just det, värdelös. Sopa.
Här är hennes morsa:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10158856981965016&set=pb.677110015. -2207520000..&type=3

...och här är hennes farsa:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10158756219915016&set=pb.677110015. -2207520000..&type=3

Hon är definitivt svenne. Inte konstigt att ungen hennes har blå ögon och blont hår.
Citera
2021-06-19, 02:18
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men jag skrev ju att jag har ett företag med anställda själv.
Helena Seger (Zlatans fru) blev stoppad i dörren på banken för att hon hade jeans med hål i, hon sa ingeting bara vände på klacken och gick. Tycker du verkligen att samhället ska döma folk efter utseende? Är man inte ytlig själv då?

Så Seger gick hem och grät ut i pressen istället för att dra på sig hela byxor och återvända till banken? Värdefull information.

Undrar vilket alternativ som är mest ansträngande ..
Citera
2021-06-19, 06:13
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Skitlöjligt.

Absolut, men du är en kund bland andra.

Om du däremot själv skall skicka en av dina anställda på ett jobb, så skickar du ju inte en som kan reta upp hälften av kunderna (Drygt beteende, Svastika i pannan, osv)
Du skickar en som gör sitt jobb, och kunden är nöjd med, eller hur?

Eller menar du verkligen att det inte spelar någon roll om jag kommer till ditt jobb, och Hälsar på alla med "Sieg Heil".... vaddå, jag gör mitt jobb bra ju?
Citera
2021-06-19, 06:39
Medlem
Sexuellt eggande med såna läppar, man tänker ju bara på oralsex när man ser dem och kanske det inte passar ute hos kunder
Citera
2021-06-19, 07:07
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRJesus69
Dock så var svaret helt efterblivet. Det är som att be om att få en snygg historia skriven och sitt företag uthängt.
Exakt så tänkte jag med! Det är som att be om dålig PR!

Oerhört klantigt i dagens samhälle. Det är ungefär som att ge kicken till en kvinna man vet planerar bilda familj. Istället för att säga "vi avslutar din anställning p.g.a. arbetsbrist" eller liknande så säger man rakt ut att vi inte vill ha kvar dig då du snart ska vara mammaledig = tidningsrubriker direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in