Citat:
Takk for YouTube tipset. Prøvde med 0,5 hastighet, da høres det ut som alle er rusa Du har rett. Det er muligens to forskjellige rom.
Her har jeg muligens tatt feil.
Grunnen til at jeg muligens har tatt feil her, er at vi kan se at TH setter seg ned i stolen i den hjørnet der han kan se ned mot vannet. I neste klipp sier han at "Lisbeth satt i den stolen der", og peker.
Dermed oppfattet jeg det som at det er samme rom.
Men uansett så stemmer det jo ikke at de har hatt et godt ekteskap slik han sier, hvis de levde slik at de hadde hvert sitt soverom, toalett, og oppholdsrom.
TH sliter veldig med å prate i det NRK intervjuet. Han begynner på ord, stopper og bytter ut med et annet ord. Dette skjer hele tiden. Hvis du spiller av videoen i youtube, og reduserer hastigheten, så får du med deg alle disse ordene som han begynner på. Dette gjøres ved å trykke på tannhjulsymbolet nede til høyre på avspilleren. Det er tydelig at han sliter voldsomt. Er ikke så greit når det er tre kameraer som peker mot han, og en NRK-journalist med et gjennomtrengende blikk som sitter og studerer han.
https://www.youtube.com/watch?v=DBRAXWXRKTQ
Her har jeg muligens tatt feil.
Grunnen til at jeg muligens har tatt feil her, er at vi kan se at TH setter seg ned i stolen i den hjørnet der han kan se ned mot vannet. I neste klipp sier han at "Lisbeth satt i den stolen der", og peker.
Dermed oppfattet jeg det som at det er samme rom.
Men uansett så stemmer det jo ikke at de har hatt et godt ekteskap slik han sier, hvis de levde slik at de hadde hvert sitt soverom, toalett, og oppholdsrom.
TH sliter veldig med å prate i det NRK intervjuet. Han begynner på ord, stopper og bytter ut med et annet ord. Dette skjer hele tiden. Hvis du spiller av videoen i youtube, og reduserer hastigheten, så får du med deg alle disse ordene som han begynner på. Dette gjøres ved å trykke på tannhjulsymbolet nede til høyre på avspilleren. Det er tydelig at han sliter voldsomt. Er ikke så greit når det er tre kameraer som peker mot han, og en NRK-journalist med et gjennomtrengende blikk som sitter og studerer han.
https://www.youtube.com/watch?v=DBRAXWXRKTQ
Tror ikke TH er noe forskjellig framfor NRKs kameraer enn han er framfor politiets kameraer.Kjenner faktisk flere eldre ektepar som lever sånn som TH og AEH med adskilte soverom, baderom osv. Så jeg tror ikke det er uvanlig i den alders gruppen. Det er vel heller det at ikke alle kan leve slik fordi de ikke har et stort hus osv. Jeg tror det har med lukter, lyder, hyppige toalett besøk og en rekke andre aldersrelaterte ting å gjøre. Ikke manglende kjærlighet.
Ja jeg forstår hvorfor både du, politiet, NRK og folk i tråden oppfatter det han sier feil. Det er derfor jeg reagerer når noe sier TH sa ditt eller datt og så utifra det kommer frem til at han er en morder.